Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem - osłona cylindra w replice LMT


Recommended Posts

Witam,

Dwa lata temu stałem się posiadaczem repliki LMT Defender RIS od ASG/KWA. Wszystko było idealne do czasu, kiedy coś złego stało się z rączką przeładowania - otóż po jej zwolnieniu blokowała się, nie dochodziła do końca. Osłona okna wyrzutnika łusek otwierała się normalnie. W końcu otworzyłem korpus, okazało się, że blaszka (osłona cylindra) jest mocno pogięta na brzegach. Niestety jest to element ciężko dostępny w Polsce (przynajmniej pasujący), więc dopiero po dłuższym czasie udało mi się zdobyć ten element produkcji A&K.

Rozłożyłem, wsadziłem nową - osłona się nie otwierała. Nie pasowała.

Znów próbowałem ze stockową (w miarę wyprostowaną) i też nic. Rączka chodzi opornie, zatrzymuje się, nie dochodzi do końca. Smarowanie nie pomaga. Wszystkie próby naprawienia spełzły na niczym - nie mam pojęcia, JAK i GDZIE ta blaszka się blokuje (bo to wina rączki nie może być).

 

I teraz pytanie - czy ktoś taki problem w swojej replice i ew. jak go naprawił w warunkach domowych?

Z góry dzięki za pomoc.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...