rocker21 Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Witam. Wczoraj byłem na strzelance...zauważyłem, że moja beta spetsnaz raz strzela raz nie. Dzisiaj rano postrzelałem trochę i doszedłem do wniosku, że gdy replika jest w pozycji poziomej w ogóle nie strzela (zero reakcji na spust, tak jak by batka nie była podłączona" , a kiedy jest lufą do ziemi strzela...Zastanawiałem się czy to problem z kulkami (używam PJ z tawiangunu) ale bez kulek dzieje się to samo. Bardzo proszę o rady co mam zrobić bo kompletnie jestem w tej sprawie zielony..Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
rocker21 Posted September 30, 2012 Author Report Share Posted September 30, 2012 Teraz postrzelałem trochę i strzela normalnie...nie rozumiem tego... Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Być może styki akumulator-kable repliki raz się stykają a raz nie. Pod warunkiem, że masz wtyki typu Tamiya. Wtedy wystarczy przelutować je na jakieś inne, stykające się całą powierzchnią. Quote Link to post Share on other sites
rocker21 Posted September 30, 2012 Author Report Share Posted September 30, 2012 A jakie się stykają całą powierzchnią? Mam fabryczne mini... Quote Link to post Share on other sites
Lejtienant Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Całą powierzchnią styka się T-connector, sam używam i sobie chwale. Quote Link to post Share on other sites
rocker21 Posted September 30, 2012 Author Report Share Posted September 30, 2012 Czyli jak wymienie styki na np. T-Connectory problem zniknie? W takich sprawach jestem kompletnie zielony... Quote Link to post Share on other sites