Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[07-08.09.2013] Operacja "Niedźwiedzia Łapa II" - Manewry 24h


Recommended Posts

plakatgv.jpg

 

 

 

 

Witam,

 

W imieniu Blackwater Częstochowa oraz GNP Częstochowa, pragnę zaprosić na II edycje manewrów sztabowych "Niedźwiedzia Łapa" trwających 24h w trybie ciągłym. Impreza kierowana jest do osób, które preferują działania nocne oraz potrafią współpracować z innymi ekipami.

 

 

 

Info:

 

ORGANIZATOR: Blackwater Częstochowa oraz G.N.P. Częstochowa

 

TYP: Manewry sztabowe 24h

 

NAZWA: Operacja "Niedźwiedzia Łapa II"

 

TERMIN: 07-08.09.2013

- [godz. 09:00 (07.09.2013) – godz. 09:00 (08.09.2013)]

 

MIEJSCE: Biskupice (woj. Śląskie, pow. Częstochowski)

 

ZBIÓRKA: Parking – godz. 08:00

- Link do parkingu zostanie podany 3 tyg przed imprezą.

 

CZAS TRWANIA: 24h w trybie ciągłym

 

LIMIT UCZESTNIKÓW: min. 75 os. – max. 100 os. (Baza „JURA-1”)

 

WPISOWE: TAK, 35zł od osoby

 

WIEK: 16+ (zgoda)/18+

- 16+ jeśli uczestnik należy do grupy/formacji airsoftowej

- ZGODA DO WYDRUKU

 

 

 

 

1) Kilka słów o samym terenie:

Na czas imprezy wynajęty zostaje 34 hektarowy obiekt, gdzie wśród 20 ha

lasów znajduje się nieczynna kopalnia piasku z 20 metrowymi wzniesieniami

i uskokami. Dopuszczany obszar działań wynosi około 1500ha, został on zwiększony względem ostatniej edycji. Znaczna większość działań będzie obejmować górzyste tereny Jury Krakowsko - Częstochowskiej.

 

 

 

 

2) Środki do dyspozycji na czas manewrów:

W scenariuszu zostaną wdrożone Quady oraz Jeepy. Będą one pełniły

konkretne funkcje transportowe oraz logistyczne w bazie podczas manewrów.

Przygotowane zostaje również kompletne zaopatrzenie techniczne, które

pomoże w jak najlepszym stopniu odwzorować bazę wojskową oraz

urozmaicić całą imprezę. Cena obejmuje również posiłek w postaci

grochówki dla każdego uczestnika manewrów. Na terenie obiektu znajdują

się toalety oraz bar w którym będzie można kupić napoje i drobne

przekąski podczas imprezy.

 

 

 

 

3) Charakterystyka stron:

 

BAZA WOJSKOWA "JURA-1" - w sile kompani - wojsko prowadzi normalne życie w daleko wysuniętej placówce. Podstawowymi czynnościami jednostki są regularne szkolenia, ćwiczenia, patrole, warty oraz rozkazy otrzymane od dowódcy kompani. Podczas tej edycji manewrów plutony dostają większą swobodę w realizowaniu własnych zadań. Rozkazy oraz wszystkie informacje zostają przekazane na odprawie ! Zapisy otwarte - na łamach forum.

 

GRUPY REALIZACYJNE - w sile nieznanej. Zapisy do tej strony tylko dla teamów, które otrzymały zaproszenia !

 

 

 

 

4) BAZA JURA-1:

 

a) Struktura (podana przy 75 uczestnikach):

 

- Kompania -> 3 Plutony -> 9 drużyn

- Pluton -> 3 drużyny

 

* Kompania - 75 osób

* Pluton - 25 osób

* Drużyna - 8-9 osób

 

 

b) Łańcuch dowodzenia:

- Dowódca kompani [bw/Gnp] (x1)

- Z-ca dowódcy kompani [bw/Gnp] (x1)

- Dowódca plutonu [bw/Gnp] (x3)

- Dowódca drużyny [uczestnik manewrów] (x9)

 

* Jeżeli, drużyna będzie składała się z np. dwóch ekip przyjezdnych to dowódca plutonu wyznacza dowódce tejże drużyny.

* Wszyscy dowódcy biorą udział w walce/manewrach jako normalni uczestnicy.

