Fush1 Posted November 14, 2017 Report Share Posted November 14, 2017 (edited) Zapraszamy wszystkich na 2 edycję Rusha : https://www.facebook..._tab=discussion Ostatnio udało nam się zebrać 80 osób. Opis dla osób nie mających facebooka: 9:00-09:15 - Rozpoczęcie rejestracji uczestników, czas na oszpejowanie się. 09:15 Rozpoczęcie odprawy, objaśnienie zasad, podział stron. Wyruszamy po odprawie bez względu na to, czy maruderzy jeszcze się nie zarejestrowali, czy też wiążą sznurówki. 09:30-11:30 - Pierwsza rozgrywka Rush 11:30-11:45 - Przerwa na ponowne zamontowanie granatów dymnych przez organizatorów 11:45-13:45 - Druga rozgrywka Rush (zamiana stron) CENA:30 zł (Płatne na miejscu) Tryb RUSH!: CZAS RUNDY: 120min ILOŚĆ RUND: 2 (ZAMIANA STRON) PRZERWA MIĘDZY RUNDAMI: 15min (w celu zamontowania nowych ładunków przez sędziów) 1. W każdej ze stref znajdują się dwa przekaźniki, których zniszczenie decyduje o przesunięciu pola bitwy w głąb mapy. 2. Zadaniem zespołu atakującego jest odpalenie ładunków wybuchowych na obu przekaźnikach. 3. Zadaniem broniących jest niedopuszczenie wroga w pobliże przekaźnika. 4. Jeżeli atakującemu zespołowi powiedzie się wysadzenie obu przekaźników, linia frontu przesuwa się głąb mapy, do kolejnej strefy z dwoma przekaźnikami. Zespół atakujący przegrywa w momencie zakończenia czasu, a obrońcy przegrywają po wysadzeniu przez atakujących wszystkich ośmiu przekaźników w czterech kolejnych strefach. W trybie Szturmu wyjątkowo istotne jest współdziałanie w drużynie. Ze względu na koncentrację akcji wokół przekaźników, jedna dobrze zgrana drużyna może przechytrzyć cały przeciwny zespół. Dotyczy to zwłaszcza atakujących, którzy - jakby na to nie patrzeć - są w nieco gorszej sytuacji. O ile chaotyczny sposób rozgrywki obrońców może przynieść pożądane skutki, o tyle brak organizacji w zespole atakujących może bardzo szybko wyczerpać cały zapas czasu. *punkty będa rozmieszczone zarówno w lesie jak i w budynkach. Jeżeli posiadacie repliki do cqb również je przygotujcie. Zasady: 1. Przekaźnikami będą beczki oznaczone literą A i B które niszczymy odpalając granat dymny wytwarzający czerwony dym. 1.1 Granat dymny będzie przytwierdzony na stałe do beczek 1.2 W przypadku gdyby granat dymny nie zadziała tzn nie zacznie dymić sędzia zadecyduję automatycznie o zniszczeniu celu. 2. Przy przekaźnikach będą stać sędziowie którzy po zniszczeniu celu będą obalać beczkę i informować o tym fakcie 3. Atakujący respią się po ? (ustalimy na miejscu) 3.1 Resp będzie przesuwał się na ostatnią przejętą strefę. 4. Broniący mają po jednym życiu na strefe. 4.1 Śmierć = wycofaniem na kolejny punkt obrony i oczekiwanie na przesunięcie strefy 4.2 Wybuch obu przekaźników będzie sygnalizowany syreną gdzie obrońcy będą mieć 180sekund na wycofanie się do kolejnej strefy. 4.2.1 W tym czasie atakujący czekają na przrwanie syreny. 4.2.2 Broniący nie mogą pozostać na zdobytej strefie. Jeżeli nie zdążą się wycofać automatycznie giną i będą musieli wycofać się na kolejną strefę! (Strefa 1 zajęta- osoby z obrony nie wycofały się, giną i cofają się na strefę 3!) 5. Maksymalną odległością obrony od punktów ustalamy na 100 metrów 6. Atakujący mogą podchodzić strefę od frontu ,tyłu , lewej i prawej strony byle nie wkraczać na kolejną strefę 7. Można używać tylko atestowaną pirotechnikę 7.1 Rzut granatem sygnalizujemy krzykiem "GRANAT!" 7.2 Wrzucony granat rozpryskowy do pomieszczenia (pokój z jednymi drzwiami) zabija wszystkich w środku. PO WYBUCHU!. 7.3 Granat rozpryskowy rzucony na terenie otwartym badź pomieszeniu z większą ilością drzwi niż jedna zabija tylko osoby trafione. 8. Zasady FPS według zasad FORT KNOX WAR ZONE https://www.facebook...732555647057660 9. Nie strzelamy na tzw. "TALIBA". 10. Używamy KAMIZELEK ODBLASKOWYCH do sygnalizacji śmierci! 11. W przypadku "niepewności" czy się dostało automatycznie uznajemy to jako śmierć. 12. W przypadku wymiany ognia gdzie osoby postrzelą się na wzajem, schodzą obie osoby (nie ma zasady która kulka szybciej trafiła) 13. Nie obowiązuje zasada silent kill OPCJA WSPARCIA POJAZDU!: 1. Atakujący raz na strefę mogą wezwać wsparcie pojazdu (4x w trakcie rundy po 1x na strefę) 2. Pojazd porusza sie 10km/h 3. W momencie aktywacji pojazdu jezdzi on 10min i wykonuje rozkazy osób idących za nim. 4. Pojazd jest niezniszczalny 5. Pojazd można wykorzystac jako osłona 6. Nie wsiadamy do pojazdu! *pojazd będzie miał uchylone tylne szyby aby słyszeć operatorów: - 2 krotne puknięcie pojazd jedzie w wyznaczonym kierunku - 1 krotne puknięcie pojazd staje Zmiany względem poprzedniej edycji: 1. Nie będzie taśm ograniczających które powodowały niepotrzebne spięcia 2. Można zachodzić punkt od tyłu tylko tak aby nie wkroczyć na kolejną strefę. 3. Redukcja punktów obrony z 5 na 4 które dobrze znacie :icon_smile: Edited November 14, 2017 by Fush1 Quote Link to post Share on other sites
basshead Posted November 23, 2017 Report Share Posted November 23, 2017 Z tego, co wiem z powodu braku wystarczającej ilości chętnych impreza będzie raczej odwołana. Quote Link to post Share on other sites
Fush1 Posted November 23, 2017 Author Report Share Posted November 23, 2017 Potwierdzam! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.