Saimon3 Posted September 20, 2015 Report Share Posted September 20, 2015 Witam wszystkich mam problem z Moją cymką aktualnie zamontowane ma: Głowica cylindra shs cylinder stock głowica tłoka shs biała łożyskowana tłok stock dysza shs zielona prowadnica sprężyny z łożyskowaniem v3 spręzyna m130guarder układ mosfet gate nanossr Złożyłem Wszystko do kupy polutowałem kabelki tak jak na schemacie mosfetu podłączyłem batkę 8,4v stock (myslałem ze pociągnie) sprężyna została napięta do połowy i koniec wiec wpadłem na pomysł(nie karcić za to) podłączyc pod aku z samochodu o dziwo nie miał siły strzelić,wiec rozebrałem zwolniłem sprężyne i pod aku zwieram styki strzela,kilka razy strzeliłem i nagle nic zero reakcji podłączam bez układu mosfet pod aku strzela i teraz nie wiem czy to wina styków czy układu mógł by mi ktoś cos podpowiedzieć? albo czy jakiś serwisant na prawdę dobry podjął by sie zobaczenia o co kaman? i poskładał to jak trzeba.Pozdrawiam serdecznie Quote Link to post Share on other sites
Galithar Posted September 20, 2015 Report Share Posted September 20, 2015 Jaki masz mosfet Quote Link to post Share on other sites
seger Posted September 20, 2015 Report Share Posted September 20, 2015 Badziewny mosfet. Silnik w cymie jest słaby. Daj nowy mosfet i sprawdź czy tłok nie blokuje sie o zębatkę środkową. Może za wysoko jest spodkładkowana. Quote Link to post Share on other sites
Saimon3 Posted September 20, 2015 Author Report Share Posted September 20, 2015 Podkładkowałem to włąsnie sam,wiec pewnie cos jest nie tak aczkolwiek kręciły sie dosyc lekko.Wiem ze jest słaby ale nie wiedziałem ze az tak skoro niektórym na forum ciagnął 130guardera na stockowej batce.Wiec jak juz to zapytam odrazu jaki polecacie układ mosfet batkę lipo 11v do 100zł i czy krótki silnik p&j czarno niebieski pociągnie to? Przepraszam za tyle pytan ale juz mi siły opadają a miało to być takie proste.Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
seger Posted September 20, 2015 Report Share Posted September 20, 2015 Ale co z tego ze zębatki kręciły się lekko jak środkowa jest za wysoko i zahacza o tłok i się blokuje wszystko. U kumpla w M14 cymy działa stockowy silnik na M130 shs ale z li-po 7,4V 1200mAh redox 20C i ze zmienionymi kablami na modelarskie silikony. silnik P&J pociągnie śmiało ten secik. Ale trzeba posprawdzać wszystko i poprawić bo jest źle. Może być winny też przerywacz lub kostka stykowa albo ten dupny mosfet. ----------------------------- Edzia: po PW wnoszę też że przerywacz może za wcześnie rozłączać styki i też może być winny. Quote Link to post Share on other sites
Saimon3 Posted September 21, 2015 Author Report Share Posted September 21, 2015 Właśnie chodzi o to ze gearbox był z wierzchu goły,nic nie było na nim a kostkę stykową miałem w rekach i tak zwierałem jak przy naciskaniu spustu.Wiec styki,mosfet albo te nieszczęsne podkładki. Quote Link to post Share on other sites
Saimon3 Posted September 22, 2015 Author Report Share Posted September 22, 2015 Panowie problem rozwiązany :D. Przeczyściłem styki alkoholem,rozebrałem gb i seger miał racje zębatka środkowa była niewłaściwie spodkładkowana i haczyła o tłok.Obejrzałem kilka poradników i zrobiłem to sam a co dziwne podładowałem batke stockową i mosfet gate ożył załozyłem seryjną sprężynę i złożyłem i chodzi,wiec poskładam tak replikę i trochę postrzelam,jeżeli wszystko jest szczelne to powinno być więcej fps.Sp130 guardera założę jak kupie dobre lipo ;) Serdecznie dziękuję wszystkim za pomoc tu na forum jak i na pw.Pozdrawiam Serdecznie Szymon. Ps.temat do zamknięcia Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.