* Wszyscy dowódcy zostają oznaczeni opaską z informacją (ranga, przynależność).

 

 

c) Wymagania minimalne (na uczestnika):

- Dowód osobisty (lub inny ważny dokument potwierdzający tożsamość)

- ID Medyczny

- Sprawna replika

- Zapasowa bateria (jeżeli jest taka potrzeba)

- Kulki

- Ochrona oczu

- Mundur/kamuflaż

- Czerwona szmata (min. 30cm x 30cm)

- Czerwony Lightstick/ Czerwona lampka - światło stałe

- PMR/Radiotelefon - pasmo 446mhz

- Mocna Latarka

- Kompas/ Busola

+ wyposażenie oraz prowiant na 24h wg potrzeb.

 

 

d) System trafień:

 

- Pierwsze trafienie:

* ranny - wzywa medyka - opatrunek - wraca do gry po 3 minutach (od chwili założenia bandażu)

 

- Drugie trafienie:

* trup - podąża za plutonem - czeka na decyzje o zejściu do szpitala

 

- Medycy

* wyznaczeni przez dowódców plutonów na odprawie

* bandaże na odprawie

 

- Szpital

* leczenie trupa - 1 godzina (po tym czasie trup wraca do gry)

* podczas leczenia należy: wypiąć magazynek, wyłączyć radio - zakaz kontaktu z uczestnikami z poza szpitala

* bezwzględny zakaz opuszczania szpitala

 

 

e) Magazynki/Amunicja:

- Magazynki

* zakaz używania magazynków typu HI-CAP (wyjątkiem są magazynki do broni wsparcia)

* dopuszczalne są tylko magazynki typu real/low/mid – cap

* ilość magazynków nieograniczona

* broń wsparcia może mieć załadowany (jednorazowo) box/hicap do pełna

(UWAGA ! Bronią wsparcia mogą być tylko i wyłącznie ostre odpowiedniki – M60, M249 etc.)

 

- Amunicja/Zasady ładowania:

* Przed rozpoczęciem manewrów ładujecie się do pełna (magazynki).

* Zapas kulek zabieracie ze sobą !

* Doładowanie może nastąpić dopiero wtedy kiedy dowódca kompani wyda taki rozkaz. Nie można doładować się na własną rękę !

 

 

f) Mapy:

- Baza - do wydruku - rozsyłane dowódcom teamów kilka dni przed imprezą

- Obszar działań - dostarcza organizator - odprawa

 

 

g) Informacje ogólne:

- Repliki:

* Limit FPS – NIE

* 0fps > 500fps – AUTO

* 500fps > xxxfps – SEMI

* Uczestnicy, którzy mają zamiar używać replik typu RAM lub o podobnej konstrukcji, gdzie napędem jest Co2/HP proszone są o zgłoszenie się na odprawie.

* Prosimy o rozwagę, szczególnie podczas działań nocnych.

 

- Pirotechnika – TAK

* Dozwolona w godzinach 07:00-21:00

* Tylko atestowana

* Obowiązkowe hasło: GRANAT

 

- Pojazdy:

* Wszystkie pojazdy uczestniczące w manewrach (czyt. Quady i Jeepy) mają przypisane konkretne funkcje, nie są one pojazdami organizacyjnymi !

* Istnieje możliwość użycia własnych pojazdów podczas manewrów !

 

 

h) Zasady panujące podczas manewrów:

- zakaz komunikowania się przed jak i w trakcie imprezy z grupami strony przeciwnej

- każdy uczestnik wykonuje rozkazy przełożonych

- każdy uczestnik podpisuje zgodę dotyczącą manewrów (wiek 16-18 daje dwie zgody, jedna od rodziców, druga dotycząca manewrów - na miejscu)

- na quadach mogą jeździć tylko i wyłącznie osoby pełnoletnie, które mają doświadczenie w prowadzeniu tych pojazdów

- uczestnik może jeździć quadem tylko i wyłącznie, kiedy dostanie zgodę od dowódcy plutonu/kompani

- jeepami jeżdżą tylko i wyłącznie orgowie (Bw/Gnp)

- zakaz spożywania środków odurzających podczas manewrów

 

 

 

 

5) Zapisy:

 

Dopuszczalna ilość uczestników dla tej strony (BAZA WOJSKOWA "JURA-1") to 100 osób. W przypadku mniejszej liczby uczestników nastąpi proporcjonalny podział do każdego plutonu. Pierwszeństwo w zapisie mają teamy/formacje (min. 4 osoby). Osoby niezrzeszone proszone są o zapisy na osobną listę, zostaną oni przydzieleni przez organizatora w ramach uzupełnień. W wypadku zapełnienia wszystkich miejsc przez grupy zorganizowane są oni traktowani jako lista rezerwowa.

