Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4A1 KWA demontaż prowadnicy kolby.


Recommended Posts

Czeka mnie demontaż prowadnicy. Czy mylę się myśląc że trzyma się ona przede wszystkim dzięki śrubie i podkładce (części 196 i 508) natomiast duża nakrętka na klucz hakowy na prowadnicy 509 (nie ma indywidualnego numeru na schemacie) służy jedynie do stabilizacji oraz dociśnięcia uchwytu zawieszenia (507) ?

Czym odkręcacie nakrętkę 509 aby jej zbytnio nie zmaltretować ?

Którą najpierw (śrubkę czy nakrętkę) odkręcacie?

I co ważniejsze jaka jest kolejność dokręcania? Nawet biorąc pod uwagę że nakrętka tylko stabilizuje to biorąc pod uwagę wielkość gwintów łatwiej będzie nakrętką zerwać śrubę niż odwrotnie.

Link to post
Share on other sites

Aaa, już kumam. Tak, ta nakrętka służy tylko do stabilizacji, tej nakrętki się nie odkręca, po odkręceniu śrubki wewnątrz prowadnicy zejdzie wraz z prowadnicą.

Mister ta nakrętka to atrapa i jest integralną częścią odlewu prowadnicy :bialaflaga:

Link to post
Share on other sites

Jak gościu weźmie Ciebie na poważnie i spróbuje odkręcać na siłę zgodnie z swoją teorią to Ci później sprawę w sądzie założy, że go w błąd wprowadziłeś :hahaha:

Niestety dla niektórych kolegów proste wytłumaczenia są niestety nie do przyjęcia jeśli nie są zgodne z ich przemyśleniami. :icon_biggrin:

Edited by memonic1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...