pietrasss Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 (edited) Witam, W imieniu Blackwater Częstochowa oraz GNP Częstochowa, pragnę zaprosić na II edycje manewrów sztabowych "Niedźwiedzia Łapa" trwających 24h w trybie ciągłym. Impreza kierowana jest do osób, które preferują działania nocne oraz potrafią współpracować z innymi ekipami. Info: ORGANIZATOR: Blackwater Częstochowa oraz G.N.P. Częstochowa TYP: Manewry sztabowe 24h NAZWA: Operacja "Niedźwiedzia Łapa II" TERMIN: 07-08.09.2013 - [godz. 09:00 (07.09.2013) – godz. 09:00 (08.09.2013)] MIEJSCE: Biskupice (woj. Śląskie, pow. Częstochowski) ZBIÓRKA: Parking – godz. 08:00 - Link do parkingu zostanie podany 3 tyg przed imprezą. CZAS TRWANIA: 24h w trybie ciągłym LIMIT UCZESTNIKÓW: min. 75 os. – max. 100 os. (Baza „JURA-1”) WPISOWE: TAK, 35zł od osoby WIEK: 16+ (zgoda)/18+ - 16+ jeśli uczestnik należy do grupy/formacji airsoftowej - ZGODA DO WYDRUKU 1) Kilka słów o samym terenie: Na czas imprezy wynajęty zostaje 34 hektarowy obiekt, gdzie wśród 20 ha lasów znajduje się nieczynna kopalnia piasku z 20 metrowymi wzniesieniami i uskokami. Dopuszczany obszar działań wynosi około 1500ha, został on zwiększony względem ostatniej edycji. Znaczna większość działań będzie obejmować górzyste tereny Jury Krakowsko - Częstochowskiej. 2) Środki do dyspozycji na czas manewrów: W scenariuszu zostaną wdrożone Quady oraz Jeepy. Będą one pełniły konkretne funkcje transportowe oraz logistyczne w bazie podczas manewrów. Przygotowane zostaje również kompletne zaopatrzenie techniczne, które pomoże w jak najlepszym stopniu odwzorować bazę wojskową oraz urozmaicić całą imprezę. Cena obejmuje również posiłek w postaci grochówki dla każdego uczestnika manewrów. Na terenie obiektu znajdują się toalety oraz bar w którym będzie można kupić napoje i drobne przekąski podczas imprezy. 3) Charakterystyka stron: BAZA WOJSKOWA "JURA-1" - w sile kompani - wojsko prowadzi normalne życie w daleko wysuniętej placówce. Podstawowymi czynnościami jednostki są regularne szkolenia, ćwiczenia, patrole, warty oraz rozkazy otrzymane od dowódcy kompani. Podczas tej edycji manewrów plutony dostają większą swobodę w realizowaniu własnych zadań. Rozkazy oraz wszystkie informacje zostają przekazane na odprawie ! Zapisy otwarte - na łamach forum. GRUPY REALIZACYJNE - w sile nieznanej. Zapisy do tej strony tylko dla teamów, które otrzymały zaproszenia ! 4) BAZA JURA-1: a) Struktura (podana przy 75 uczestnikach): - Kompania -> 3 Plutony -> 9 drużyn - Pluton -> 3 drużyny * Kompania - 75 osób * Pluton - 25 osób * Drużyna - 8-9 osób b) Łańcuch dowodzenia: - Dowódca kompani [bw/Gnp] (x1) - Z-ca dowódcy kompani [bw/Gnp] (x1) - Dowódca plutonu [bw/Gnp] (x3) - Dowódca drużyny [uczestnik manewrów] (x9) * Jeżeli, drużyna będzie składała się z np. dwóch ekip przyjezdnych to dowódca plutonu wyznacza dowódce tejże drużyny. * Wszyscy dowódcy biorą udział w walce/manewrach jako normalni uczestnicy. * Wszyscy dowódcy zostają oznaczeni opaską z informacją (ranga, przynależność). c) Wymagania minimalne (na uczestnika): - Dowód osobisty (lub inny ważny dokument potwierdzający tożsamość) - ID Medyczny - Sprawna replika - Zapasowa bateria (jeżeli jest taka potrzeba) - Kulki - Ochrona oczu - Mundur/kamuflaż - Czerwona