 

Zapisy tylko na forum Śląskim !

 

Link: http://forum.wmasg.p...ii-manewry-24h/

 

 

Wpisy na listę tylko imiennie wg wzoru.

 

Wzór:

 

1. (nazwa teamu) - (ksywa uczestnika)

 

 

*Zapisy do 18 Sierpnia

 

 

 

 

6) Wpłaty:

 

Dane:

 

JURA FRAD JOANNA RADEK WIESŁAW RADEK SPÓŁKA CYWILNA

Bank Zachodni WBK

26 1090 1795 0000 0001 1882 6192

 

 

TYTUŁ: (nazwa teamu) - (ilość osób)

 

 

*Wpłaty do 20 Sierpnia

 

 

Dnia 20 Sierpnia osoby/teamy, które znajdują się na liście, a nie dokonały wpłat zostają usunięte oraz pominięte w kolejnych edycjach Niedźwiedziej Łapy.

 

Organizator zastrzega sobie prawo do zwrotu gotówki po wpłacie na konto.

 

 

 

 

7) Kontakt:

 

- Wszelkie pytania oraz wątpliwości proszę pisać na PW (Wmasg).

- Telefon do organizatora:

* Pietras: 662-026-321

 

 

 

 

LISTA:

- W przypadku zapełnienia plutonów A,B,C zostanie utworzony pluton D.

- Po 20 Sierpnia zostaną utworzone drużyny wewnątrz plutonów.

 

Pluton A (25 os.)

1.

2.

3.

 

 

Pluton B (25 os.)

1.

2.

3.

 

 

Pluton C (25 os.)

1.

2.

3.

 

 

Osoby niezrzeszone:

1.

2.

3.

 

 

 

 

Słów kilka:

 

- O wszelkich zmianach i poprawkach będziemy informowali na bieżąco w temacie.

 

- Manewry te NIE są imprezą komercyjną. Nie czerpiemy z tego korzyści finansowych.

 

- Fundusz imprezy przeznaczony jest na wynajem terenu, pojazdy, łączność oraz rekwizyty.

 

- Dołożymy wszelkich starań, aby każdy kto weźmie udział w imprezie był zadowolony w jak największym stopniu.

 

 

 

Pozdrawiam,

Pietras,

Blackwater Częstochowa.

Edited by Jantas
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Aktualizacja listy:

 

Pluton A (25 os.)

1. SAG Mysłowice - Dziećka

2. SAG Mysłowice - Czorny

3. SAG Mysłowice - Czapol

4. SAG Mysłowice - Nawigator

5. SAG Mysłowice - Śliwa

6. ZŁE MISIE - raf

7. ZŁE MISIE - brood

8. ZŁE MISIE - Rysio

9. ZŁE MISIE - Cieszek

10. ZŁE MISIE - Alien

11. SP-podobny 2

12. SP-taternik

13. SP-podobny 1

14. SP-małpa

15. SP-maniek

16. VANAD- Kabel

17. VANAD- Cycu

18. VANAD- Jack

19. VANAD- Cichy

20. VANAD- Calak

21. Samael

22. Niedźwiedź

23. Puchacz

24. Dexter -> Old Team Katowice

25. Zax0ml -> Old Team Katowice

 

 

Pluton B (25 os.)

1. DS Piraci - Red

2. DS Piraci - Milo

3. DS Piraci - Tom

4. DS Piraci - Mike

5. DS Piraci - Sinner

6. DS Piraci - Iceman

7. AS Chrzanów- Ślepy

8. AS Chrzanów- Grzechu

9. AS Chrzanów- Młody

10. AS Chrzanów- Włodek

11. AS Chrzanów- Staszek

 

 

Pluton C (25 os.)

1.

2.

3.

 

Osoby niezrzeszone:

1.

2.

3.

 

 

 

 

Pozdrawiam,

Pietras,

Blackwater Częstochowa.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...