PlanB Posted April 24, 2012 Report Share Posted April 24, 2012 A więc na początek do adminów. Jeżeli był temat w sprawie tuningu mg36 JG to proszę o podpięcie do tego tematu. Ewentualnie zamknięcie tego i skierowanie mnie do lektury . A do wracając do tematu. Mam replikę (http://gunfire.pl/product-pol-1152191813-JG0938.html) dzisiaj doszła mi gumka hop-up od guardera. Pięknie chodzi wszystko. Kulki g&g 0.25g. A dlaczego pisze ten temat ? Ponieważ chce zwiększyć jak to wiadomo osiągi. Czytałem trochę o podstawowym tuningu (poradnik Logana jeżeli sie pomyliłem prosze poprawcie ). I pierwsze co wziąłem pod uwagę i po przeczytaniu to sprężyna. Czy ta będzie odpowiednia? (http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/sprezyny-glowne/sprezyna-sp-110-guarder.html). Czytałem też o cylindrze (temat "g3 jg tuning" ). Nie wiem jaki mam cylinder czy jest to typ 0 . I na budowie gearbox'a też za bardzo sie nie znam. Mam 240 zł na razie na tuning . Wiem że to nie dużo ale co dałoby się zrobić? Quote Link to post Share on other sites
Akkenoth Posted April 24, 2012 Report Share Posted April 24, 2012 Po primo, to nie jest MG36, tylko zwykła G36 z szyną transportową od wersji C. Secundo: http://forum.wmasg.pl/topic/37270-tunning-g36c-jg/ i http://forum.wmasg.pl/topic/51063-g608-2-jg/ . Przy okazji, ta sprężyna Guardera powinna dać bardzo zbliżone osiągi do stockowej sprężyny, która jest w końcu odpowiednikiem 110-tki. Quote Link to post Share on other sites
Terkov Posted April 25, 2012 Report Share Posted April 25, 2012 Ale jeśli każdy kto chce coś się dowiedzieć uzna, że nie będzie czytał 10 minut o pierdołach to powstanie tych pierdoł coraz więcej - łatwo sobie wyobrazić dalszy rozrost tego problemu. O cylindrach informacje masz tu: http://asgshop.pl/cylindry.php Linki w starych tematach nie są potrzebne. W większości przypadków, prędzej czy później, padnie nazwa danego elementu i można go znaleźć. Quote Link to post Share on other sites
bszlo Posted April 25, 2012 Report Share Posted April 25, 2012 Cylinder masz zerówkę o ile się nie mylę. A tuning, najprościej to tłok shs, guarder m120/m130, wzmocniona prowadnica sprężyny i jakaś sensowna głowica tłoka, bo stockowa cudem nie jest ;) Można jeszcze łożyska ślizgowe + podkładkowanie gb. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted April 25, 2012 Report Share Posted April 25, 2012 (edited) Policz sobie. Tłok- 50zł sprężyna-50zł głowica tłoka-40zł-cena zależna od firmy.Polecam ,guarder,modify,shs prowadnica sprężyny 30zł(shs) No i stalowe łożyska,bo stockowe to plastiki.A tu ceny są zróżnicowane,ale coś około 30-40zł Oczywiście ceny mocno przybliżone. No i jeżeli nie masz smykałki do składania,to musisz doliczyć jeszcze koszty złożenia tego do kupy.Około 80zł. Edited April 25, 2012 by nicknitro Quote Link to post Share on other sites
PlanB Posted April 26, 2012 Author Report Share Posted April 26, 2012 Tłok-http://gunfire.pl/product-pol-1152197111-Poliweglanowy-tlok-z-6-stalowymi-zebami.html Sprężyna-http://gunfire.pl/product-pol-1152192199-Sprezyna-M130.html Głowica-http://gunfire.pl/product-pol-1152195187-Lozyskowana-wyciszona-glowica-tloka.html ? Prowadnica-http://gunfire.pl/product-pol-1152195386-Metalowa-lozyskowana-prowadnica-sprezyny-V-3.html Łożyska-http://gunfire.pl/product-pol-1152195190-Lozyska-kulkowe-7mm.html Nie liczyłem ale może wyjdzie więcej niż 240 zł. Łożyska i głowica tłoka jest od JG. Nie wiem czy są dobre więc prosze o radę. Bo dostawa tych części jest za 4 dni. I próbowałem wybrać te które są dostępne. Quote Link to post Share on other sites
