Blackno1 Posted May 11, 2005 Report Share Posted May 11, 2005 Motałem , motałem i nie wymyśliłem - jak zdemontować kolbę przy M4 CA (skladaną ),chce się dobrać do GB,zdjąłem już piny,śruby od silnika,nie wiem jak zdemotować kolbę - pleez dajcie wsparcie :) Quote Link to post Share on other sites
LUDI Posted May 11, 2005 Report Share Posted May 11, 2005 w kolbie powinna byc taka dluga srobka Quote Link to post Share on other sites
Medium Posted May 12, 2005 Report Share Posted May 12, 2005 Najpierw odciągasz ogranicznik położenia kolby (na maksimum). Następnie trzymając odciągnięty ogranicznik zsuwasz ruchomą część kolby ze stałej. Kolejny etap – kluczykiem imbusowym (bodajże 1,5 mm) odkręcasz zaślepkę części stałej kolby umieszczona śrubka jest „od spodu” Ostatni etap demontażu kolby – odkręcenie śruby z łbem krzyżowym na dnie stałej części kolby – tu poturbujesz albo bardzo długiego śrubokręta, albo takiego z małą średnicą uchwytu, która „wejdzie” do środka części stałej kolby. Montaż oczywiście w odwrotnej kolejności. Pozdrawiam Medium Quote Link to post Share on other sites
Blackno1 Posted May 12, 2005 Author Report Share Posted May 12, 2005 Najpierw odciągasz ogranicznik położenia kolby (na maksimum).Następnie trzymając odciągnięty ogranicznik zsuwasz ruchomą część kolby ze stałej. Kolejny etap – kluczykiem imbusowym (bodajże 1,5 mm) odkręcasz zaślepkę części stałej kolby umieszczona śrubka jest „od spodu” Ostatni etap demontażu kolby – odkręcenie śruby z łbem krzyżowym na dnie stałej części kolby – tu poturbujesz albo bardzo długiego śrubokręta, albo takiego z małą średnicą uchwytu, która „wejdzie” do środka części stałej kolby. Montaż oczywiście w odwrotnej kolejności. Pozdrawiam Medium Dzięki o Panie , a poważnie serdeczne dzięki za pomoc :) pozdrawiam Wolf Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.