blitzmephi Posted February 6, 2018 Report Share Posted February 6, 2018 Hej, jestem posiadaczem CM.009 po tuningu - warty wspomnienia dla całości sytuacji to szkielet A&K. Dzisiaj po odkręceniu kolby nie mogłem jej przykręcić z powrotem - śruba nie sięgała gwintu. Wkręciłem lekko śrubę w gwint bez kolby - był głębiej o około 3-4cm. Wyciągnąłem za pomocą śruby ten gwint "do góry" i potem po założeniu kolby śruba sięgała normalnie. Powiedzcie mi proszę co to było i co mogłem zepsuć, bo na moje oko ta śruba wchodzi w prowadnicę sprężyny. Quote Link to post Share on other sites
blitzmephi Posted February 26, 2018 Author Report Share Posted February 26, 2018 UP Quote Link to post Share on other sites
Relight Posted March 24, 2018 Report Share Posted March 24, 2018 Aktualne? Prawda, śruba wchodzi w prowadnicę sprężyny. Prowadnica powinna być ustawiona równolegle do śruby, jeżeli masz problem z prowadnicą (tzn. wygina się w górę/dół) to prawdopodobnie wewnątrz gb prowadnica nie leży w prawidłowej pozycji, upewnij się odnośnie tego aby tę ząbki były w odpowiednim miejscu: Odnośnie emek z kolbą stałą nie mam doświadczenia, ale może wystarczy użyć jakiś podkładek do śruby, ale napiąć odpowiednio jej położenie względem kolby i prowadnicy. Mam na myśli, żeby była wkręcona solidnie. W krótkiej emce używam 2x podkładki, aby uzyskać dobry efekt, i solidnie zamocować kolbę: Bajer, który może pomóc (poczytaj o takim czymś, sam nie miałem z tym styczności): Quote Link to post Share on other sites
blitzmephi Posted April 10, 2018 Author Report Share Posted April 10, 2018 Hej, nie widziałem wcześniej odpowiedzi. Temat rozwiązałem wymianą prowadnicy, odłamała się kompletnie od podstawy, stąd problem. Ale dzięki za obszerna odpowiedź :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.