Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Battle larp Zambezi III 28-29.5.2016 Nysa


Recommended Posts

Gry Niebanalne i Nysa Airsoft Team mają zaszczyt zaprosić w terminie 28-29.05.2016 na manewry „Zambezi III” do Nysy (woj. opolskie)na battle larpa (ASG z elementami LARP.) Manewry odbędą się na terenie Fortu Prusy oraz przyległego byłego poligonu.

 

Zambezi fikcyjne afrykańskie państwo w leżące w strefie równikowej. Kraj bogaty w złoża naturalne wydaje się idealnym miejscem do życia i inwestycji. Sytuacja wewnętrzna przypomina jednak kocioł w którym mieszają się podziały etniczne i kulturowe, wizje na temat charakteru ustroju państwa. Sytuacji nie poprawia coraz większa ingerencja zagranicznych korporacji w wewnętrzne sprawy Zambezi.

Sytuacja po przednich dwóch edycjach manewrów wygląda następująco:

Siły rządowe SIŁY ZBROJNE WIELKIEJ ZAMBEZI (SZWZ) toczyły zażarte walki z rebeliantami (LAL). W początkowej fazie konfliktu zyskując dużą przewagę, odzyskane terytorium ,zniszczenie baz LAL-u. W momencie gdy zwycięstwo wydawało się w zasięgu ręki rebelianci przystąpili do kontrataku. Chwilowo odzyskali terytoria gdzie cieszą się wątpliwym poparciem. W najbliższym czasie, rząd poświęci duże środki otrzymywane od sojuszników i prywatnych inwestorów aby ostatecznie zgnieść opór wywrotowców z LAL a w Zambezi rozkwitnie pokój i porządek.

Rebelianci z Ludowej Armii Limpopo (LAL) Po okresie nic nie znaczących lokalnych niepowodzeń, zadali cios po którym siły rządowe długo nie dojdą do siebie. Nie czas jednak na odpoczynek gdy do ostatecznego zwycięstwa został jeden krok. Rebelianci zbierają siły do skoku który przyniesie Zambezi „Wolność, Równość i Braterstwo.

Korporacja „Red Dot” oraz jej kontraktorzy: (RD) Zadaniem operatorów RD w Zambezi była ochrona przedstawicieli ONZ badających sytuacje wewnątrz kraju. W czasie pełnienia obowiązków weszli w posiadanie dokumentów na temat bogactw naturalnych oraz ich rozmieszczenia w Zambezi. Podczas wykonywania zadań wykazali się pełnym profesjonalizmem i wykonali wszystkie postawione przed nimi zadania. Jest rzeczą nie istotną że zadarli z każdą ze stron konfliktu w Zambezi. Korporacja ma kilka środków aby zwaśnione strony puściły wszelkie zatargi w niepamięć – pieniądze,broń oraz informacje.

Bojownicy Klanu Tygrysów Północy, Stary arabski klan zamieszkujący północ Zambezi kieruje się kodeksem honorowym swoich przodków. W czasie wywierania pomsty za krzywdy które ich dotknęły wmieszali się w spory i waśnie między stronami konfliktu. Zawsze staną do walki z niewiernymi.

Ostatnio dochodzi do coraz częstszych informacji o zaginięciu w dżungli pojedynczych osób inżynierów, poszukiwaczy skarbów jak również całych oddziałów,często na skraju lasu znajduje się zwłoki najeżone strzałami. Czyżby pierwotne plemiona uzbrojone w najprostszą broń także chciały zabrać głos w sprawie Zambezi ?

Jeśli masz pomysł na swoją postać, frakcję lub na misje dla swoje grupy rodem z filmu „Łzy Słońca”, poszukiwanie zaginionych skarbów niczym w „Kongo” skontaktuj się z Nami.

Charakterystyka Stron

Siły Zbrojne Wielkiej Zambezi: Wojska rządowe.

