czerwieNN Posted June 28, 2016 Report Share Posted June 28, 2016 Witam serdecznie. Poczytałem trochę o tuningu L96, i na podstawie tego postanowiłem poszukac części do mojego Well'a. Prosiłbym o rade, lub ewentualne skorygowanie części które nie będą pasowały lub nie współgrały ze sobą. Nabyłem jakiś czas temu body ze stockowym wnętrzem, a części które planuje zakupić to: 1.http://deltashop.pl/...aps-96-l96.html 2.http://deltashop.pl/...rezyny-l96.html 3.http://deltashop.pl/...08-warrior.html 4.http://deltashop.pl/...lindra-l96.html 5.http://deltashop.pl/...kiego-m190.html 6.http://deltashop.pl/...9mm-6-03mm.html Zależy mi na dobrych częściach, ponieważ małymi kroczkami zamierzam inwestować w tą repliczke. z góry dziękuje za każdą odpowiedź! :icon_smile: Quote Link to post Share on other sites
Krwawy Posted June 28, 2016 Report Share Posted June 28, 2016 Komora i lufa ok. Czeskie części nie słyną zbyt wygórowanej jakości. Do tego potrzebujesz lepszy zespół spustu. Quote Link to post Share on other sites
czerwieNN Posted June 28, 2016 Author Report Share Posted June 28, 2016 (edited) Tak, tak, nad zespołem spustowym też myślałem i pewnie z czasem kupie może PDI. :icon_smile: Czyli uważasz żeby prowadnice, głowice i sprezyne wymienic na jakieś inne, tak? :icon_wink: No i co do tłoka, to poluje na Lay Lax, tylko że póki co wszędzie jest niedostepny.. Myślisz ze stockowy tłok pociągnie takie części? Edited June 28, 2016 by czerwieNN Quote Link to post Share on other sites
Krwawy Posted June 28, 2016 Report Share Posted June 28, 2016 Tak, tak, nad zespołem spustowym też myślałem i pewnie z czasem kupie może PDI. :icon_smile: Czyli uważasz żeby prowadnice, głowice i sprezyne wymienic na jakieś inne, tak? :icon_wink: No i co do tłoka, to poluje na Lay Lax, tylko że póki co wszędzie jest niedostepny.. Myślisz ze stockowy tłok pociągnie takie części? Zespół spustu to obowiązkowa część przy takim tuningu, obiecuje Ci że seryjny pęknie :D Jak najbardziej tak, jeśli chcesz naprawdę dobrą replikę lepiej zainwestować w lepsze części. Stockowy tłok na pewno temu nie podła, zresztą przy wymianie zespołu spustu i tak nie będzie pasować ze względu na jego inny kąt zaczepu. Quote Link to post Share on other sites
czerwieNN Posted June 28, 2016 Author Report Share Posted June 28, 2016 Jasne, ma sie rozumieć ;) A czy jesteś w stanie polecić jakąś dobra firmę, z której mogłbym poszukać cylindra, tłoka, sprezyny i prowadnicy? No i glowicy oczywiscie. ;) Quote Link to post Share on other sites
BBombello3 Posted June 28, 2016 Report Share Posted June 28, 2016 Napisz do Bart'a on robi bardzo dobre części w cenie tego czeskiego padła. Fakt trzeba czekać ale jakość jest po prostu cudowna. Quote Link to post Share on other sites
czerwieNN Posted June 28, 2016 Author Report Share Posted June 28, 2016 Okk, a coś oprocz jego części jest godnego uwagi? ;) Quote Link to post Share on other sites
rain777 Posted June 28, 2016 Report Share Posted June 28, 2016 ja sie chce pozbyć cylindra pdi (ubita m180 guardera na pokładzie,tłok ll ale nie pamiętam jaka prowadnica-dawno temu to było składane),i spustu barta (z przed ok 4 lat) pisz pw jak coś :) Quote Link to post Share on other sites
czerwieNN Posted June 28, 2016 Author Report Share Posted June 28, 2016 I jeszcze mam do was jedno pytanie... Czy moglibyście mi powiedzieć, gdzie jest miejsce tych 2 malutkich czesci? Poniewaz rozebralem swojego Wella, chcialem go rpzeczyscic i przesmarowac. Nagle patrze, a tu coś takiego leży na stole http://scr.hu/81mt/v6hrs Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.