nekron197 Posted November 1, 2016 Report Share Posted November 1, 2016 Witam. Mam replike karabinka z gearboxem v2. W większosci przypadków strzelałem z niej krótkimi seriami i wtedy było ok, ale chcąc strzelać dłuższą serią (gdzieś tak 3/4 sekundy ciągłego strzelania) rof dramatycznie spada jakby bateria się rozładowała, z tym, że puszczam na chwile spust i rof wraca do normalnego. To może być wina stockowej baterii, czy może silnik już nie domaga? Poza tym przy każdym wystrzale strasznie słychać u mnie sprężynę. Niedawno wymieniałem bebechy gearboxa czyli dyszę, głowice obie i prowadnice sprężyny na metalowe. Quote Link to post Share on other sites
dede Posted November 1, 2016 Report Share Posted November 1, 2016 Możliwe ze jest to wina stockowej baterii żeby eliminować nią to bys pożyczył od znajomych lipo i zrobił test. Co do sprężyny to wymień prowadnice sprężyny na inną, bo czasem sprężyna obija sie o prowadnice i słychać dziwny dźwięk z sprężyny po wystrzale. Quote Link to post Share on other sites
nekron197 Posted November 2, 2016 Author Report Share Posted November 2, 2016 Hmm... Wyciągnąłem silnik, żeby mu zębatkę nasmarować i zauważyłem, że gdy ten dostaje prąd z baterii to się cały na niebiesko świeci. W sęsie tak jakby się jakieś spięcie robiło, a gdy jest odwrotnie podłączony to jeszcze bardziej xd. Nie pytajcie się dlaczego tak sprawdzałem. Po prostu lubię kombinować z elektryką Quote Link to post Share on other sites
Galithar Posted November 2, 2016 Report Share Posted November 2, 2016 Żeby kombinować z elektryką trzeba mieć o niej podstawowe pojęcie, inaczej może się to źle skończyć. Po pierwsze sprawdź czy nie grzeje Ci się bateria, silnik czy kable. Wyczyść szczotki silnika i komutator. Jak to zrobisz będziemy myśleć dalej. Quote Link to post Share on other sites
nekron197 Posted November 2, 2016 Author Report Share Posted November 2, 2016 Akurat pojęcie mam, bo jestem elektro-mechanikiem samochodowym, więc coś się liznęło tematu :) Przeczyszczę i dam znać, co do grzania się, to tak napewno przy dł€ższym przytrzymaniu czuć, że silnik robi się gorący, a bateria zazwyczaj nie zmienia swoich temperatur Quote Link to post Share on other sites
dede Posted November 2, 2016 Report Share Posted November 2, 2016 Przy okazji sprawc czy dobrze dociska szczotki do komutatora i kabelki z szczotek dobrze połoczony. Czy są tam kable nisko oporowe i mosfet? Quote Link to post Share on other sites
nekron197 Posted November 3, 2016 Author Report Share Posted November 3, 2016 (edited) Nie ma ani mosfetu, ani kabli nisko oporowych Edited November 3, 2016 by nekron197 Quote Link to post Share on other sites
dede Posted November 3, 2016 Report Share Posted November 3, 2016 To polecam zamontowanie kable nisko oporowe i mosfet ale jak masz sprężyne stockową to kable stockowe tez bez problemu powinno działać. To tez zależy jakie tam masz kable czy dobre czy bardzo marnej jakości kture grzeją sie i powodują straty prądowe. Pierwszej kolejności bym sprawdził baterie kturą masz stocku pozyczył na chwile lipo od znajomych i zobaczył czy dalej jest ten problem z rofem. Quote Link to post Share on other sites
nekron197 Posted November 4, 2016 Author Report Share Posted November 4, 2016 Temat do zamkniecia. Wina baterii. Podłączyłem ja na krótko do latarki i efekt ten sam - pierwsze naciśnięcie jest ok a jak się przytrzyma to zaczyna gasnąć Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.