Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam wszystkich.

Mam pytanie dotyczące PTW.

Ostatnio trochę zamokło mi na poligonie. Po wysuszeniu niestety nie działa jak powinno, a mianowicie po przełączeniu z safe na singla zapala się raz dioda czyli sprawdzenie systemu przebiega pomyślnie. Po naciśnięciu spustu silnik kreci pół obrotu, staje a dioda mryga jednostajnie. Po przełączeniu na safe i ustawieniu zębatek na pozycje wyjściową znów ta sama historia. Czy wiecie co to może znaczyć?

 

Wole na razie nie oddawać do ASG shopu bo ostatnio naciągnęli mnie na kupno nowego silnika a każda diagnoza u nich kończy się tak samo... Nowy silnik bo stary się skończył (mimo tego że jednak działa)

Link to post
Share on other sites

Niestety silnik po wysuszeniu i przeczyszczeniu dalej przerywa.

Podłączyłem go na krótko do batki i silnik działa prawie zawsze. Jeśli nie, wystarczy obrócić o 1/8 obrotu i wtedy sie rozpędza i działa normalnie do zatrzymania. Mam pewne podejrzenie o przepalonym zwoju kabla od uzwojenia przy komutatorze. Nie wiem jednak jak sprawdzić moją teorie.

 

Pytanie teraz takie. Czy znacie jakiegoś speca wartego polecenia który zajmuje się naprawą silników elektrycznych w warszawie?

Nie chce go wysyłać do WB do Takelberego.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...