Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Sig sauer P229 KJW - ilość strzałów na jednym nabiciu


Recommended Posts

Witam. Mam wyżej wymienionego sig-a. Strzelam na gazie SmartGas. Na pełnym nabiciu magazynka, w temperaturze pokojowej replika jest w stanie oddać 18 strzałów - magazynek mieści 20 kulek... Nie wydaje mi się że jest to dobry wynik. Jak jest u Was? Mam powód do niepokoju? jest to dokładnie model KP-02.

Jeśli nie jest to normalne to macie pomysł co należało by zrobić?

Link to post
Share on other sites

SmartGas to kupa, kup normalny gaz, od siebie polecam Abbey, sprawuje się u mnie najlepiej, chociaż do najtańszych nie należy.

Dla porównania, na Smartgazie jeden z moich gaziaków oddawał 5-7 strzałów, z czego ostatnie to już pierdnięcia były a nie strzały, a na Abbey czy innym podobnym spokojnie wywalałem cały magazynek.

Smartgas jako tako działa zaraz po otwarciu butli, ale troszkę postrzelasz i mimo, że butla prawie pełna to już są kłopoty. Pożycz od kumpla inny gaz lub kup Abbey w ciemno, napewno zobaczysz różnicę ;)

Link to post
Share on other sites

SmartGas to kupa, kup normalny gaz, od siebie polecam Abbey, sprawuje się u mnie najlepiej, chociaż do najtańszych nie należy.

Dla porównania, na Smartgazie jeden z moich gaziaków oddawał 5-7 strzałów, z czego ostatnie to już pierdnięcia były a nie strzały, a na Abbey czy innym podobnym spokojnie wywalałem cały magazynek.

Smartgas jako tako działa zaraz po otwarciu butli, ale troszkę postrzelasz i mimo, że butla prawie pełna to już są kłopoty. Pożycz od kumpla inny gaz lub kup Abbey w ciemno, napewno zobaczysz różnicę :icon_wink:

 

Właśnie miałem gaz od CyberGun i bym powiedział że to była kupa, ale nie gazu a silikonu ;) SmartGas pozytywnie mnie zaskoczył ;) Nie syfonował w obecne temperatury. Hmm... Skoro tak mówisz to może lepiej będzie jeszcze coś wypróbować.

Link to post
Share on other sites

Miałem sporo gaziaków i bawiłem się dodatkowo w ich tuning i testowałem większość gazów dostępnych na polskim rynku. SmartGas/Protech wypadły naprawdę słabo, brak syfonowania to jedno, ale po paru magach one po prostu nie mają już mocy i replika klekocze zamiast strzelać.

Jeśli miałeś syfonowanie na normalnych gazach to musisz pogrzebać w replice, brak syfonowanie na Smartgazie mógł wynikać z tego, że jest słabszy po pewnym czasie. Akurat w Twoim modelu syfonowanie jest częstym problemem, miałem 2x P226 od KJW (w zasadzie to samo) i pomogło uszczelnienie lub wymiana głowicy tłoczka oraz zgranie osiowo całego BB-unitu względem lufy.

Najprościej będzie kupić głowicę od PDI, zimową lub letnią, ew. jak chcesz taniej i raczej zdiagnozować problem to ściągasz uszczelkę z obecnej, skręcasz taśmę teflonową żeby powstał taki wężyk i kładziesz dwie warstwy na głowicę, potem tępą stroną noża dociskasz aby tą taśmę spłaszczyć i nakładasz uszczelkę. Głowica po takim zabiegu powinna chodzić w miarę płynnie w cylinderku, jak stawia duży opór to zdejmujesz jedną warstwę. Po całym zabiegu powinno tam być znacznie szczelniej i wydajność na nabiciu powinna wzrosnąć.

 

Kolejna sprawa to zgranie osiowe BB unitu z lufą. Cały BB unit masz mocowany chyba dwiema śrubami z tyłu do szczerbinki oraz jedną z przodu, bliżej lufy. U mnie pomogło włożenie dosyć grubej podkładki od zębatek i spiłowanej na kształt kwadratu żeby nie wystawała poza obrys. Dzięki temu cały BB unit schodził niżej i po obu tych rzeczach całkowicie skończyło się syfonowanie (wcześniej parę strzałów padało i to był koniec) i całego maga szło wystrzelić w miarę szybko i jeszcze starczało gazu.

