MI3SZK0 Posted March 13, 2014 Report Share Posted March 13, 2014 Witam posiadam ak74 APS-a z blowbackiem . Ostatnio zauważyłem duzy problem otuż bardzo szybko pada w nim batka zauważyłem to na strzelance gdy baterie 9.6 1600mAH wystrzelał na 200 strzałów i lipo 7.4 1000cos (nie wiem bo pozyczylem) w jakies 200 strzałów nawet jeden hi-cap nie zszedł. Pomyślałem że to styki więc je wyczyściłem ,wymieniłem bezpiecznik.Sprawdziłem rezystancje obwodu 0.7 - 0.6 Ohm czyli dosyc malo jeżeli jeszcze odjąć rezystancje przewodów miernika to wyjdzie nawet 0.2 ohm-a.Pomyślałem ze to juz koniec moich problemow z batką ale gdy teraz testuje ak-a na 8.4 i 9.6 zauważyłem ze kable tak się grzeją że aż czuć spaloną izolacje :/ co nie wróży dobrze . Dodam jeszcze że ta chińska 8.4-ka daje 9.8 volta :D a 9.6-tka 9.5 volta niestety nie moge sprawdzić po ile mają amperów :/ . Może ktoś już miał taki problem z góry dzięki pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
316_Danny Posted March 13, 2014 Report Share Posted March 13, 2014 Kumpel też miał problem z nagrzewaniem się kabli do czerwoności... Dopiero usunięcie bezpiecznika naprawiło problem :) Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted March 13, 2014 Report Share Posted March 13, 2014 nie masz za mocno dokręconego silnika? lub nie machałeś się z podkładkami? Quote Link to post Share on other sites
MI3SZK0 Posted March 13, 2014 Author Report Share Posted March 13, 2014 Co do podkładek to prubowałem sił ale mnie to przerosło więc to zostawiłem (nie wytrzymała moja cierpliwośc) zainteresowałem się silknikiem i powiem wam że to chyba coś z nim bo ma taki jakby luz "wokół własnej osi "? włożyłem kilka podkładek między kosz silnika a gearbox i co prawda kable sie grzeją ale drastycznie wzrosła szybkostrzelność więc sam już nie wiem tak grzejace sie kable to moze byc wina kosza silnika ? Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted March 15, 2014 Report Share Posted March 15, 2014 Za mocno masz dokrecony silnik. Zmieniłeś coś w podkladkowaniu?? Quote Link to post Share on other sites
MI3SZK0 Posted March 17, 2014 Author Report Share Posted March 17, 2014 Za mocno masz dokrecony silnik. Zmieniłeś coś w podkladkowaniu?? Dzięki za pomoc miałeś racje z tym silnikiem . Temat do zamknięcia Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.