Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Jak wyjąć gearbox z chwytu?


Recommended Posts

Witam.

Postanowiłem dzisiaj rozebrać swoją gietę i wszystko ładnie po kolei się rozbierało aż do momentu gdy został mi chwyt z gearbox'em razem. Chciałbym gearbox wyjąc z chwytu i sprawdzić czy wszystko jest okey oraz naprawić spust (działa jedynie jak mocniej naciska się na prawą stronę języka spustowego) czy możliwe jest, że przepaliła się jedna z blaszek i dlatego tak reaguje na spust??

Ale moje pytanie również jest takie, jak wyjąc gearbox z chwytu przy takim stanie:

 

http://www.voila.pl/440/3ope6/?1

 

pod chwytem są dwie małe śrubki i jedna duża prawie na środku (pewnie wiecie o co chodzi) i czy odkręcenie tych śrubek spowoduje spokojne wyjęcie gearbox'a czy spowoduje ze coś w środku mi się przy okazji rozleci... innych śrubek, pinów nie widzę. Pytam o taką 'głupotę' bo pierwszy raz rozbieram gietę i nie chce niczego zepsuć a też chcę zdobyć doświadczenie przy naprawie/upgrade swojej broni.

Z góry dziękuję za odpowiedzi :)

pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Musisz wybić pin, który zaznaczyłem na Twoim zdjęciu:

http://img33.imagesh...5/dscn7504j.jpg

 

Na dole chwytu silnikowego jest śrubka wkręcona w koszyk silnika, trzeba ją odkręcić.

Przy wyjmowaniu GB zwróć uwagę na zębatki selektora, odpowiednio nim manewruj żeby nie zahaczyć wystającym bolcem, jeśli go ułamiesz trzeba będzie to wymienić/naprawić bo nie będzie można zmieniać trybu ognia. Bardzo łatwo to ułamać jeśli zbyt szybko wyciągasz GB i bolec się o coś zahaczy.

 

EDIT: Możesz spokojnie wykręcić wszystkie śrubki znajdujące się pod chwytem.

Link to post
Share on other sites

Witam.

Postanowiłem dzisiaj rozebrać swoją gietę i wszystko ładnie po kolei się rozbierało aż do momentu gdy został mi chwyt z gearbox'em razem. Chciałbym gearbox wyjąc z chwytu i sprawdzić czy wszystko jest okey oraz naprawić spust (działa jedynie jak mocniej naciska się na prawą stronę języka spustowego) czy możliwe jest, że przepaliła się jedna z blaszek i dlatego tak reaguje na spust??

 

 

Wyczyść styki - w moim przypadku dodatkowo jedna z blaszek była bardzo osłabiona - pomogło dogięcie jej do środka.

Link to post
Share on other sites

Dziękuję bardzo za poradę :icon_smile: w razie jakichkolwiek pytań zgłoszę się :icon_smile:

 

ten bolec znajduje się po prawej stronie chwytu? praktycznie nad spustem?

 

okey Rosomak15 zrobię to i potem napiszę czy działa :)

Edited by beretTa
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...