Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Kilka pytań związanych z tuningiem


Recommended Posts

Witam

Właśnie kupiłem RK 01SW Boyi i zacząłem myśleć na tuningiem. Dużo czytałem i część rzeczy już sobie ustaliłem ale jeszcze z kilkoma mam dylemat. Chce osiągnąć 450-470 FPS i ROF około 20.

 

Lufa:

Promyk 260mm http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info.php?cPath=57_88&products_id=661

Gumka Hop Up:Systema Energy

Tłok:http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_140&products_id=11306&name=SHS_-_Tlok_Wzmocniony_-_14_Stalowych_Zebow_-_Full_Teeth_-_TT0031 SHS full metal zęby

 

I teraz mam dylemat: brać bore up czy wymienić głowicę tłoka, głowicę cylindra, cylinder i dyszę. Co będzie bardziej opłacalne.

I od razu kolejne pytanie czy do zestawu Guardera BU trzeba zmieniać cylinder na typ 2

 

łożyska: jakiej firmy polecacie czytałem żeby coś tam powiększyć gniazda i wrzucić tam 8mm G&P, czy może dać jakieś 7mm a może ślizgi

 

Komora HU: od King Arms

 

Zmiana kabli na niskooporowe i mosfet i tu kolejne pytanie brać te z AB czy nie???

 

Sprężyna: 120 Guardera

I kolejne pytanie czy trzeba wymienić prowadnice sprężyny???

 

Pytanie czy opłaca się wymienić jeszcze silnik i zębatki???

Co przydało by się jeszcze wymienić.

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Lufa, gumka, tłok - podjąłeś taką decyzję i uważam, że będzie w porządku.

Bore up może się okazać zbędny chyba, że wieżysz w jego magiczną moc (+30fps od ręki) Wystarczy zwykły cylinder typ 2 plus nowe głowice i dysza. Łożyska dobierasz do gniazd jakie masz w szkielecie gearboxa. U Ciebie są już stalowe ślizgowe 6mm lub 7mm (chyba 7mm ale nie jestem pewien). Nie ma z nimi szczególnego pośpiechu, są praktycznie niezniszczalne - a dużo większy wpływ na szybkostrzelność ma dobre podkładkowanie.

Kontynuując dalej sprawę ROFa, zębatki 18:1 lub 16:1 i zmiana silnika na UT Element z neodymami (lub inny jak GFC F1 czy SHS HT) z dużym prawdopodobieństwem wystarczą przy standardowych bateriach Nimh 9,6V lub 7,4V Lipo.

Jeśli używałbyś 11V pakietu Lipo wtedy niekoniecznie trzeba wymieniać zębatki i silnik bo dostępne będzie dość wysokie napięcie i prąd by osiągnąć taki rof jaki chceszna na standardowych częsciach. Nie polecam jednak tego rozwiązania bez zaopatrzenia się najpierw w mosfet, wszystko jedno czy z AB czy bez. Ja mam bez i nie mam problemów z zatrzymywaniem się tłoka nie tam gdzie trzeba. Jeśli prowadnica sprężyny jest stalowa i łożyskowana to nie musisz jej wymieniać.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...