bszlo Posted April 26, 2012 Report Share Posted April 26, 2012 Tłoka szukaj z pełna paszczą, np shs z 14 ząbkami ;) A co do cichej głowicy, to wyczytałem, że ultimate jest bardzo w porządku, tylko pamiętaj, że do cichej głowicy tłoka potrzebujesz cichą głowicę cylindra, która ma miejsce na ten "cycek" :) Quote Link to post Share on other sites
PlanB Posted April 26, 2012 Author Report Share Posted April 26, 2012 Jezu Chryste. To nie kupuje tej "wyciszonej" xd. A co do tłoka . http://gunfire.pl/product-pol-1152195186-Wzmocniony-tlok-ze-stalowymi-zebami.html? i wtedy bym tylko wymienił głowicę tłoka. Quote Link to post Share on other sites
bszlo Posted April 26, 2012 Report Share Posted April 26, 2012 Takiego czegoś szukaj: http://azteko.pl/shs-wzmocniony-tlok-14-stalowymi-zebami-p-1816.html Quote Link to post Share on other sites
PlanB Posted April 29, 2012 Author Report Share Posted April 29, 2012 Dzięki :D. Jak coś to będę jeszcze pisać. Quote Link to post Share on other sites
PlanB Posted May 6, 2012 Author Report Share Posted May 6, 2012 A więc odświeżam temat. Zebrałem trochę więcej kasy. Mam do wydania 320zł +. (przesyłka). A dlaczego odświeżam? Ponieważ rozebrałem swojego GB ; d. Wszystko strasznie ***... w smarze. Co zobaczyłem słowa nie opiszą. Pierwsze co zobaczyłem to do wymiany dysza,tłok,głowica tłoka, łożyska,głowica cylindra. Nasuwają mi się pytania. Ta dysza będzie dobra? (http://taktyczny.com/czeci/czeci-replik-aeg/wewnetrzne/czeci-gearboxa/dysze/dysza-uszczelniona-g36c-ultimate.html) Łożyska (http://taktyczny.com/czeci/czeci-replik-aeg/wewnetrzne/czeci-gearboxa/oyska/komplet-oysk-lizgowych-7mm-v.2-v.3.html) Powie mi ktoś czym różnią się łożyska 7mm od 8 mm ? oprócz wielkości i czy będą pasować np. 8mm ? głowica cylindra(http://taktyczny.com/czeci/czeci-replik-aeg/wewnetrzne/czeci-gearboxa/gowice-cylindra/gowica-cylindra-aluminium-aug-orange-ultimate.html) Prosiłbym o linki z jednego sklepu* *wiem że o to trudno ;d EDIT: I tak przy okazji. Nie wiem przy wymianie jakie części nasmarować. I czy mógłbym użyć normalnego smaru czy są jakieś specjalne ? Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted May 6, 2012 Report Share Posted May 6, 2012 Łożyska masz plastikowe? to tylko 7mm będą pasować tylko nie kupuj kulkowych. Dyszę bierz SHS, tłok też, głowicę mogę polecić SRC aluminiową podwójnie doszczelnioną albo wyciszony zestaw systemy, co do głowicy cylindra też SHSa polecam Quote Link to post Share on other sites
PlanB Posted May 6, 2012 Author Report Share Posted May 6, 2012 Niestety plastikowe. Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted May 6, 2012 Report Share Posted May 6, 2012 (edited) To nie wiem jakie łożyska kupić, jest szczerze jakaś różnica wielka pomiędzy metalowymi firmowymi a chińskimi? Poszukaj może jakiś używanych stockowych metalowych. A co do głowicy tłoka, na prawdę jest z nią tak źle? Często wystarcza wymienić uszczelkę. Edited May 6, 2012 by Maza94 Quote Link to post Share on other sites