Charakter celów i zadań : 70% Strzelania, 30% Larpowanie

Umundurowanie: Kompletne umundurowanie

Niebieska taśma na obu ramionach.

Limit miejsc: 50 osób

Ludowa Armia Limpopo : Siły przeciwne obecnemu rządowi,sprzeciwiające się obecności obcych „zwyczajów”. Charakter celów i zadań : 70% Strzelania, 30% Larpowanie

Umundurowanie: Dowolne od kompletnych mundurów po wszystko co ukradzione i znalezione na polach bitew. Zielona taśma na obu ramionach

Limit miejsc: 50 osób

RED DOT’S: PMC zatrudnieni do ochrony interesów korporacji

Charakter celów i zadań : 40% Strzelania, 60% Larpowanie

Umundurowanie: Jak PMC

Żółta taśma na obu ramionach

Limit miejsc: 10-20 osób

Tygrysy Północy: Jeden z klanów zamieszkujący strefę przygraniczną między Zambezi a Kalifatem Północnym. Fanatycy religijni, dla których duma i honor klanu są najważniejsze.

Charakter celów i zadań : 30% Strzelania, 70% Larpowanie

Umundurowanie: Wszelkie arafatki oraz elementy strojów arabskich mile widziane.

Biała taśma na obu ramionach

Limit miejsc 10-15 osób (Rezerwacja FGEA i przyjaciele)

Lokalne plemiona: Doskonale znają teren. Zjednoczone pod wodzą budzącego grozę watażki Akiki Jamamukama i jego syna Tumuramje, uzbrojone w dmuchawki, łuki i dzidy oraz wszystko co udało im się znaleźć, starają się wciągać w zasadzki i nękać żołnierzy walczących stron. Jeżeli komuś udałoby się przekonać ich do współpracy będą cennym sojusznikiem.

Umundurowanie: Charakteryzacja pod murzyńskie plemię.

Charakter celów i zadań : 10% Strzelania, 90% Larpowanie

Chętnych do pełnienia funkcji dowódcy konkretnych stron prosimy o zgłaszanie w PW. W przypadku braku chętnych, dowódcy zostaną wyznaczeni podczas apelu przed grą.

Mechanika gry oraz inne zasady obowiązujące w czasie gry :

Uczestnictwo: min 16 lat (zgoda rodziców)

Pirotechnika : zakazana

Medycy : brak

Respawn :co 15/30 minut w wyznaczonych miejscach* (specjalne zasady respawn dla niektórych ze stron)

Respawn– Zasady działania respawnów mobilnych. Każda ze stron oprócz swojej „bazy głównej” będzie posiadać jeden respawn mobilny który będzie mogła przenieść w dowolne miejsce na terenie gry z wyjątkiem bazy głównej innej strony gry (minimalna odległość od bazy przeciwnika 300m) Respawny mobilne można przejmować i przenieść w dowolne inne miejsca. Każdy znacznik Respawna będzie miał przygotowane specjalne pole które należy okleić swoim kolorem taśmy aby go przejąć. Moderatorzy gry mają możliwość przeprowadzenia respawna w dowolnych okolicznościach w celu utrzymania dynamiki gry.

Limit mocy :666 fps

Kwarantanna : W przypadku terminatorowania bądź zachowań sprzecznych z zasadami Fair play w ASG 1h odpoczynku w zaciszu Cytadeli fortu Prusy lub pod jej bramą. Recydywa koniec gry.

Hasło„Dostałeś”-Stosowanie Hasła „dostałeś” czyli eliminacje przeciwnika bez trafienia, na bliskich odległościach jest dopuszczalne przy jednoczesnym strzale w „ziemię”.

„Czerwone szmaty” –Obowiązkowe oznaczenie dla „trafionego”. „Czerwona Szmata” w formie kamizelki odblaskowej lub innego rzucającego się „kawałka materiału”. Brak „czerwonej szmaty” podczas odprawy, jest jednoznaczne z niedopuszczeniem do gry. Organizator zapewni ograniczona ilość czerwonych szmat dla zapominalskich w cenie 5zł więc proszę o zaopatrzenie się !

