Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Czołem

 

Szczerze powiedziawszy już pogodziłem się z przegraną w tej kwestii, ale nim się poddam pragnę zasięgnąć waszej rady - do rzeczy...

 

...posiadam Berettę M9A1 od KSC i wraz z nią sprowadziłem sobie okładziny rękojeści na podmiankę (te z logo KSC są obrzydliwe). Ale tu pojawił się problem - tak ja, jak i wyjadacze z dwóch odwiedzonych sklepów nie są absolutnie w stanie ich odkręcić.

 

Okładziny mocują dwie maluteńkie śruby imbusowe - niestety albo gną każdy użyty klucz, albo same zaczynają się poddawać, nie drgnąwszy nawet o milimetr.

 

Żeby rozwiać wątpliwości - nie, nie są to nity, od wewnętrznej części rękojeści wyraźnie widać nagwintowane otwory w których tkwią śruby.

 

I teraz pytanie do was weterani - czy ktoś spotkał się z taką sytuacją? Czy zbawi mnie błyskotliwą radą, bądź spointuje tą przykrą sytuację w stylu "tak, znowu te żółtki nawaliły kleju, nic się nie da zrobić!".

Będę wdzięczny za wszelką pomoc, bo w perspektywie aktualnie mam jedynie sprzedanie zbędnych (niestety :() gripów i pogodzenie się ze szpetnym "KSC Corporation" na rękojeści mojej pięknej Beretty.

Link to post
Share on other sites

Metody są ale nieco drastyczne.

Mozna delikatnie rozwiercić śrubki małym wiertłem. Potem przegwintować otwory na nowo i wstawić jakieś inne śrubki.

Mozna tez naciąć główki śrubek dremlem tak aby dało się w nie włożyć plaski śrubokręt. Wtedy je odkręcić i wymienić na nowe.

Link to post
Share on other sites

Pod jaki klucz są te śruby ?

użyj po prostu dobrych kluczy ampulowych a nie gównianych z marketu po 10zł za komplet. Używając gównianych kluczy - zniszczysz sobie śruby i będzie jeszcze większy kłopot z odkręceniem.

Link to post
Share on other sites

Stary.. chodzi mi rozmiar. uwierz, że przeczytałem cały ten temat, łącznie z tym jakie są zastosowane śruby, lecz nie ujawniłeś rozmiaru tych śrub. Zastosuj klucze firmy ALIGN (modelarskie) - musi pójść. Fakt, komplet kosztuje ok 100zł za 4 imbusy i jeden krzyżak ale warto.

Link to post
Share on other sites

Stary.. chodzi mi rozmiar. uwierz, że przeczytałem cały ten temat, łącznie z tym jakie są zastosowane śruby, lecz nie ujawniłeś rozmiaru tych śrub. Zastosuj klucze firmy ALIGN (modelarskie) - musi pójść. Fakt, komplet kosztuje ok 100zł za 4 imbusy i jeden krzyżak ale warto.

 

Wybacz, niezrozumiałem - o ile się nie mylę śruba to 2,5mm, szczerze powiedziawszy bardzo chciałbym byś miał racje, ale ponieważ dwóch niezależnych (sporo mądrzejszych ode mnie) facetów w Redberecie i Cytadeli - stwierdziło że śruby są nie do ruszenia i pewnie są klejone/spawane/obślinione...cokolwiek, zacząłem szukać alternatywnych rozwiązań i podpytywać czy aby ktoś nie miał podobnych problemów z replikami tej marki.

Link to post
Share on other sites

Dokładnie, fabryczne z logo ksc chce wywalić, a razem z klamką sprowadziłem okładziny na podmiankę - po prostu z logiem Beretty - takie jak w wersji "ostrej" (uważam że są bardziej ozdobne niż "piękne" logo KSC :P) A patent z zapalniczką, hmm....próbowałeś tego? Ew. klej ma szanse puścić?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...