Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem z komorą w replice M4 P&J


Recommended Posts

Witam!

Szukając w wielu miejscach nie znalazłem rozwiązania mojego problemu, de facto nawet nie wiem co jest jego przyczyną, dlatego piszę tutaj.

Posiadam replikę M4 PJ. Niedawno wymieniłem prawie cały GB. To co zostało to dysza, szkielet i zębatki. Komora stockowa zamieniona na jakiegoś JG, którego dostałem gratis. Gumka zielona g&g.

Mechanicznie z Gb jest wszystko ok dlatego moją uwage zwrocila komora. Magazynek podaje kulki ale replika nie strzela. Patrzyłem na innych gumkach-to samo. Kulki i magi są ok.

Pomożecie?

Edited by Hesh
Link to post
Share on other sites

Trochę mało informacji o tym nie strzelaniu....

Może dysza nie pasuje do tej komory? Nie dojeżdża do kołnierza gumki? Mamy zgadywać czy posprawdzasz i nam napiszesz?... Zmiana komory to dość duża zmiana, bo potrafią mieć inną głębokość na którą wchodzi lufa z gumką i z tego powodu kołnierz jest bliżej lub dalej od gearboxa a co za tym idzie może wymagać innej długości dyszy...

Link to post
Share on other sites

W jaki sposób mogę to ustalić? Nie mam noktowizora w oczach :)

Wydaje mi się, że 2mm dyszy wystaje i nie dopuszcza następnej kulki. Problem pojawił sie po wymianie listwy dosyłacza. Poprzednia pękła z niewiadomego powodu.

Edited by Hesh
Link to post
Share on other sites

Chyba chodziło Ci o rentgena- noktowizja do obserwacji w ciemności służy.

Żeby wiedzieć jak się dysza doszczelnia wyjmujesz lufę z komorą i dyszę z gearboxą, wkładasz do komory samą dyszę, dociskasz lekko palcem- już wtedy czujesz czy dyszka wchodzi w gumkę... AJak wyczujesz ,że wchodzi w kołnierz gumki możesz dmuchnąć od przodu w lufe i też będziesz od razu wiedział czy całość jest w miare szczelna czy powietrze wylatuje na lewo i prawo...

A listwa na pewno do V2? Jak tak to albo porównujesz ze złamaną czy płetwa ma takie same kształty i wymiary... Jeżeli nie masz opóźniacza na zębatce tłokowej to warto go założyć... Jeżeli dysza ci się nie uszczelnia na gumce (za krótka) to wymiana dyszy;jeśli wchodzi za mocno w dyszę to w jej skrajnym wychyleniu do przodu to można pokusić się o doklejenie jakiegoś skrawka plastiku, np. przeterminowanej karty płatniczej . Jak sprawdzić ? gearbox na pół, listwa bez sprężynki z założoną dyszą, cylinder z głowicą na miejscu i dostawioną komorą hopa-taka vivisekcja. 2 mm to stanowczo za dużo Ci dysza wystaje w tylnym położeniu-sam napisałeś ,że kulki nie przechodzą...

Stawiam na opóźniacz albo wymianę dyszy...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...