eXbee Posted March 16, 2013 Report Share Posted March 16, 2013 Mam problem z trybem FA, na semi wszystko działa tak jak powinno, na auto jest tak , że albo ruszy się sam carrier, a bolt zostanie w barrel extension (max 3 razy dość szybko), albo(rzadziej) ruszy się całe suwadło z boltem, młotek po tym jest zwolniony. Wcześniej wszystko było ok , nie miałem problemów z fa, mimo tego , że czasami ludziom na nowych ghk co2 się tak robi ( moje już są już jakiś czas używane). Taki podglądowy filmik : Pozdrawiam, ex Quote Link to post Share on other sites
-=speedy=- Posted March 16, 2013 Report Share Posted March 16, 2013 Miałem ten sam problem. Wymień Hammer Lock jest teraz w promocji na krakmanie za 4.10zł http://www.taiwangun.com/karabiny-szturmowe-gbb/magazynki-i-czesci/stalowy-hummer-lock-do-wa-m4-a-c-m.html Quote Link to post Share on other sites
eXbee Posted March 16, 2013 Author Report Share Posted March 16, 2013 Używasz może tego od krakmanów? Wolę kupska nie kupować nawet za tą cenę ;) Quote Link to post Share on other sites
-=speedy=- Posted March 16, 2013 Report Share Posted March 16, 2013 Najpierw miałem ra-tech'a który się zajechał po roku mocnego strzelania a teraz wymieniłem na niego i chodzi pięknie. Quote Link to post Share on other sites
eXbee Posted March 16, 2013 Author Report Share Posted March 16, 2013 Dzięki wielkie za info, już zamawiam, dam znać czy to to ;) Quote Link to post Share on other sites
eXbee Posted March 20, 2013 Author Report Share Posted March 20, 2013 Jednak to nie auto sear, dalej jest coś nie tak, nie mam pojęcia już co to może być. Miał ktoś jeszcze taki problem ? Quote Link to post Share on other sites
-=speedy=- Posted March 20, 2013 Report Share Posted March 20, 2013 Zerknij jeszcze oring na dyszy czy nie jest za luźny. Ja przykładowo w swojej dyszy daję ciasny przez co idzie mocniejszy blowback. Najlepiej podłóż go troszkę teflonem. Quote Link to post Share on other sites
eXbee Posted March 22, 2013 Author Report Share Posted March 22, 2013 Próbowałem, jednak nawet najmniejsza ilość powoduje to, że dysza się blokuje i nie ma siły jej ruszyć. Coś w środku stawia opór i powoduje , że młotek się nie napina po każdym strzale na auto, a carrier się nie cofa. Quote Link to post Share on other sites
-=speedy=- Posted March 22, 2013 Report Share Posted March 22, 2013 Posiadasz NPAS?? czy może inny system?? Quote Link to post Share on other sites
eXbee Posted March 22, 2013 Author Report Share Posted March 22, 2013 suwadło stalowe stockowe ino + bolt G&P NP plastikowy. Quote Link to post Share on other sites
-=speedy=- Posted March 22, 2013 Report Share Posted March 22, 2013 Sprawdź czy sprężynki w dyszy się nie wyrobiły i możesz tulejkę dyszy owinąć teflonem przy zakładaniu. Quote Link to post Share on other sites
eXbee Posted March 22, 2013 Author Report Share Posted March 22, 2013 Hmm dziwne by to było, przeszła może z 10 magazynków. Niedawno ją kupiłem bo stockowa ino mi pękła. Szczerze, to nigdy dyszy nie rozbierałem, chyba pozostanie mi wysłanie do kogoś na serwis.. Quote Link to post Share on other sites
-=speedy=- Posted March 22, 2013 Report Share Posted March 22, 2013 spróbuj rozebrać dyszę bo jest prościutka w rozłorzeniu i sprawdź bo to jest naprawdę 5 minut roboty. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.