kamilll3 Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Na dzisiejszej strzelance kolega miał co chwile problemy ze swoją m4a1 od G&P, jego aku (jak i moje bo ładowaliśmy razem) było ostatnio ładowane ok 2-3 tygodnie temu, ale leżało podłaczone pod broń i nieużywane. W czasie gdy ja na swoim akumulatorze grałem całą strzelanke (ok 3-4godz strzelania i +- 400-500kulek) godz to jego aku padło po 10 strzałach, następnie broń nie chciała ruszyć na akumulatorze na którym ja grałem od początku do końca bez problemów (na cm.003 stockowej) i zadziałała dopiero na moim zapasowym aku, na którym wytrzymała ok 2-3godziny ( ale w tym czasie wystrzelił ledwo 50kulek) i padła jak poprzednia, a następnie nie chciała ruszyć nawet na aku, którego właściciel twierdził że ładował przed strzelanką i kolega musiał do końca strzelanki biegać z glockiem. Poza tym broń lubi się często zacinać ale to na 99% wina kulek bo on używa PJ na lufie prometheusa 6,04 Replikę ma od 2 mies, poprzedni właściciel wykonał lekki tuning w salonie (chyba w zbrojowni) - sprężyna 120, lufa prec 6,04, zmiana gumki na (czarna G&G z tego co pamiętam) i to chyba wszystko, lipo nie było instalowane (oryginalny aku był ładowany na ład.mikroprocesorowej) więc okablowanie jest w nim raczej stockowe. Zastnawiałem się czy mogła to być wina wody, ponieważ prawie czas padał deszcz i to mocno, ale w m4 bateria jest szczelnie zamknięta, a ja ani nikt inny problemów nie miał. Czy miał ktoś podobny problem, i wie co może być przyczyną ? Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted October 4, 2012 Report Share Posted October 4, 2012 Problemem może być złe podkłądkowanie(zbyt duze opory w GB) Bateria szybko się rozładowywuje bo silnik ma ogromne opory by kręcić zębatkami. Przez co na bateriach o małym napięciu wogóle nie zadziała albo podziała tylko chwilę, a potem silnik znów nie ma proądu by kręcić zębatkami Quote Link to post Share on other sites
kamilll3 Posted October 16, 2012 Author Report Share Posted October 16, 2012 Jak już wyraźnie pisałem replika była tuningowana W SALONIE, a wcześniej chodziła bez problemów. I prawdopodbnie była to fatycznie wina wody, ponieważ następnego dnia chodziła już bez problemu Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.