starline Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 Cm0.48m: -lufa guarder 6.02mm -zestaw cylindra guarder http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/zestawy-cylindra/zestaw-cylindra-o-powiekszonych-srednicach-do-ak-47-47s-guarder.html -tłok shs z 15 stalowymi zębami http://gunfire.pl/product-pol-1152195383-Tlok-15-stalowych-zebow-SHS.html -zębatki shs dałem za nie 160zł -silnik tez wymieniony, ale nie pamiętam jaka firma naklejka zdarta -sprężyna m140 guarder -gumka systema energy M15a4 CA: Z zewnątrz stock + profilowany chwyt silnikowy, Wewnątrz w wakacje 2011 przeszła kompletny tuning Gearbox JG czarny tłok z wszystkimi metalowymi zębami m120 Guarder aluminiowa głowica tłoka łożyskowana metalowa głowica cylindra deep fire nowy cylinder typ 1 nowy komplet styków kable niskooporowe przeniesione do prowadnicy kolby + wtyczki Deans gumka hop up przezroczysta guarder preclufa systema 6.04 Co o tym sądzicie?! Opłaca się? Quote Link to post Share on other sites
Matiz1911 Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 Wg mnie nie opłaca się. AKM dużo lepszy. Tu masz niezniszczalny gb v.3 i całkiem dobre części a w Emce tylko to że firma "markowa" a wewnątrz nic ciekawego Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.