Trafienie : Za trafienie uznaje się każde trafienie w sylwetkę ,element ekwipunku, replikę czy friendly fire.

Zachowanie trafionego(„trupa”)-Osoba trafiona: krzyczy „dostałem”, unosi rękę, następnie kładzie się na ziemi, oznaczając się jak najszybciej czerwoną szmatą. Jeśli znajduje się w centrum akcji oddala się z linii strzału. Każdy nieoznaczony uczestnik gry jest celem więc tempo oznaczenia jest zasadniczo ważne. Trafieni nie mogą raportować pozycji wroga ani w żaden inny sposób wspomagać wciąż będących w grze.

Limit Amunicji– Limity amunicji są określone dla każdej strony zostaną przekazane wraz z zadaniami dowódcą stron.

Informacje Organizacyjne :

Termin: 28.5.2016

Miejsce :Umocnienia Fortu Prusy oraz przyległy poligon (Cytadela Fortu Prusy jest traktowana jako strefa OFFASG) Miejsce Parkingu: Parking przy Wieży Ciśnień w Nysa ul. Obrońców Tobruku

Rozpoczęcie rejestracji: 8:00 Miejsce rejestracji: Cytadela fortu Prusy

Odprawa dla RD, TP oraz Plemienia : 9:15 Wyjście w Teren :9:30

Odprawa dla SZWZ oraz LAL: 9:30 Wyjście w Teren :9:45

Rozpoczęcie Gry :10:00

Zakończenie Gry : 18:00 lub wcześniejsze wykonanie zadań

Wpisowe przy zgłoszeniu w terminie zgłoszeń: 35PLN/os gra + afterparty z noclegiem 20 PLN/os sama gra. Płatne na konto podane w potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia.

Wpisowe po terminie zgłoszeń: 50/30 PLN zł

After party – Ognisko, gitara i śpiew . Dodatkowo

turniej Archery Battles (

) z nagrodami od Loży szyderców (www.lozaszydercow.com)

turniej w „Loże Szyderców” z nagrodami od Loży szyderców (www.lozaszydercow.com)

gry planszowe, strzelnica łucznicza.

Nocleg w warunkach turystycznych we własnych namiotach lub w jednej z hal Cytadeli fortu Prusy.

Wzór Zgłoszenia na PW na forum wmasg.pl lub kontakt@gryniebanalne.pl

Tytuł:Zambezi III

Drużyna:

Strona gry :

Dowódca +nr telefonu

Lista osób:

Termin zgłoszeń 22.5.2016 23:59:59

Wydażenie na fb - https://www.facebook.com/events/1592504184397324/

Dla zainteresowanych możliwość odpłatnego wypożyczenia replik ASG lub łuków oraz strzał larpowych po wcześniejszej rezerwacji.

 

Pzdr. Siwy

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Wielkie dzięki za super imprezę. Pozdrowienia dla rebeliantów z "Limpopo". Dzięki dla Cobry za dowodzenie naszą niezorganizowaną ferajną. Orgom dzięki za udowodnienie, że można coś przygotować za małe pieniądze. Teren super, byliśmy tam z kolegami pierwszy raz i to czego jesteśmy pewni, że nie ostatni. Terminatorka znikoma, można powiedzieć, że na znośnym poziomie. Pozdrowienia dla kolegów, którzy dołączyli do zespołu Trzeciego (Wiśni). Podziękowania dla "Tygrysów Północy" i Mayky'iego za mieszanie w szeregach na pewno naszych, ale sądzę, że inne ekipy były podobnie "traktowane" przez "kociaki".

P.S. Drobna uwaga z mojej strony, to brakowało w pewnym momencie zadań (na pewno dla nas), bo od 14 nie mieliśmy już nic do wykonania i zaczęliśmy po prostu szukać "zaczepki".

Pozdrawiam,

Wiśnia.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...