Bonifacus Posted July 8, 2013 Report Share Posted July 8, 2013 Witam, jestem jeszcze trochę zielony w ASG, ale bardzo lubię ten sport i chciałem sobie zakupić moją pierwszą replikę na Gunfire.pl Otóż poszukiwałem sobie G36C. Znalazłem 2 oferty, dwóch różnych producentów i nie jestem pewny, która będzie tą lepszą, więc proszę o pomoc w dokonaniu wyboru. 1 Replika: http://gunfire.pl/product-pol-1152189535-Replika-karabinu-szturmowego-JG608.html 2 Replika: http://gunfire.pl/product-pol-1152200280-Replika-subkarabinka-GFG14.html Przy tej drugiej replice się zatrzymałem, gdyż zauważyłem, że posiada ona lepsze osiągi, jest tańsza i... ma gwarancję na 2 lata (od JG jest na rok) Kumpel mi powiedział, że GFC to dobra firma i powinienem kupić od nich, lecz nie wiem czy jest to dobra decyzja. Kolejny zaś kumpel powiedział mi także, że jego G36C od JG zaczęło się sypać po jakimś czasie. Nie wiem, czy powinienem posłuchać kumpla i kupić tą od GFC, dlatego zwracam to pytanie do was, forumowicze. Czekam na odpowiedzi : ) Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted July 8, 2013 Report Share Posted July 8, 2013 (edited) Temat właściwie identyczny z tym - zapoznaj się z nim i wtedy (w razie wątpliwości) pytaj. Edytuj: Jeśli mówiąc o lepszych osiągach masz na myśli prędkość wylotową (fps) to miej na uwadze, że nie ma bezpośredniego przełożenia między prędkością wylotową a zasięgiem i celnością. Krótko mówiąc: więcej fps nie znaczy dalej i celniej. Edited July 8, 2013 by MarekMac Quote Link to post Share on other sites
Bonifacus Posted July 8, 2013 Author Report Share Posted July 8, 2013 Edytuj: Jeśli mówiąc o lepszych osiągach masz na myśli prędkość wylotową (fps) to miej na uwadze, że nie ma bezpośredniego przełożenia między prędkością wylotową a zasięgiem i celnością. Krótko mówiąc: więcej fps nie znaczy dalej i celniej. Dzięki, będę pamiętał na przyszłość :) Quote Link to post Share on other sites