Touareg_ Posted December 4, 2012 Report Share Posted December 4, 2012 Witam, Na niedzielnym strzelaniu rozhuśtał mi się selektor w emce APS. Wiem, że aby go dokręcić należy dobrać się do śruby pod nim. Najlepiej wyciągnąć GB, wybić zaślepkę z drugiej strony i dokręcić. Tylko moje pytanie brzmi: jak wytargać GB żeby udało się go zamontować ponownie? No i uniknąć "zapasowych części" po rozebraniu.. Dzięki. Quote Link to post Share on other sites
morf420 Posted December 4, 2012 Report Share Posted December 4, 2012 poszukaj tutoriali na youtube. Zapewne jest ich multum. Quote Link to post Share on other sites
P&P Posted December 4, 2012 Report Share Posted December 4, 2012 Rozbierz selektor, utnij kawałek wkładu od długopisu (chodzi o tą metalową kuleczkę na końcu) wsadź sprężynkę i kulkę, rozłóż sobie kawał materiału i rób na ziemi bo zakładam że za pierwszym razem Ci nie wyjdzie. Quote Link to post Share on other sites
Touareg_ Posted December 4, 2012 Author Report Share Posted December 4, 2012 (edited) poszukaj tutoriali na youtube. Zapewne jest ich multum. Rzecz w tym, że nie umiem się doszukać, tego co mi jest potrzebne. Dlatego piszę tutaj. Rozbierz selektor, utnij kawałek wkładu od długopisu (chodzi o tą metalową kuleczkę na końcu) wsadź sprężynkę i kulkę, rozłóż sobie kawał materiału i rób na ziemi bo zakładam że za pierwszym razem Ci nie wyjdzie. Nie wiem jak dostać się do selektora. Nie rozbierałem gywery więcej niż wyciągnięcie komory HU i lufy... Obejrzałem to: I rozumiem, że żeby wydobyć dolną część GB muszę wszystko wytargać, łącznie z silnikiem? Edited December 4, 2012 by Touareg_ Quote Link to post Share on other sites
Obi-Wan Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Musisz odkręcić silnik i prowadnicę kolby Quote Link to post Share on other sites
Touareg_ Posted December 5, 2012 Author Report Share Posted December 5, 2012 Dobra, a jak wykrece silnik, to jak potem dokrecic ta duza, srodkowa srube, zeby bylo dobrze? Quote Link to post Share on other sites
P&P Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Tak, wyjmiesz pin w okolicach spustu, musisz wyjąć gearbox i wybić zaślepkę z prawej strony. Wtedy masz dojście do odkręcenia selektora. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.