Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem z celnością M4


Recommended Posts

Mam M4 po modyfikacjach z takimi bebechami:

lufa precyzyjna: 366mm, 6,04mm

silnik: G&P M140 High Torque

prędkość: 495- 505 FPS

Gear Box: King Arms -

- Łożyska kulkowe 9mm

- Srebrne okablowanie

- Tłok typu POM z siedmioma metalowymi zębami

- Łożyskowana metalowa głowica tłoka

- Dysza do M4 / M16

- Wzmocniony popychacz

- Metalowy Anti-Reversal

- Sprężyna M150

Komora HopUp: King Arms

 

z odległości 25-30 metrów problem z trafieniem w sylwetkę człowieka

 

czego to może być wina?

1. kulki za lekkie (obecnie G&G 0.25)

2. lufa

3. komora

4. gumka

 

z góry dzięki za odp.

Link to post
Share on other sites

Spray może być przyczyną. Dawien dawno czytałem, że po psiknięciu sprayem w otwór od podawania kulek przez kolejne 300 lub więcej naboi (w sumie cały hi cap, zależnie ile psikałeś bo może być i 2 hicapy) może występować nadmierne ślizganie się kulek po gumce hop up. Poprzez psiknięcie mam na myśli przyciśnięcie prztyczka od sprayu przez max 1 sek. Jeśli psikałeś dłużej to mogło się tam po prostu uzbierać tyle oleju, że teraz komora jest "zalana". Niektórzy psikają dużo i do tego psikają we wszystkie magazynki a przy tym nie ustawiają hop up na ZERO.

 

Pamiętaj, że nawet psikając tylko w lufę, olej dostaje się praktycznie wszędzie bo jak broń naciąga sprężynę zasysa wszystko zanim ją rozpręży i wypchnie kulkę. W momencie naciągania wszelkie syfy jak piach, drobinki kurzu, paprochy/sierść zwierzaka (jak masz), jakieś mikro kawałeczki liści, pył z cegieł czy nadmiar oleju które mogły znaleźć się w lufie są zasysane do środka i mogą uwalić nie tylko gumkę.

 

Zatem jeśli psikałeś dużo z nastawionym hop-up'em, to możliwe że będziesz musiał to wyczyścić, bo nie ma sensu czekać aż wszystko samo powysycha lub się przestrzela - to może trwać długo.

 

Kiedyś w swojej Becie Specnaz TM psikałem właśnie ciut za dużo tym olejem silikonowym, że potem na przeglądzie mówili, że olej pospływał wszędzie w gearboxie i mogło to doprowadzić do awarii w niedługim czasie (serwis w Capri), i żebym bardzo oszczędnie psikał na przyszłość. Obecnie psikam tym malutko raz na 2-3 miesiące i nie ma żadnego problemu.

Edited by Legion665
Link to post
Share on other sites

A w MP5 masz identyczną komorę, gumkę, lufę i układ tłoka? To że w jednym karabinie nie było problemu z nadmiarem oleju, nie znaczy, że w drugim też nie będzie. Aczkolwiek napisałem tylko to co wydaje mi się prawdopodobne na podstawie Twoich informacji o problemie.

 

Ja po prostu rozkręciłbym to i dokładnie wyczyścił, złożył i przestrzelał hi capem z różnymi ustawieniami hop-up.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...