pilon_ Posted May 6, 2012 Report Share Posted May 6, 2012 Witam Chciałbym się podłaczyć. Wybaczcie, jeżeli to lenistwo z mojej strony bądź nie ten temat , ale może ktoś charytatywnie pomoże podzieli się wiedzą. Główny problem to weryfikacja potrzebnych i posiadanych części . A więc model, G36-RIS od JG 608-8-> zakup nie do końca udany sprzęt miał posłużyć bez grzebanie przez rok, ale osiągi i słaba powtarzalność nie wystarczają. Z racji tego, że kasy trochę mało chce wykorzystać jak najwięcej elementów poprzedniej giwery tj. Aug’a od Jg i klamotów które się uzbierały . Dodatkowy budżet to 450pln. Prośba o weryfikacje, co się nada, co musze dokupić. Cel to 410-450 fps i jak najlepsze skupienie, powtarzalność przy wysokiej kulturze pracy ma posłużyć przynajmniej następne 30000 szt . Posiadany sprzęt: Lufa Precka Systemy 509 (za długa) Szkielet Deepfire wzmocniony z łożyskami kulkowymi 6mm http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2002 Kit Zestaw Guarder SP120 Full Tune-Up Kit for Marui AUG Series po ok. 3000 http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?search_From=searchItem&item=GD-ACC-FTK38&search=searchItem&rs=aug%20&catid=&cat= (co się nada co trzeba dokupić ) Silnik G&G Power full motr http://militarialodz.sstore.pl/silnik-m140-krotki-gg-p-888.html Przeleciało na nim z 500 kulek Sprężyna 110 systema po ok 3000 Pytanie co się nada co trzeb dokupić ??? Kasa z budżetu ma pójść na : - LUFA Opcja 1) nową lufa pytanie, jaka długość wejdzie przy oryginalnym tłumiku Opcja 2) atrapę tłumika, aby zakryć posiadaną (509) Co polecacie (100-150 pln)? -Zasilanie Bateria lipo+ ładowarka (do 200) pytanie, jaka? -HOP_UP Moja największa bolączka, co wątek to inna opina a wydaj mi się, że to będzie klucz do osiągnięcia powtarzalności i dobrego skupienia. -komora hop-up + gumk jaka? (70-120 pln) To co znalazłem ARES http://www.specshop.pl/product_info....5#!prettyPhoto Big Dragon http://www.specshop.pl/product_info....6#!prettyPhoto SHS http://azteko.pl/komora-hopup-g36-jg-p-916.html CA http://militarialodz.sstore.pl/komor...rmy-p-836.html Ps. silikonowy Gurader’a średnio sobie radzi przy stokowej komorze ale być może to wina montażu lub oryginalnej komory. - niezbędne nowe elementy do kita -jeżeli coś zostanie to kable +jakiś MOSFET Z góry dzięki za wskazówki Quote Link to post Share on other sites
bszlo Posted May 6, 2012 Report Share Posted May 6, 2012 (edited) @PlanB: Jak Gietka JG to szukaj dyszy od AUG'a, przy innej szczelności nie będzie ;) Tłok 14 zębów SHS, głowica tłoka i cylindra zestaw wyciszony ultimate, chociaż ja włożyłem do siebie głowice cylindra SHS i teraz czatuje na głowice tłoka ultimate w przyzwoitej cenie. Do tego cylinderek jakiś pyknij pod długość lufy. Łożyska masz w GB 7mm i tylko takie podpasują. Spring Guardera M130 i prowadnica SHS łożyskowana. U mnie na stockowym silniku i zębatkach przy lipo 11.1 wszystko fajnie chodzi, jeszcze nie chronowane, więc nie wiem jak osiągi (głowica tłoka jest stockowa z wymienionym oringiem na chwile obecną). O smarowaniu na forum jest dość obszerny topic, polecam lekturę. Jak Ci coś tam starczy, to szukaj mosfetu u ludzi na forum + kable np. modelarskie i cacyko ;) wydłuż, ładuj boxa i siej postrach! @pilon_: Ładowarka klasyczna imax b6 + lipo turnigy albo zippy (wątek o lipo, ostatnie 10-15 stron rozjaśni sytuację ;) Tłumik dźwięku z silesi wydaje się najtańszą i najprostszą opcją. I chyba co czytałem, to stockowa komora jg nie jest taka tragiczna. A kable modelarskie to grosze i mosfet można kupić na forum. Edited May 6, 2012 by bszlo Quote Link to post Share on other sites
PlanB Posted May 7, 2012 Author Report Share Posted May 7, 2012 A Tłoki JBU bo 15 zębów są godne uwagi ? ( na zbrojowni są ) Quote Link to post Share on other sites
Andzia Posted May 9, 2012 Report Share Posted May 9, 2012 Przeczytaj temat o tuningu jakiejkolwiek wersji g36 jg, a dowiesz się, co kupić. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.