ślimakasg Posted January 3, 2014 Report Share Posted January 3, 2014 witam. posiadam mały problem. jakiś czas temu odkupiłem od kogoś używanego navcomma. przyszedł mi w stanie jak nowy. tzn zero wgranych programów itp jednym słowem ,,czysty''. nie znam się na programowaniu kanałów PMR a jednak mi na nich najbardziej zależy gdyż ich się głównie używa. jeśli chodzi o instrukcję to jest ona na tyle dobrze/ nie dobrze napisana ze robiąc krok po kroku dalej nie potrafię zaprogramować kanałów. ktoś coś wie i mógłby mi pomóc? z góry dziękuje. Quote Link to post Share on other sites
virusotron Posted January 10, 2014 Report Share Posted January 10, 2014 Ja to radio programowałem tylko przez kabel i taka mozliwość jest. z Ręki tez się da: Tak dla informacji gdyby ktoś potrzebował, albo gdybym sam zapomniał Ustawiamy z klawiatury numerycznej częstotliwość 446.000 MHz Ustawiamy krok na 6,25 kHz - Menu -> STP -> Enter -> 6,25 kHz -> Enter Klikamy strzałeczkę do góry (ustawi się częstotliwość 446.006.25 MHz - Pierwszy kanał PMR) Zapamiętujemy jako pierwszy kanał - F -> *MR -> Ustawiamy kanał na 01 -> Enter Ustawiamy krok na 12,5 kHz - Menu -> STP -> Enter -> 12,5 kHz -> Enter Klikamy strzałeczkę do góry i programujemy kolejny kanał, i tak aż do kanału 8 *Przełączanie się pomiędzy trybem wprowadzania częstotliwości a zaprogramowanych kanałów -> CLR Gdy wpisujmy numer kanału 1-9, wpisujemy go poprzedzony dwoma zerami, np. 003. Od 10-99 normalnie, np. 34 Quote Link to post Share on other sites
ślimakasg Posted January 10, 2014 Author Report Share Posted January 10, 2014 Ok poprobuje tego. Dzieki za odpowiedź. Napisze jak wyszlo Quote Link to post Share on other sites
ślimakasg Posted January 11, 2014 Author Report Share Posted January 11, 2014 Sadze ze udalo mi sie zaprogramowac te 8 kanałów ale jak ustawić zwykłą stacje typu np. (2 kanał 4 podkanał) Quote Link to post Share on other sites