Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4A1 PJ 'nie szczela'


Recommended Posts

Witam

Mam problem ze swoja emka taki, nic nie wskazuje na to, żeby chciała strzelić. Nawet silnik nie próbuje. stało się to po bawieniu się hopupem. Jeśli jest taka możliwość to może zakręcilem go za mocno i tu moje pytanie: czy to się w ogóle da zakręcić za mocno?

Miałem podobny problem na SPRce A&K i z tego co się dowiedziałem było uszkodzone łożysko.

Sprawdziłem okablowanie, jest dobre; normalna pozycja tłoka; batka naładowana maks

Może spotkaliście się już z czymś takim i chciałem od was wyżulić informacje co tu się mogło wydarzyć i ewentualnie ile by naprawa w normalnym serwisie kosztowała (mniej więcej)

 

ps - jestem zielony w sprawach serwisowych asg/aeg

Link to post
Share on other sites

sprawdź wsuwki od zasilania do silnika, inna opcja to taka, że pękła ci blaszka od styku w gb. Można tak wróżyć z fusów...bo możliwości jest kilka. Jeśli replika jest "nowa" stawiam na wsuwkę lub bezpiecznik, jeśli swoje przeżyła - stawiam na styk.

HU nie ma nic kompletnie do tego.

Edited by mike88
Link to post
Share on other sites

PJ kiedyś nie miały bezpieczników ale nie wiem jak teraz. yadam jak się bawiłeś tym hu to nie miałeś zacięcia kulek w komorze? Jeśli silnik chodzi na tej baterii a replika nie strzela plus to że tłok jest w pozycji zero to coś mi tu pasuje na zmielone zęby na tłoku lub na zębatkach lub na tłoku i na zębatkach.

Link to post
Share on other sites

PJ kiedyś nie miały bezpieczników ale nie wiem jak teraz. yadam jak się bawiłeś tym hu to nie miałeś zacięcia kulek w komorze? Jeśli silnik chodzi na tej baterii a replika nie strzela plus to że tłok jest w pozycji zero to coś mi tu pasuje na zmielone zęby na tłoku lub na zębatkach lub na tłoku i na zębatkach.

Nawet silnik nie próbuje.

wnoszę że silnik podłączał na krótko i działał, w replice nie dostaje prądu :icon_wink: więc to nie tłok