Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

SECOND SECESSION WAR Operation : Boomerang 28/29.06.2014 Łódź


Recommended Posts

Sekcja M.A.T. przy stowarzyszeniu „PERFECT SHOOTER” zaprasza na 24h grę

symulacyjną o charakterze militarnym o nazwie:

10342489_889264054422249_5996670979144869797_n.jpg

 

„Operacja Boomerang”

 

Połowa XXI wieku . Wobec dramatycznie kurczących się światowych

zasobów ropy naftowej , jej cena drastycznie rośnie . W społeczeństwie USA

przyzwyczajonym do dostępu do taniego paliwa zaczynają się niepokoje . Występuje

poważne zagrożenie że ludzie wyjdą na ulice . Ponad 50% zapotrzebowania USA

na ropę , pokrywa krajowe wydobycie . Rząd federalny chcąc zapanować nad

sytuacją narzuca producentom , ceny sprzedaży surowca . Większość złóż znajduje

się na południu Stanów Zjednoczonych . Potentaci to Texas , Kalifornia i Luizjana .

Potężne złoża znajdują się też pod dnem Zatoki Meksykańskiej . Stany południowe

czerpią ogromne zyski z wydobycia ropy na których opiera się ich gospodarka .

Ograniczenie cen sprzedaży ropy doprowadza do wzburzenia w południowych

Stanach , które deklarują secesję z Unii i zawiązują II konfederację Stanów

Ameryki . Do konfederatów dołącza wkrótce całe południe , Tworzy się rząd i zostaje

wybrany Prezydent . Rząd federalny USA nie może zgodzić się na taki stan rzeczy .

Rozpoczyna się II wojna secesyjna . Obie strony ogłaszają powszechną mobilizacje

na podległych sobie terytoriach .

Nie we wszystkich jednak Stanach skonfederowanych występuje pełne

społeczne poparcie dla secesji . Kalifornia – najbogatszy stan USA ( PKB na

poziomie Włoch ) jest głęboko podzielona . Gubernator stanu z 54% poparciem

społecznym staje na czele lojalistów . Przemysłowcy inicjują przewrót i przejmują

władzę deklarując wyjście z Unii . Obalony Gubernator opuszcza stolicę Sacramento

i znajduje schronienie na wschodzie Stanu . Przyłączenie Kalifornii do konfederatów

z jej gospodarką to sprawa życia lub śmierci dla Południowców . Wojska

Konfederatów dokonują inwazji , Atakują od wschodu z terenu stanów Nevada i

Arizona . Wykorzystując zaskoczenie , armia Południa zajmuje połowę Kalifornii .

Po pierwszym szoku , wojska Federalne otrzymują posiłki i zatrzymują pochód Konfederatów .

 

Obalony Gubernator Kalifornii pozostaje na terenie zajętym

przez wrogie oddziały...

 

Zostaje podjęta decyzja o ewakuacji Gubernatora . Wysłany śmigłowiec z odziałem specjalnym na pokładzie zabiera polityka . W czasie powrotu szczęście przestaje sprzyjać misji . Śmigłowiec zostaje zestrzelony kilkanaście kilometrów przed liniami własnych oddziałów . W wyniku katastrofy ginie cała załoga oraz większość żołnierzy sił specjalnych a Gubernator zostaje ciężko ranny . Pozostali przy życiu żołnierze nie przerywają zadania , wraz z rannym na noszach , kierują się w stronę własnych oddziałów . Rząd federalny i Prezydent USA zdają sobie sprawę jakie znaczenie dla prowadzenia dalszej wojny ma Kalifornia z jej zasobami . Ponad połowa Kalifornijczyków popierająca Gubernatora oczekuje że ich przywódca zostanie uratowany . Rząd nie może sobie pozwolić na utratę tak ważnego politycznego gracza . Wydany zostaje rozkaz natychmiastowego rozpoczęcia bojowej misji ratunkowej . Siły specjalne ruszają do akcji.

 

W tym czasie wojska Konfederatów umacniają swoje pozycje przed przewidywanym atakiem sił Północy. Ich zadaniem jest zabezpieczenie zajętego terenu poprzez patrole piesze i zmotoryzowane . Zabezpieczenie najważniejszych dróg komunikacyjnych. Utworzenie i ochrona bazy operacyjnej i wysuniętego przyczółka. Zabezpieczenie przestrzeni powietrznej na zajętym terenie. Zlokalizowanie i ewentualne zlikwidowanie grup dywersyjnych.

 

Kolejne informacje w WARNO I OPORD dla poszczególnych stron.

 

 

 

Miejsce gry: AO:34UCC9413554273

 

Strony konfliktu: Konflikt będzie miał charakter asymetryczny.

 

Wpisowe:50zł koszty organizacyjne ( pojazdy, teren, emblematy, mapy)

 

Wszelkie pytania oraz zapisy proszę kierować na PW.

 

 

Zasady: CCS 4.0 modyfikowane

 

1. MAGAZYNKI I AMUNICJA.

a. Karabiny szturmowe (do 450 FPS) - magazynki mid/low/real załadowane 45 szt. amunicji, ilość magazynków max 15szt.