Edited by you-dash
Link to post
Share on other sites

Miałem sporo gaziaków i bawiłem się dodatkowo w ich tuning i testowałem większość gazów dostępnych na polskim rynku. SmartGas/Protech wypadły naprawdę słabo, brak syfonowania to jedno, ale po paru magach one po prostu nie mają już mocy i replika klekocze zamiast strzelać.

Jeśli miałeś syfonowanie na normalnych gazach to musisz pogrzebać w replice, brak syfonowanie na Smartgazie mógł wynikać z tego, że jest słabszy po pewnym czasie. Akurat w Twoim modelu syfonowanie jest częstym problemem, miałem 2x P226 od KJW (w zasadzie to samo) i pomogło uszczelnienie lub wymiana głowicy tłoczka oraz zgranie osiowo całego BB-unitu względem lufy.

Najprościej będzie kupić głowicę od PDI, zimową lub letnią, ew. jak chcesz taniej i raczej zdiagnozować problem to ściągasz uszczelkę z obecnej, skręcasz taśmę teflonową żeby powstał taki wężyk i kładziesz dwie warstwy na głowicę, potem tępą stroną noża dociskasz aby tą taśmę spłaszczyć i nakładasz uszczelkę. Głowica po takim zabiegu powinna chodzić w miarę płynnie w cylinderku, jak stawia duży opór to zdejmujesz jedną warstwę. Po całym zabiegu powinno tam być znacznie szczelniej i wydajność na nabiciu powinna wzrosnąć.

 

Kolejna sprawa to zgranie osiowe BB unitu z lufą. Cały BB unit masz mocowany chyba dwiema śrubami z tyłu do szczerbinki oraz jedną z przodu, bliżej lufy. U mnie pomogło włożenie dosyć grubej podkładki od zębatek i spiłowanej na kształt kwadratu żeby nie wystawała poza obrys. Dzięki temu cały BB unit schodził niżej i po obu tych rzeczach całkowicie skończyło się syfonowanie (wcześniej parę strzałów padało i to był koniec) i całego maga szło wystrzelić w miarę szybko i jeszcze starczało gazu.

 

Bardzo Ci dziękuje za odpowiedź ;) Mam rozumieć tą taśmę teflonową nałożyć na tłok pod uszczelkę? Jaka głowica będzie lepsza? Zimowa PDI czy letnia? ;)

Link to post
Share on other sites

Głowica PDI czy zimowa czy letnia większej różnicy nie ma tak naprawdę.

Jeśli nie chcesz wydawać jeszcze tyle kasy na nią to spróbuj tego patentu z taśmą czy w ogóle będzie jakaś różnica. Nakładasz ją pod uszczelkę w ten rowek, dwie-jedna warstwa zwiniętej taśmy w rulonik i przyciśnięta mocno tępą stroną noża żeby była ściśnięta do głowicy. Jest to ważne z tego powodu, że jeśli jej nie dociśniesz to z czasem ona i tak sama się ubije i wtedy znowu stracisz szczelność, a tak jej to uniemożliwisz i możesz dać więcej taśmy nie tracąc w przyszłości szczelności w tym miejscu.

 

Z tego co pamiętam to zamek latał lekko na boki, szczególnie z tyłu repliki, jaki już ich urok :icon_wink:

 

PS. Byłbym zapomniał. Kolejna ważna rzecz to wysunięcie uszczelek z magów, tak aby znajdowały się wyżej. Jeśli zastosujesz obie powyższe metody i nadal będzie jakiś problem to wtedy to zrób, jeśli będzie ok to raczej nie warto.

Czasami gaz lubi uciekać na łączeniu uszczelka maga-otwór w cylinderku i wtedy pomaga wysunięcie uszczelki od maga.

Edited by you-dash
Link to post
Share on other sites

Wielkie dzięki za porady :D Nie mogę zastosować twojego patentu gdyż na głowicy tłoka ten kołnierzyk która trzyma uszczelkę (dookoła śruby) - została 1/4 tego co tam powinno być, reszty nie ma :P może tam jakoś gaz ucieka? Czeka mnie zapewne wymiana tej głowicy :/

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...