AbduLLachWML Posted October 14, 2012 Report Share Posted October 14, 2012 Witam! Od razu z góry zaznaczam, że używałem szukajki i nie za bardzo znalazła cokolwiek co mogło by mi pomóc w temacie, dlatego postanowiłem zasięgnąć info tutaj. Otóż selektor ognia w moim G36C "lata jak żyd po pustym sklepie", do tego stopnia, że podczas serii na auto, od wibracji silnika sam potrafi przełączyć się na semi :(. Do braku skoku przy przełączaniu zdążyłem się przyzwyczaić, ale samoistne przełączanie się selektora jest już lekko mówiąc upierdliwe. Rozebrałem replikę, ale że moja wiedza techniczna na temat działania replik jest mocno ograniczona, to też nie wiele zdziałałem poza "popaczeniem" na selektor i złożeniem jej na powrót do kupy. Czy ktoś miał już podobny problem (czytałem, że brak skoku to norma, ale o tak skrajnej jego formie nikt nie pisał) i udało mu się pozbyć tej usterki. Byłbym też wdzięczny gdyby mi ktoś wytłumaczył skąd się bierze skok w selektorze G36. Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam! AbduLL Link to post Share on other sites
SnowMat Posted March 28, 2013 Report Share Posted March 28, 2013 Wiem że temat stary lecz znalazłem rozwiązanie problemu który także i mnie wkurzał. Odkręć dźwignie selektora i podłóź jakieś poskładane małe papierki, dźwignia zacznie chodzić znacznie ciężej i nie będzie sama przeskakiwała. Mam nadzieję że komuś pomogłem :) Link to post Share on other sites
Recommended Posts