 

b. Karabiny wsparcia (do 450FPS) - magazynki do pojemności hi-cap załadowane 300 szt. amunicji, ilość magazynków max 5szt , box lub drum załadowany 750 szt w zapasie max 1 box lub drum.

 

c. Karabiny snajperskie (do 600FPS) – magazynki low/mid/real załadowane realna pojemność x1,5, ilość max 10szt

 

2. UZUPEŁNIANIE AMUNICJI I WYPOSAŻENIA

Amunicja może być przenoszona tylko w magazynkach (oprócz kulek w magazynkach można mieć 500 kulek luzem, w normalnych warunkach nie można doładowywać magazynków w trakcie gry – można przejmować magazynki od trupów lub rannych). Chcesz zabrać magazynki, każ rannemu lub trupowi pokazać magazynki i spytaj się ile kulek ma załadowane. Sumę kulek możesz doładować w trakcie gry. Amunicja musi pasować do odpowiednich karabinów lub pistoletów - kaliber .

 

3. Miny/bomby.

a. Bomby/miny symulowane urządzeniem dźwiękowym o promieniu rażenia 10m

 

c. Do symulowania min pułapek ( obiekty , trupy ) dopuszcza się tylko użycie min/granatów z urządzeniem dźwiękowym .

 

4. ZASADY TRAFIEŃ I RAN

W czasie manewrów obowiązuje CCS 4.0 modyfikowany , obowiązywać będą karty CCS 0,4 . Po wylosowaniu pierwszej karty należy oznaczyć czerwoną szmatą miejsce trafienia . Opatrunek zakładany na czerwoną szmatę tak aby nie wystawała z pod opatrunku . W przypadku zsunięcia się opatrunku – widoczna czerwona szmata , ranny przechodzi w KIA z powodu wykrwawienia.

Po otrzymaniu drugiego trafienia automatycznie KIA.

Zabity gracz kładzie się na ziemi, czeka do momentu, gdy reszta graczy pozwoli mu zejść z pola manewrów lub w przypadku braku obecności innych graczy po upływie 30 min . Schodząc z pola jako offgame obowiązkowe jest założenie żółtej kamizelki odblaskowej. W nocy czerwone światło .

Zranieni po eksplozji materiałów wybuchowych traktują jako ranę korpusu górnego i stosują CCS 4.0 modyfikowany.

 

5. CICHA ŚMIERĆ

W celu zadania przeciwnikowi cichej śmierci należy położyć obie dłonie na jego plecach i zakomunikować „nie żyjesz” . Zaatakowany w ten sposób natychmiast przechodzi w stan KIA .

 

6. OGŁUSZENIE

W celu ogłuszenia przeciwnika należy położyć jedną dłoń na plecach przeciwnika i zakomunikować „ogłuszony” . Zaatakowany w ten

sposób kładzie się w miejscu w którym został ogłuszony i zachowuje się przez 10 min jak pozbawiony przytomności.

 

7. JEŃCY

W stosunku do pojmanych jeńców nie wolno stosować siły fizycznej . W przypadku stwarzanych przez jeńca problemów można zastosować ogłuszenie . W czasie manewrów dopuszczone jest przeszukiwanie jeńców trupów i rannych w celu zabrania wszystkich rzeczy, które mogą przydać się do rozgrywki tzn. mapa, gps, radio, telefon komórkowy tylko do przejrzenia na miejscu, amunicja i.t.p.

Dopuszczane jest stosowanie przesłuchań w celu uzyskania danych wywiadowczych.

Wobec jeńców dopuszczalne jest stosowanie środków zapobiegawczych – krępowanie kończyn , zasłanianie oczu , zabieranie sznurówek od obuwia itp. W przypadku jeśli osoba pojmana nie wyraża na to zgody zostaje zobowiązana do pełnej współpracy z przeciwnikiem tzn. nie może podejmować prób ucieczki ani ukrywać przedmiotów przydatnych do tego celu , zaatakować strażnika wprowadzać przeciwnika w błąd .

 

Uwaga !!! Pirotechnika Całkowicie zakazana

 

 

Wzór zgłoszenia na PW.

 

Nazwa ekipy lub nick wmasg: ..........

 

Liczba operatorów: ..........

 

Strona konfliktu: ........... Północ- (operacje SF), tylko drużyny. Liczba uczestników ograniczona.

Południe- obrona podległego terenu.

 

Krótką charakterystykę ekipy, wyposażenie, typ radiostacji itp.

 

 

W celu potwierdzenia swojej obecności prosimy o wpłatę na konto:

 

Stowarzyszenie Promocji i Rozwoju Sportów Obronnych PERFECT SHOOTER

ul. Murarska 5/59 91-465 Łódź

nr konta: 77 1560 00132193 8255 3000 0001

tytuł wpłaty: darowizna na cele statutowe – SSWOB – nick wmasg lub nazwa drużyny i ilość operatorów

koszt uczestnictwa operatora: 50zł

Wpłat należy dokonać do 150000LTJUN14.

Edited by militarialodz1
Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...