Qb@ Posted June 11, 2012 Report Share Posted June 11, 2012 Witam, Problem z ktorym sie borykam jest chyba wszystkim znany. W czasie prowadzenia ognia na semi bardzo czesto dochodzi do zablokowania spustu. Replika to mp5pdw cymy i nastepujace czesci zostaly zamontowane w gb: zebatki shs 16:1, lozyska kulkowe no i mosfet z ab. Wiem ze problem spowodowany jest dzwignia przerywacza i kostka stykawa, niestety po paru nieudolnych probach pozbycia sie go nic sie nie zmienilo. Dodam ze w moim ak cymy ztym samym gb problem nie jest zauwazalny. Natomiast w mp5 problem wystepowal nawet na stockowych czesciach. Jako ze uzywam tej repliki tylko do cqb gdzie uzywamy tylko semi to zalezy mi na maksymalnej niezawodnosci. Quote Link to post Share on other sites
morf420 Posted June 11, 2012 Report Share Posted June 11, 2012 było już kilka tematów o tym, poszukaj. Quote Link to post Share on other sites
Qb@ Posted June 11, 2012 Author Report Share Posted June 11, 2012 Owszem znalazlem pare tematow, w niektorych polecali zmiane baterii na mocniejsza. W jednym byl opis spilowania dzwigni przerywacza, niestety nie moglem do konca zrozumiec w ktorym miejscu go spilowac. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 12, 2012 Report Share Posted June 12, 2012 To jest normalne, nic z tym nie zrobisz. Wynika to z bezwładności zębatek. Po prostu potrafią się zatrzymać w miejscu, gdzie przerywacz delikatnie podnosi już kostkę stykową. Mocniejsze baterie generalnie potrafią pomóc. Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted June 12, 2012 Report Share Posted June 12, 2012 Może pomóc mosfet z AB. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 12, 2012 Report Share Posted June 12, 2012 Mam mosfet z AB i czasem mi się tak zdarza. Quote Link to post Share on other sites
mk8539020 Posted June 12, 2012 Report Share Posted June 12, 2012 U mnie [mp5sd5jg]przerywacz ciężko chodził i to było powodem działania takiego jak pisałeś. Wsadziłem mocniejsza sprężynkę, posmarowałem i chodziło. Na otwartym gb pobaw się zębatką która porusza przerywacz i będziesz wiedział co mu przeszkadza. I ew będziesz wiedział co i gdzie podpiłować. Tylko piłuj dopiero wtedy jak będziesz miał pewność że to pomoże. Quote Link to post Share on other sites
Qb@ Posted June 12, 2012 Author Report Share Posted June 12, 2012 (edited) Mam mosfet z ab, i uzywam baterii 9.6v. Wiec tutaj juz wiecej nie dam rady wcisnac. Ale co gdyby wlozyc do srodka jakis mocniejszy silnik hi torque? Wydaje mi sie ze mogloby to wyeliminowac problem bo zebatki szybciej by sie zatrzymywaly. Edited June 12, 2012 by Qb@ Quote Link to post Share on other sites
Akkenoth Posted June 12, 2012 Report Share Posted June 12, 2012 (edited) Hmm... podobny problem jest plagą w F2000 G&G. Na zagranicznym forum znaleźli na to sposób - prosta modyfikacja przerywacza (obrazek pokazuje przerywacz z v6, ale wiadomo, o co chodzi): Źródło: http://forums.zeroin.co.uk/showthread.php?72630 Oczywiście nie sądzę, żebyś miał aż tak "kwadratowy" przerywacz, ale może lekkie przyszlifowanie coś pomoże. Edited June 12, 2012 by Akkenoth Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.