mothzart Posted October 28, 2014 Report Share Posted October 28, 2014 Po mojej nieszczęsnej, pechowej G-001 (G36C), którą udało mi się wymienić na PJ SPR Full Metal Short, po otrzymaniu paczki od Krakmana już przy pierwszym ruchu - przy poruszeniu spustem po ustawieniu w pozycji SEMI zauważyłem, że replika ma nadal zablokowany spust. Ale, że była to dosłownie pierwsza czynność jaką wykonałem w SPR myślałem, że może gdzieś jakieś coś jeszcze trzeba odbezpieczyć... niestety jak wiecie - nie jest tak... Po zmontowaniu wszystkiego włożeniu LIPO itd. zacząłem replikę sprawdzać i jak się spustem BARDZO DELIKATNIE poruszało-postukało-powciskało to tryb SEMI i AUTO się "odcinał". +++BTW: Nie mam zielonego pojęcia w jaki sposób przegląd zerowy u Krakmana przeoczył fakt "ŻE NIE WCISKA SIĘ SPUST"... No to pomyślałem sobie, że może "się dotrze", i wiecie co... tak się stało, z tym że teraz w trybie SEMI jest SEMI w AUTO jest AUTO a w SAFE jest SEMI = replika nie blokuje spustu w trybie SAFE. Nie wierząc w jakość serwisu Krakmana i nie chcąc czekać 2 tygodnie sam podjąłem się naprawy, ale utknąłem w momencie wyjmowaniu silnika z chwytu... widać to na filmiku poniżej ok 3:06 U mnie wszystko jest identycznie ale silnik po prostu nie wychodzi - jakby coś go blokowało, a nie chcę tego robić "na siłę" bo widzę, że na filmiku silnik wychodzi bezproblemowo. Pomóżcie. Quote Link to post Share on other sites
destructor Posted October 29, 2014 Report Share Posted October 29, 2014 Rzeczywiście, na tym filmiku dość luźno ten silnik siedzi. Spróbuj czymś podważyć, bo raczej nie ma się tam o co blokować. Quote Link to post Share on other sites
mothzart Posted October 30, 2014 Author Report Share Posted October 30, 2014 Próbowałem lekko jakby podważać ten silnik, tak że w pewnym momencie nie latał on luźno w chwycie, ale mimo tego nie dało się go wyciągnąć.... No ostatecznie odesłałem do serwisu Krakmana, z tym że wysłałem tylko chwyt pistoletowy+gearbox+dolna metalowa część, bo wyszedłem z założenia, że to może być coś wymagające rozkręcenia gearboxa, a to = utrata gwarancji. Poza tym mam chwilowy finansowy "ultra-kryzys" i nie chcę tego robić odpłatnie. Jednocześnie wszystko co nie było niezbędne do naprawy zostało u mnie, także mam gwarancję, że po naprawie wszystko będzie na swoim miejscu/niczego nie będzie brakowało/poczta niczym nie rzuci/koszty wysyłki mniejsze/szybciej naprawią(?)/itd.... Serwis krakmana podczas rozmowy dzisiaj sugerował, że zębatka może o coś zaczepiać tak więc to chyba dobry ruch. Ale ogólnie dzięki za poradę... BTW: Jak naprawią dam znać co było przyczyną "nie-wychodzenia" silnika z chwytu i jak to też z tym nieblokującym się SAFE. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.