szmata (min. 30cm x 30cm) - Czerwony Lightstick/ Czerwona lampka - światło stałe - PMR/Radiotelefon - pasmo 446mhz - Mocna Latarka - Kompas/ Busola + wyposażenie oraz prowiant na 24h wg potrzeb. d) System trafień: - Pierwsze trafienie: * ranny - wzywa medyka - opatrunek - wraca do gry po 3 minutach (od chwili założenia bandażu) - Drugie trafienie: * trup - podąża za plutonem - czeka na decyzje o zejściu do szpitala - Medycy * wyznaczeni przez dowódców plutonów na odprawie * bandaże na odprawie - Szpital * leczenie trupa - 1 godzina (po tym czasie trup wraca do gry) * podczas leczenia należy: wypiąć magazynek, wyłączyć radio - zakaz kontaktu z uczestnikami z poza szpitala * bezwzględny zakaz opuszczania szpitala e) Magazynki/Amunicja: - Magazynki * zakaz używania magazynków typu HI-CAP (wyjątkiem są magazynki do broni wsparcia) * dopuszczalne są tylko magazynki typu real/low/mid – cap * ilość magazynków nieograniczona * broń wsparcia może mieć załadowany (jednorazowo) box/hicap do pełna (UWAGA ! Bronią wsparcia mogą być tylko i wyłącznie ostre odpowiedniki – M60, M249 etc.) - Amunicja/Zasady ładowania: * Przed rozpoczęciem manewrów ładujecie się do pełna (magazynki). * Zapas kulek zabieracie ze sobą ! * Doładowanie może nastąpić dopiero wtedy kiedy dowódca kompani wyda taki rozkaz. Nie można doładować się na własną rękę ! f) Mapy: - Baza - do wydruku - rozsyłane dowódcom teamów kilka dni przed imprezą - Obszar działań - dostarcza organizator - odprawa g) Informacje ogólne: - Repliki: * Limit FPS – NIE * 0fps > 500fps – AUTO * 500fps > xxxfps – SEMI * Uczestnicy, którzy mają zamiar używać replik typu RAM lub o podobnej konstrukcji, gdzie napędem jest Co2/HP proszone są o zgłoszenie się na odprawie. * Prosimy o rozwagę, szczególnie podczas działań nocnych. - Pirotechnika – TAK * Dozwolona w godzinach 07:00-21:00 * Tylko atestowana * Obowiązkowe hasło: GRANAT - Pojazdy: * Wszystkie pojazdy uczestniczące w manewrach (czyt. Quady i Jeepy) mają przypisane konkretne funkcje, nie są one pojazdami organizacyjnymi ! * Istnieje możliwość użycia własnych pojazdów podczas manewrów ! h) Zasady panujące podczas manewrów: - zakaz komunikowania się przed jak i w trakcie imprezy z grupami strony przeciwnej - każdy uczestnik wykonuje rozkazy przełożonych - każdy uczestnik podpisuje zgodę dotyczącą manewrów (wiek 16-18 daje dwie zgody, jedna od rodziców, druga dotycząca manewrów - na miejscu) - na quadach mogą jeździć tylko i wyłącznie osoby pełnoletnie, które mają doświadczenie w prowadzeniu tych pojazdów - uczestnik może jeździć quadem tylko i wyłącznie, kiedy dostanie zgodę od dowódcy plutonu/kompani - jeepami jeżdżą tylko i wyłącznie orgowie (Bw/Gnp) - zakaz spożywania środków odurzających podczas manewrów 5) Zapisy: Dopuszczalna ilość uczestników dla tej strony (BAZA WOJSKOWA "JURA-1") to 100 osób. W przypadku mniejszej liczby uczestników nastąpi proporcjonalny podział do każdego plutonu. Pierwszeństwo w zapisie mają teamy/formacje (min. 4 osoby). Osoby niezrzeszone proszone są o zapisy na osobną listę, zostaną oni przydzieleni przez organizatora w ramach uzupełnień. W wypadku zapełnienia wszystkich miejsc przez grupy zorganizowane są oni traktowani jako lista rezerwowa. Zapisy tylko na forum Śląskim ! Link: http://forum.wmasg.p...ii-manewry-24h/ Wpisy na listę tylko imiennie wg wzoru. Wzór: 1. (nazwa teamu) - (ksywa uczestnika) *Zapisy do 18 Sierpnia 6) Wpłaty: Dane: JURA FRAD JOANNA RADEK WIESŁAW RADEK SPÓŁKA CYWILNA Bank Zachodni WBK 26 1090 1795 0000 0001 1882 6192 TYTUŁ: (nazwa teamu) - (ilość osób) *Wpłaty do 20 Sierpnia Dnia 20 Sierpnia osoby/teamy, które znajdują się na liście, a nie dokonały wpłat zostają usunięte oraz pominięte w kolejnych edycjach Niedźwiedziej Łapy. Organizator zastrzega sobie prawo do zwrotu gotówki po wpłacie na konto. 7) Kontakt: - Wszelkie pytania oraz wątpliwości proszę pisać na PW (Wmasg). - Telefon do organizatora: * Pietras: 662-026-321 LISTA: - W przypadku zapełnienia plutonów A,B,C zostanie utworzony pluton D. - Po 20 Sierpnia zostaną utworzone drużyny wewnątrz plutonów. Pluton A (25 os.) 1. 2. 3. Pluton B (25 os.) 1. 2. 3. Pluton C (25 os.) 1. 2. 3. Osoby niezrzeszone: 1. 2. 3. Słów kilka: - O wszelkich zmianach i poprawkach będziemy informowali na bieżąco w temacie. - Manewry te NIE są imprezą komercyjną. Nie czerpiemy z tego korzyści finansowych. - Fundusz imprezy przeznaczony jest na wynajem terenu, pojazdy, łączność oraz rekwizyty. - Dołożymy wszelkich starań, aby każdy kto weźmie udział w imprezie był zadowolony w jak największym stopniu. Pozdrawiam, Pietras, Blackwater Częstochowa. Edited June 15, 2013 by Jantas Link to post Share on other sites
JarekPN Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 Zapytam z ciekawości: dlaczego, gdy dostanie dowdca, to ginie automatycznie cały pluton (25 os.), przecież to nie surogaci - ktoś powinien przejąć dowodzenie i akcja powinna trwać dalej ;-) Link to post Share on other sites
pietrasss Posted June 16, 2013 Author Report Share Posted June 16, 2013 Witam, Zaszła pomyłka. Temat poprawiony. Na dniach ruszy oficjalna strona imprezy. Pozdrawiam, Pietras, Blackwater Częstochowa. Link to post Share on other sites
eugenewolfe Posted July 29, 2013 Report Share Posted July 29, 2013 (edited) Zapraszamy na oficjalną stronę manewrów oraz fanpage'a na facebooku. www.niedzwiedzialapa.pl https://www.facebook...iedzwiedziaLapa Pozdrawiamy, Blackwater Częstochowa Edited July 29, 2013 by eugenewolfe Link to post Share on other sites
pietrasss Posted August 6, 2013 Author Report Share Posted August 6, 2013 Aktualizacja listy: Pluton A (25 os.) 1. SAG Mysłowice - Dziećka 2. SAG Mysłowice - Czorny 3. SAG Mysłowice - Czapol 4. SAG Mysłowice - Nawigator 5. SAG Mysłowice - Śliwa 6. ZŁE MISIE - raf 7. ZŁE MISIE - brood 8. ZŁE MISIE - Rysio 9. ZŁE MISIE - Cieszek 10. ZŁE MISIE - Alien 11. SP-podobny 2 12. SP-taternik 13. SP-podobny 1 14. SP-małpa 15. SP-maniek 16. VANAD- Kabel 17. VANAD- Cycu 18. VANAD- Jack 19. VANAD- Cichy 20. VANAD- Calak 21. Samael 22. Niedźwiedź 23. Puchacz 24. Dexter -> Old Team Katowice 25. Zax0ml -> Old Team Katowice Pluton B (25 os.) 1. DS Piraci - Red 2. DS Piraci - Milo 3. DS Piraci - Tom 4. DS Piraci - Mike 5. DS Piraci - Sinner 6. DS Piraci - Iceman 7. AS Chrzanów- Ślepy 8. AS Chrzanów- Grzechu 9. AS Chrzanów- Młody 10. AS Chrzanów- Włodek 11. AS Chrzanów- Staszek Pluton C (25 os.) 1. 2. 3. Osoby niezrzeszone: 1. 2. 3. Pozdrawiam, Pietras, Blackwater Częstochowa. Link to post Share on other sites
Recommended Posts