_OskaR Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 (edited) Wyjęcie gearboxa niestety zakończyło się małym failem - http://asgshop.pl/sk...ukt.php?id=4359 - część elementu z otworem na śrubę trochę się połamała. Zastanawia mnie jednak, jak powinienem to zdjąć w sposób prawidłowy. Odkręcenie śrubki rozwiązywałoby problem - ale jest ona trudno dostępna i aby ją odkręcić, najlepiej mieć już gearboxa na zewnątrz. Pozostaje usunięcie badziewia, które stanowi oś obrotu przycisku i łączy go z body. Tylko co to w ogóle jest? Wygląda to trochę bardziej na jakiś nit niż na śrubę - zwłaszcza, że w środku jest puste. Edited January 3, 2013 by _OskaR Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.