bukakacake Posted March 5, 2014 Report Share Posted March 5, 2014 Witam serdecznie! Z racji tego, że jestem tutaj zupełnie nowy i dosyć niedoświadczony opowiem wszystko od początku. Otóż niecały miesiąc temu kupiłem na gunfire.pl replikę CM.028a, po odpakowaniu osłona zamka latała jak szalona, zignorowałem, uformowałem batkę jak należy. Druga sprawa jaka zwróciła moją uwagę to dziwny dźwięk podczas strzelania (słychać jakby sprężyna strasznie się męczyła przy naprężaniu). Także to zignorowałem ponieważ myślałem, że wszystkie Cymki 028 tak mają. Postrzelałem, pojeździłem na kilka strzelanek i odbywało się wszystko bez zarzutu. Jednak mój znajony kupił tydzień temu CM.028c, czyli to samo co mam ja tylko pomalowane na czarno. Różnica dźwięku strzału jest po prostu kolosalna... Jego strzela gładziutko, cichutko, tak jakby dźwięk był cudownie tłumiony, nic nie stuka, nie trze i gra jak należy, zauważyłem także, że mając te same baterie 8,4V 1100mAh na jego baterii zarówno moja jak i jego replika ma 2x większą szybkostrzelność niż na mojej takiej samej (nie mam pojęcia od czego to zależy...) Dodatkowo na ostatniej strzelance moja replika po prostu ogłupiała, zaczęła rwać kulki na 5m, potem na 10, potem na 50 i znowu na 5, niektóre wylatywały z lufy. Po ustawieniu wiekszego hop-up kulki grzęzły na gumce i w ogóle nie wylatywały. Pomyślałem, że gumka się podwinęła lub po prostu zużyła (wiadomo, stock). Rozkręciłem, poprawiłem, skręciłem i poprawiło się, lecz niezbyt zadawalająco. Zamawiam niedługo zieloną gumkę od G&G i zobaczymy. Problem mam również prawdopodobnie z baterią, otóż ładuję go jak należy (zdarzyły mi się 2 przeładowania, jedno o 1 godzinę, drugie aż o 2), jednak na mojej batce po pierwsze szybkostrzelność jest dużo mniejsza niż na znajomego, to jeszcze podczas strzału tłok blokuje się jakby bateria nie miała siły naprężyć sprężyny, selektor blokuje się na SEMI, strzela czasem ogniem ciągłym na SEMI, SEMI czasem w ogóle nie chce działać. Dodatkowo dzisiaj ta batka podgrzała mi podczas testów kable i sama była gorąca (a strzelała o dziwo dobrze, nawet ROF większy był, jednak gorąca strasznie). Zaś jak podłączam baterię znajomego to wszystko hula jak ta lala. I Tutaj pytanie, mój akumulator już do wyrzucenia jest? I dlaczego od nowości strzelał 2 razy wolniej niż ta sama bateria dołączana do innej repliki? Dlaczego dźwięk strzału jest taki okropny? Proszę o pomoc i odpowiedź. Tutaj film pokazujący ten "skrzek zarzynanej świni": Quote Link to post Share on other sites
Rosomak15 Posted March 5, 2014 Report Share Posted March 5, 2014 (edited) Na tym pojedynczym to w miarę strzela to szybko. Odkręć chwyt pistoletowy i tam od dołu pod silnikiem masz śrubkę na imbusa (w takiej dziurce), odkręć trochę silnik bo pewnie jest zbyt mocno wkręcony i przez to replika rzęzi i wolniej strzela. Jeżeli nie pomoże odkręcenie do dokręć - wyreguluj go tak, aby mechanizm pracował jak najlepiej. Z tą gumką to Ci nie pomogę, ale mogło się coś stać złego z kołnierzem. Po wymianie daj znać jaki skutek. Chociaż cymowskie gumki w kałaszkach zawsze śmigały długie lata, mimo że kręciły bez szału to dało się z tego strzelać. Jeżeli silnik masz źle ustawiony, to kable będą się grzać, szybkostrzelność będzie niższa, batka będzie szybciej padać itp itd. Wyreguluj silnik i zdecydowanie lepiej jest nie doładować baterii niż ją przeładować (tak mi się wydaje). W instrukcji użytkowania (tych sklepowych) powinno być napisane, że na semi czasami pruje auto i że likwiduje się to przełączając na auto, oddanie strzału i znowu semi - powinno działać. Edited March 5, 2014 by Rosomak15 Quote Link to post Share on other sites
mich2000 Posted March 5, 2014 Report Share Posted March 5, 2014 Nie słyszę nic niepokojącego w tym nagraniu, normalny dźwięk silnika i uderzenie tłoka. Ale możesz tak jak kolega wyżej napisał spróbować poluzować nieco silnik. Możesz się tez pokusić o lepsze spodkładkowanie zębatek - ale to już musisz dać to komuś kto jest obeznany w tych klimatach. Quote Link to post Share on other sites
bukakacake Posted March 12, 2014 Author Report Share Posted March 12, 2014 Przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam, ale nie miałem dostępu do internetu w ostatnim czasie. Więc mówicie, że dźwięk jest w porządku? W takim razie nie będę się niczym już przejmował. Natomiast co do problemów z zachowaniem repliki na naciśnięcie spustu to doszedłem do tego, że to wina baterii. Przetestowałem replikę na innej batce i strzela jak marzenie, nawet ROF większy niż na mojej. O dziwo na mojej baterii ROF był mniejszy od samego początku... No ale cóż. Zamówię niedługo nową baterię. Myślę, że li-po 7.4V 20-30C powinno być dobrym wyborem. A co do regulacji silnika nie mam pojęcia gdzie to się reguluje.. Ściągam rączkę, pod nią znajduje się silnik, i nie widzę żadnych śrubek regulacyjnych poza dwiema które trzymają silnik i cały stelaż podtrzymujący silnik w kupie. Mam rozkręcić to wszystko i dostać się do samego silnika czy ta regulacja jest gdzieś indziej? Przepraszam za moje roztargnięcie ale akurat przy gear-box'ie i silniku nigdy nie grzebałem :). Dziękuję za odpowiedź, Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.