Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

A47-03 ["SWD" JG]


Recommended Posts

Początkowo był plan aby zrobić na sprężynie 170 ale skoro jest to lekkie ryzyko dla tych części to nie ma co ryzykować

Mam pytanie jeszcze co do reszty podzespołów na tuning na sprężynę 160

czy wytrzyma taki silnik:

http://gunfire.pl/product-pol-1152195729-Silnik-Tornado-F1-High-Torque-krotki.html

 

Nie mam pojęcia co do łożysk i zapadki?

Jeśli jest ktoś w stanie wskazać jakieś części które wytrzymają takie obciążenie będę wdzięczny (najlepiej gdyby były z gunfire)

Link to post
Share on other sites

Ze szkieletem jest właśnie problem bo chciałem wzmocnić stockowy domowym sposobem czyli spróbować dorobić blachy wzmacniające lub kupić takowe (wiem że do gb v2 są takie ale niestety do v3 nie widziałem)

Nie wiem czy ten szkielet JG stock wytrzyma w miejscach łożyskowania jeśli się wzmocni miejsca gdzie przychodzi sprężyna?

Co do łożysk są za 10 zł ślizgowe

http://gunfire.pl/product-pol-1152195189-Zestaw-slizgowych-lozysk-6mm.html

i są też po 25 zł

http://gunfire.pl/product-pol-1152197276-Stalowe-lozyska-slizgowe-6-mm.html

a z opisu ich nie idzie się nic konkretnego dowiedzieć, jest napisane tylko że są ze stali. jest jakaś różnica między nimi?

Link to post
Share on other sites

Osobiście nie rozumiem tuningu na taką sprężynę ;)

Ja używam M130 Guardera i jestem usatysfakcjonowany..

 

Co do zestawu " SHS-FIT-02 "

Posiadam zębatki i tłok w mojej głównej na M130 świetnie się sprawują tłok po ponad roku zaczął się sypać tzn. odpadł plastikowy ząb utrzymujący listwę zębów z tyłu jednak po wyczyszczeniu GB z mielonego plastiku działa dalej bez zarzutów ;)

Zębatki głośne jednak bardzo wytrzymałe jak za te pieniądze. M130 i tylko lekkie rysy wynikające z dopasowania się części.

 

Jednak jak już wspomniał AnR taki tuning jest drogi i nie powinno się oszczędzać.

 

Jeśli dobrze zrozumiałem masz V3 i niestety nie słyszałem o sposobach na jego wzmocnienie jak i sporadycznie słyszałem o pękaniu tych GB ;)

 

M-Block na MO jest już od jakiegoś czasu niedostępny i pasuje tylko do eMek a kolega jak podejrzewam ma G36

Link to post
Share on other sites

Dokładnie chodzi o taką replikę:

http://images.gunfire.pl/recenzje/ak47jg_swd.htm

Chciałem zrobić z niej coś chociaż trochę przypominającego karabin snajperski w asg bo na razie mocą nie grzeszy.

Wiem że wydmuszka szału nie robi ale gb v3 można zawsze wsadzić w inne body a więc na to nie zwracam większej uwagi.

Co do tłoka to gdzieś czytałem że dodatkowo listwę mocują klejem może takie rozwiązanie będzie dobre?

Ktoś może powiedzieć coś na temat body tego gb v3?

https://picasaweb.google.com/113396899833636577132/DropBox?authkey=Gv1sRgCIX_mIyjk9PfxgE#5784296015830196946

https://picasaweb.google.com/113396899833636577132/DropBox?authkey=Gv1sRgCIX_mIyjk9PfxgE#5784296824670458066

Link to post
Share on other sites

Osiągi szału nie robią dlatego chciałem coś polepszyć. Chrono pokazało 300 fps na kulkach 0,25 ale z tego co zauważyłem jest wstawiona inna lufa o długości około 520mm a cylinder jest taki jak na zdjęciu. Może nie warto pakować zbyt dużo kasy w tą replikę i włożyć tylko cylinder typ 0

http://gunfire.pl/pr...-SHS-Typ-0.html

gumke hop up (nie jest zbyt ciekawa) i ewentualnie tanie łożyska stalowe (takie za "dyszkę")?

przy takiej lufie chyba da trochę fps taki cylinder?

Edited by Potfurr
Link to post
Share on other sites

Generalnie jako posiadacz takowej repliki mogę potwierdzić niestety to co przedmówcy piszą - bez wymiany na metalowe body do mocniejszego tuningu nie podchodź. W zwykłym AK na plastikowym body miałem problem z body taki że było elastyczne - tzn. lekko wyginam chwyt w lewo i kulki lecą mi po lewej stronie celownika, wyginam w prawo - z prawej strony celownika....

Poza tym przy mocniejszych tuningach szkielet zaczyna "pracować" - czyli tłuc się do przodu i do tyłu - czego może nie wytrzymać abs-owe body.

W augu mi wystarczyło 500 fps by gearbox wyskakiwał ze swojego miejsca w body i wybijał mocowania śrub, które go ustalały w body.

 

Jak chcesz coś zrobić to podciągnij do 400 fps (wrzuć jakąś sprężynę m120), zamontuj cylinder typ 0, jakąś preckę, gumkę i się pobaw.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...