bucz12 Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 (edited) Witam mam pytanie . Czy mogĘ zworociĆ replikĘ bez podania przyczyny . I co muszĘ zrobiĆ Żeby uzyskaĆ zwrot towaru*. . BroŃ kupilem 2 dni temu . Zwroty towarów 1. Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 r. O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 poz. 271 z późn. zm.) konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od daty odebrania przesyłki. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Oznacza to, że towar musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone i nie noszące śladów używania ani montażu. Dopuszczalne jest jedynie otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru. 2. Zwracany towar odsyła Klient na swój koszt na adres Sprzedawcy: 76-200 Słupsk, ul. Mickiewicza 30, razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub paragonem i dopiskiem „zwrot sklep internetowy”. Do takiej przesyłki zwrotnej należy również dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki Sprzedawca ma zwrócić zapłatę. Sprzedawca w ciągu 2 dni roboczych dokonuje sprawdzenia towaru. Jeżeli spełnia wymagania określone w pkt 1 oryginał i kopia faktury korygującej lub kopia paragonu z naniesioną korektą zostają wysłane do klienta pocztą. Sprzedawca dokonuje zwrotu pieniędzy w kwocie równej cenie towaru, przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta w ciągu 7 dni roboczych. W przypadku faktury VAT przelew ten następuje po otrzymaniu od Klienta odesłanej podpisanej kopii faktury korygującej 3. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. 4. Przesyłki zwrotne za pobraniem, nie będą odbierane. Po pierwsze trzeba pisać po polsku. Po drugie wiedzieć o co właściwie chodzi. O zwrot kasy , czy repliki. Można też dać nam znać w jakim sklepie raczyłeś kupić replikę. Arend Edited May 25, 2012 by arend Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 Jeżeli replika jest w stanie,w jakim do ciebie trafiła(czyt. nieużywana,folie,plomby,karton nienaruszone/nieuszkodzone)to masz 10 dni na odesłanie towaru do sklepu. Quote Link to post Share on other sites
bucz12 Posted May 25, 2012 Author Report Share Posted May 25, 2012 (edited) Post usunięty za łamanie zasad pisowni języka polskiego. Arend Edited May 26, 2012 by arend Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 Zwracasz tylko replikę.Co do pisma to jest zależne od sklepu.Radzę się z nim skontaktować i dowiedzieć szczegółów.Nie musisz podawać powodu.Nr konta podajesz im przy zwrocie telefonicznie,lubb pisemnie. Quote Link to post Share on other sites
Kulisz Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 Zadzwoń do sklepu i się spytaj co wymagają. Mogą chcieć odpowiednie pismo, mogą Ci kazać gdzieś wypełnić jakiś internetowy formularz. Wszystkie informacje w sklepie uzyskasz. Quote Link to post Share on other sites
bucz12 Posted May 25, 2012 Author Report Share Posted May 25, 2012 (edited) Post usunięty za łamanie zasad pisowni języka polskiego. Arend P.S, Zacznij pisać poprawnie albo taki los będzie częściej spotykał Twoje posty. Arend Edited May 26, 2012 by arend Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.