militarialodz1 Posted June 3, 2014 Report Share Posted June 3, 2014 (edited) Sekcja M.A.T. przy stowarzyszeniu „PERFECT SHOOTER” zaprasza na 24h grę symulacyjną o charakterze militarnym o nazwie: „Operacja Boomerang” Połowa XXI wieku . Wobec dramatycznie kurczących się światowych zasobów ropy naftowej , jej cena drastycznie rośnie . W społeczeństwie USA przyzwyczajonym do dostępu do taniego paliwa zaczynają się niepokoje . Występuje poważne zagrożenie że ludzie wyjdą na ulice . Ponad 50% zapotrzebowania USA na ropę , pokrywa krajowe wydobycie . Rząd federalny chcąc zapanować nad sytuacją narzuca producentom , ceny sprzedaży surowca . Większość złóż znajduje się na południu Stanów Zjednoczonych . Potentaci to Texas , Kalifornia i Luizjana . Potężne złoża znajdują się też pod dnem Zatoki Meksykańskiej . Stany południowe czerpią ogromne zyski z wydobycia ropy na których opiera się ich gospodarka . Ograniczenie cen sprzedaży ropy doprowadza do wzburzenia w południowych Stanach , które deklarują secesję z Unii i zawiązują II konfederację Stanów Ameryki . Do konfederatów dołącza wkrótce całe południe , Tworzy się rząd i zostaje wybrany Prezydent . Rząd federalny USA nie może zgodzić się na taki stan rzeczy . Rozpoczyna się II wojna secesyjna . Obie strony ogłaszają powszechną mobilizacje na podległych sobie terytoriach . Nie we wszystkich jednak Stanach skonfederowanych występuje pełne społeczne poparcie dla secesji . Kalifornia – najbogatszy stan USA ( PKB na poziomie Włoch ) jest głęboko podzielona . Gubernator stanu z 54% poparciem społecznym staje na czele lojalistów . Przemysłowcy inicjują przewrót i przejmują władzę deklarując wyjście z Unii . Obalony Gubernator opuszcza stolicę Sacramento i znajduje schronienie na wschodzie Stanu . Przyłączenie Kalifornii do konfederatów z jej gospodarką to sprawa życia lub śmierci dla Południowców . Wojska Konfederatów dokonują inwazji , Atakują od wschodu z terenu stanów Nevada i Arizona . Wykorzystując zaskoczenie , armia Południa zajmuje połowę Kalifornii . Po pierwszym szoku , wojska Federalne otrzymują posiłki i zatrzymują pochód Konfederatów . Obalony Gubernator Kalifornii pozostaje na terenie zajętym przez wrogie oddziały... Zostaje podjęta decyzja o ewakuacji Gubernatora . Wysłany śmigłowiec z odziałem specjalnym na pokładzie zabiera polityka . W czasie powrotu szczęście przestaje sprzyjać misji . Śmigłowiec zostaje zestrzelony kilkanaście kilometrów przed liniami własnych oddziałów . W wyniku katastrofy ginie cała załoga oraz większość żołnierzy sił specjalnych a Gubernator zostaje ciężko ranny . Pozostali przy życiu żołnierze nie przerywają zadania , wraz z rannym na noszach , kierują się w stronę własnych oddziałów . Rząd federalny i Prezydent USA zdają sobie sprawę jakie znaczenie dla prowadzenia dalszej wojny ma Kalifornia z jej zasobami . Ponad połowa Kalifornijczyków popierająca Gubernatora oczekuje że ich przywódca zostanie uratowany . Rząd nie może sobie pozwolić na utratę tak ważnego politycznego gracza . Wydany zostaje rozkaz natychmiastowego rozpoczęcia bojowej misji ratunkowej . Siły specjalne ruszają do akcji. W tym czasie wojska Konfederatów umacniają swoje pozycje przed przewidywanym atakiem sił Północy. Ich zadaniem jest zabezpieczenie zajętego terenu poprzez patrole piesze i zmotoryzowane . Zabezpieczenie najważniejszych dróg komunikacyjnych. Utworzenie i ochrona bazy operacyjnej i wysuniętego przyczółka. Zabezpieczenie przestrzeni powietrznej na zajętym terenie. Zlokalizowanie i ewentualne zlikwidowanie grup dywersyjnych. Kolejne informacje w WARNO I OPORD dla poszczególnych stron. Miejsce gry: AO:34UCC9413554273 Strony konfliktu: Konflikt będzie miał charakter asymetryczny. Wpisowe:50zł koszty organizacyjne ( pojazdy, teren, emblematy, mapy) Wszelkie pytania oraz zapisy proszę kierować na PW. Zasady: CCS 4.0 modyfikowane 1. MAGAZYNKI I AMUNICJA. a. Karabiny szturmowe (do 450 FPS) - magazynki mid/low/real załadowane 45 szt. amunicji, ilość magazynków max 15szt. b. Karabiny wsparcia (do 