metalogy Posted July 29, 2015 Report Share Posted July 29, 2015 Witam Po raz pierwszy rozkręcałem swoją replikę, aby wymienić hop up, po wymianie replika nie działa. Nic nie słychać, bateria się nie grzeje (tak, była ładowana). Dodatkowo zauważyłem że kabel przy wtyku był naderwany, więc go zlutowałem i zakleiłem izolacyjną. Z tego co wyczytałem, mogą to być kable, lub styki i teraz mam pytanie jak to sprawdzić, ponieważ jestem kompletnym laikiem. Czy może to być też coś innego? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
hindus Posted July 29, 2015 Report Share Posted July 29, 2015 Czy replika chociaż ciuchutko klika przy wciskaniu spustu? Sprawdzałeś na innej baterii? Sprawdzałeś baterię na innej replice? Quote Link to post Share on other sites
metalogy Posted July 29, 2015 Author Report Share Posted July 29, 2015 Ok, znalazłem bezpiecznik i okazało się, że jest przepalony. Teraz pytanie wymieniać go, czy wywalić, bo w dyskusji na wmasg było, że i tak nic się nie stanie, a na koalicji północ, że bata, mosfet i silnik mogą się spalić. Quote Link to post Share on other sites
hindus Posted July 29, 2015 Report Share Posted July 29, 2015 No teoretycznie ryzyko jest, więc od Ciebie zależy. Ja w swoich replikach mam (poza gaziakiem ;) ), ale wiele osób nie ma nigdzie i jakoś nie słyszałem, żeby komuś spłonęła replika. Szybciej się silnik będzie grzał, a większość uszkodzeń baterii wynika ze zwarcia kiedy ta jest odłączona (a najczęściej chyba - jak ktoś nieumiejętnie zmienia wtyk). Quote Link to post Share on other sites
metalogy Posted July 29, 2015 Author Report Share Posted July 29, 2015 Aeg spalił bezpiecznik 20A, a potem 30A, co chyba normalne nie jest Quote Link to post Share on other sites
hindus Posted July 29, 2015 Report Share Posted July 29, 2015 (edited) Zależy od bebechów i baterii. Co masz w środku? Stock? Edited July 29, 2015 by hindus Quote Link to post Share on other sites
metalogy Posted July 29, 2015 Author Report Share Posted July 29, 2015 Stock, bateria 9.6V 1600mAh 8fields Quote Link to post Share on other sites
hindus Posted July 29, 2015 Report Share Posted July 29, 2015 Była kiedykolwiek na przeglądzie? Czy jest taka jaką ją Chińczyk złożył? Jeśli to drugie, może warto byłoby zrobić przegląd - wyczyścić i przesmarować na nowo i prawidłowo GB, spodkładkować zębatki, wszystko ładnie ustawić. Może gdzieś tam coś nie bangla i stąd skoki prądu ponad poziom skutkujące paleniem bezpieczników. Quote Link to post Share on other sites
metalogy Posted July 29, 2015 Author Report Share Posted July 29, 2015 (edited) Gearbox jest jak go chińskie łapki złożyły. Dodam, że gdy patrzyłem, czy silnik jest dobrze podpięty, gdy klapka od chwytu była odkręcona, próbnie strzeliłem i wszystko banglało, a gdy zakręciłem i zamocowałem kolbę, spalił bezpiecznik. Edit: Po ponownym wyjęciu i włożeniu silniczka wszystko śmiga, dzięki za pomoc :maniak_usmiech: Edited July 29, 2015 by metalogy Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.