Dokttor Posted October 7, 2013 Report Share Posted October 7, 2013 Witam Właśnie kupiłem RK 01SW Boyi i zacząłem myśleć na tuningiem. Dużo czytałem i część rzeczy już sobie ustaliłem ale jeszcze z kilkoma mam dylemat. Chce osiągnąć 450-470 FPS i ROF około 20. Lufa: Promyk 260mm http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info.php?cPath=57_88&products_id=661 Gumka Hop Up:Systema Energy Tłok:http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_140&products_id=11306&name=SHS_-_Tlok_Wzmocniony_-_14_Stalowych_Zebow_-_Full_Teeth_-_TT0031 SHS full metal zęby I teraz mam dylemat: brać bore up czy wymienić głowicę tłoka, głowicę cylindra, cylinder i dyszę. Co będzie bardziej opłacalne. I od razu kolejne pytanie czy do zestawu Guardera BU trzeba zmieniać cylinder na typ 2 łożyska: jakiej firmy polecacie czytałem żeby coś tam powiększyć gniazda i wrzucić tam 8mm G&P, czy może dać jakieś 7mm a może ślizgi Komora HU: od King Arms Zmiana kabli na niskooporowe i mosfet i tu kolejne pytanie brać te z AB czy nie??? Sprężyna: 120 Guardera I kolejne pytanie czy trzeba wymienić prowadnice sprężyny??? Pytanie czy opłaca się wymienić jeszcze silnik i zębatki??? Co przydało by się jeszcze wymienić. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Fedajkin Posted October 7, 2013 Report Share Posted October 7, 2013 Lufa, gumka, tłok - podjąłeś taką decyzję i uważam, że będzie w porządku. Bore up może się okazać zbędny chyba, że wieżysz w jego magiczną moc (+30fps od ręki) Wystarczy zwykły cylinder typ 2 plus nowe głowice i dysza. Łożyska dobierasz do gniazd jakie masz w szkielecie gearboxa. U Ciebie są już stalowe ślizgowe 6mm lub 7mm (chyba 7mm ale nie jestem pewien). Nie ma z nimi szczególnego pośpiechu, są praktycznie niezniszczalne - a dużo większy wpływ na szybkostrzelność ma dobre podkładkowanie. Kontynuując dalej sprawę ROFa, zębatki 18:1 lub 16:1 i zmiana silnika na UT Element z neodymami (lub inny jak GFC F1 czy SHS HT) z dużym prawdopodobieństwem wystarczą przy standardowych bateriach Nimh 9,6V lub 7,4V Lipo. Jeśli używałbyś 11V pakietu Lipo wtedy niekoniecznie trzeba wymieniać zębatki i silnik bo dostępne będzie dość wysokie napięcie i prąd by osiągnąć taki rof jaki chceszna na standardowych częsciach. Nie polecam jednak tego rozwiązania bez zaopatrzenia się najpierw w mosfet, wszystko jedno czy z AB czy bez. Ja mam bez i nie mam problemów z zatrzymywaniem się tłoka nie tam gdzie trzeba. Jeśli prowadnica sprężyny jest stalowa i łożyskowana to nie musisz jej wymieniać. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.