450FPS) - magazynki do pojemności hi-cap załadowane 300 szt. amunicji, ilość magazynków max 5szt , box lub drum załadowany 750 szt w zapasie max 1 box lub drum. c. Karabiny snajperskie (do 600FPS) – magazynki low/mid/real załadowane realna pojemność x1,5, ilość max 10szt 2. UZUPEŁNIANIE AMUNICJI I WYPOSAŻENIA Amunicja może być przenoszona tylko w magazynkach (oprócz kulek w magazynkach można mieć 500 kulek luzem, w normalnych warunkach nie można doładowywać magazynków w trakcie gry – można przejmować magazynki od trupów lub rannych). Chcesz zabrać magazynki, każ rannemu lub trupowi pokazać magazynki i spytaj się ile kulek ma załadowane. Sumę kulek możesz doładować w trakcie gry. Amunicja musi pasować do odpowiednich karabinów lub pistoletów - kaliber . 3. Miny/bomby. a. Bomby/miny symulowane urządzeniem dźwiękowym o promieniu rażenia 10m c. Do symulowania min pułapek ( obiekty , trupy ) dopuszcza się tylko użycie min/granatów z urządzeniem dźwiękowym . 4. ZASADY TRAFIEŃ I RAN W czasie manewrów obowiązuje CCS 4.0 modyfikowany , obowiązywać będą karty CCS 0,4 . Po wylosowaniu pierwszej karty należy oznaczyć czerwoną szmatą miejsce trafienia . Opatrunek zakładany na czerwoną szmatę tak aby nie wystawała z pod opatrunku . W przypadku zsunięcia się opatrunku – widoczna czerwona szmata , ranny przechodzi w KIA z powodu wykrwawienia. Po otrzymaniu drugiego trafienia automatycznie KIA. Zabity gracz kładzie się na ziemi, czeka do momentu, gdy reszta graczy pozwoli mu zejść z pola manewrów lub w przypadku braku obecności innych graczy po upływie 30 min . Schodząc z pola jako offgame obowiązkowe jest założenie żółtej kamizelki odblaskowej. W nocy czerwone światło . Zranieni po eksplozji materiałów wybuchowych traktują jako ranę korpusu górnego i stosują CCS 4.0 modyfikowany. 5. CICHA ŚMIERĆ W celu zadania przeciwnikowi cichej śmierci należy położyć obie dłonie na jego plecach i zakomunikować „nie żyjesz” . Zaatakowany w ten sposób natychmiast przechodzi w stan KIA . 6. OGŁUSZENIE W celu ogłuszenia przeciwnika należy położyć jedną dłoń na plecach przeciwnika i zakomunikować „ogłuszony” . Zaatakowany w ten sposób kładzie się w miejscu w którym został ogłuszony i zachowuje się przez 10 min jak pozbawiony przytomności. 7. JEŃCY W stosunku do pojmanych jeńców nie wolno stosować siły fizycznej . W przypadku stwarzanych przez jeńca problemów można zastosować ogłuszenie . W czasie manewrów dopuszczone jest przeszukiwanie jeńców trupów i rannych w celu zabrania wszystkich rzeczy, które mogą przydać się do rozgrywki tzn. mapa, gps, radio, telefon komórkowy tylko do przejrzenia na miejscu, amunicja i.t.p. Dopuszczane jest stosowanie przesłuchań w celu uzyskania danych wywiadowczych. Wobec jeńców dopuszczalne jest stosowanie środków zapobiegawczych – krępowanie kończyn , zasłanianie oczu , zabieranie sznurówek od obuwia itp. W przypadku jeśli osoba pojmana nie wyraża na to zgody zostaje zobowiązana do pełnej współpracy z przeciwnikiem tzn. nie może podejmować prób ucieczki ani ukrywać przedmiotów przydatnych do tego celu , zaatakować strażnika wprowadzać przeciwnika w błąd . Uwaga !!! Pirotechnika Całkowicie zakazana Wzór zgłoszenia na PW. Nazwa ekipy lub nick wmasg: .......... Liczba operatorów: .......... Strona konfliktu: ........... Północ- (operacje SF), tylko drużyny. Liczba uczestników ograniczona. Południe- obrona podległego terenu. Krótką charakterystykę ekipy, wyposażenie, typ radiostacji itp. W celu potwierdzenia swojej obecności prosimy o wpłatę na konto: Stowarzyszenie Promocji i Rozwoju Sportów Obronnych PERFECT SHOOTER ul. Murarska 5/59 91-465 Łódź nr konta: 77 1560 00132193 8255 3000 0001 tytuł wpłaty: darowizna na cele statutowe – SSWOB – nick wmasg lub nazwa drużyny i ilość operatorów koszt uczestnictwa operatora: 50zł Wpłat należy dokonać do 150000LTJUN14. Edited June 3, 2014 by militarialodz1 Link to post Share on other sites
cieszek1 Posted June 6, 2014 Report Share Posted June 6, 2014 Od Nas, będzie 7 operatorów Link to post Share on other sites
Recommended Posts