Jonek1234 Posted June 19, 2016 Report Share Posted June 19, 2016 (edited) Operacja: "D-Day V2 Manewry 10h" Kiedy: 26.06.16r Gdzie: Tarnowskie Góry, Czarna Huta 8.00 Zbiórka sprawdzenie listy obecności. 8.15 Odprawa. 9.00 Start gry. 19.00 Koniec gry sprawdzenie listy obecności. Lista obecności aktualizowana co 3h dostępna w dyskusji. Limit osobowy: max 50 osób Strony konfliktu: USA ZSRR Wstęp: Rok 1993 zimna wojna nie dobiegła końca po atomowych atakach ZSSR na Stany Zjednoczone przyszedł czas na powtórkę z 6czerwca 1944 tylko tym razem wojska amerykańskie przeprowadzą desant nie na plaże Normadnii a południowej Rosji przez morze Barentsa. Sytuacja na świecie wydaje się beznadziejna i tylko największy w historii desant może uratować świat przed zagładą z strony ZSRR. Wam przyjdzie zając plaże i lasy przy wiosce Chyornaya. Scenariusz:(Wstęp) Gra zostanie podzielona na 2 etapy. Pierwszym etapem będzie zajęcie umocnionej przez wojska Rosji plaży i wzgórza. Drugi etap to walka o teren drużyny posiadają swoje bazy i muszą zdobywać i utrzymywać punkty kontrolne a także szukać materialów wywiadowczych. Baza przeciwnika może zostać zaatakowana i zdobyta. Drużyna która będzie posiadała na koniec gry więcej punktów wygrywa. -Posiadanie na koniec gry punktu kontrolnego każdy 10pkt -Posiadanie bazy przeciwnika na koniec gry 30pkt -Materiały wywiadowcze 5pkt (Dokładny opis scenariusza zostanie przedstawiony w poniedziałek 20.06 do godziny 18.) Dwie drużyny Niebieska Zielona W każdej drużynie 3 pododdziały z dowódcą. Proszę o zapisywanie się odrazu do określonej drużyny. Zapisy możliwe przez forum WMASG oraz przez Facebooka(post imprezy) ZASADY SPAWNÓW. PIERWSZY ETAP GRY. -Wojska Rosyjskie są bez możliwości spawnów osoby trafione zostają w miejscu trafienia 5 minut z czerwoną szmatką na głowie po tym czasie udają się na spawn od którego zaczną drugi etap gry. -Wojska USA trafiona osoba udaje się na miejsce spawnu od razu po trafieniu i wraca do walki po odczekaniu 1 minuty. DRUGI ETAP GRY Spawn co 20 minut o pełnych godzinach czyli np 7, 7.20 itd. Osoba trafiona zostaje w miejscu trafienia przez 5 minut z WARUNEK KONIECZNY: czerwoną szmatką na głowie w tym czasie może zostać uleczona przez medyka (1 medyk w każdym pododdziale) medyk podchodzi do trafionej osoby w miejscu trafienia i zawiązuje bandaż po zawiązaniu bandaża osoba trafiona może wrócić do walki. Trafiony medyk odczekuje 5 minut w miejscu trafienia i wraca na spawn. Jeśli osoba trafiona nie zostanie uleczona przez medyka w czasie 5 minut wraca do aktualnego dla swojej drużyny miejsca spawnu i oczekuje do wybicia godziny spawnu. ZAWSZE i w każdej sytuacji osoba trafiona ma OBOWIĄZEK mieć na głowie czerwoną szmatkę. Osoba trafiona tuż po trafieniu ma obowiązek głośno i wyraźnie krzyknąć DOSTAŁEM! i natychmiast wyjąc czerwoną szmatkę i umieścić ją na głowie. Zasady ogólne -Zdjęcie okularów ochronnych podczas trwania manewrów tj. 8-19 zabronione pod rygorem natychmiastowego wykluczenia z rozgrywek!. -Zakaz korzystania z pirotechniki. -Friendly Fire: ON -Wszelkie spory oraz perfidne przejawy terminatorstwa należy zgłaszać organizatorowi. -Każdy pełnoletni uczestnik bierze udział w rozgrywce na własną odpowiedzialność. -Każdy nieletni uczestnik (ukończone min 16lat) zobowiązany jest do okazania dokumentu potwierdzającego jego wiek oraz przekazaniu organizatorowi zgody opiekunów prawnych/rodziców na udział w rozgrywkach airsoftowych. -Organizator zastrzega sobie prawo do rozmowy telefonicznej z opiekunem prawnym/rodzicem w razie wątpliwości dotyczących autentyczności posiadanej przez uczestnika zgody. -Koszt udziału w rozgrywce wynosi 8zł (płatne przed rozpoczęciem rozgrywki). -Wszelkie przejawy łamania powyższego regulaminu mogą być podstawą do wykluczenia z rozgrywki. -Obowiązujące limity FPS -do 450fps full auto. -powyżej 450fps semi. -max 600fps semi. W związku z wieloma nieprzyjemnymi incydentami na wielu strzelankach typu opuszczenie strzelanki przed zakończeniem, dojeżdzanie na strzelankę już po rozpoczęciu itp, na organizowanych przez nas strzelankach będzie panowała zasada sprawdzania listy obecności przed i po strzelance. Nie tolerujemy spóźnień jeśli zbiórka jest na 8 to należy przybyć na miejsce do tego czasu. Osoby które mimo zapisania się na listę obecności nie przybędą na manewry albo odjadą przed zakończeniem nie będą brane pod uwagę przy organizacji kolejnych strzelanek nie tylko przez nas ale i innych organizatorów z którymi utrzymujemy kontakt. Z listy obecności można wypisać się max do 22 dnia poprzedzającego imprezę. Organizatorzy nie biorą żadnej odpowiedzialności za uczestników spotkania, są tylko inicjatorami a uczestnicy przychodzą na własną odpowiedzialność, wszelkie urazy oraz inne sytuacje są tylko i wyłącznie na własną rękę ! . Tutaj mozna dyskutować na temat imprezy,zapisywać się oraz zadawać pytania. Aktualna lista obecności: ZIELONI: NIEBIESCY: Edited June 19, 2016 by Jonek1234 Link to post Share on other sites
Jonek1234 Posted June 20, 2016 Author Report Share Posted June 20, 2016 Proszę o podawanie przy zapisywaniu się do jakiej strony konfliktu chcecie dołączyć. Aktualna lista obecności: Niebiescy: USA 1.Przemysław Paździor 2.Łukasz Mach 3.Michał Król 4.Paweł Żur Zieloni: ZSRR: 1.Jonasz Brązowy Wysocki 2.Marcin Wank 3.Jacek Sosna Link to post Share on other sites
Recommended Posts