grounge Posted February 9, 2018 Report Share Posted February 9, 2018 (edited) >>----> BASTION GROZNY - PIEKARY 18.03.2018 <----<< BASTION GROZNY Czas: Zima 1999/2000 r Miejsce: Północny Kaukaz - Republika Czeczenii Działania: II wojna Czeczeńska - obrona stolicy Czeczenii – Grozny Sytuacja: Po ponad dwu miesięcznej Kampanii siły Rosyjskie zamknęły pierścień okrążenia wokół stolicy Czeczenii. OGW Grozny pod dowództwem Gen. Bułhakowa gotuje się do szturmu miasta. Od 4 do 6 tyś. Bojowników Czeczeńskich dowodzonych przez Aslambeka Ismailowa przygotowuje się do odparcia 50 tyś. Rosyjskich żołnierzy … SPRAWY ORGANIZACYJNE UWAGA : Impreza przeznaczona jest tylko dla osób pełnoletnich . Organizator nie przewiduje żadnych wyjątków w tym temacie. Miejsce imprezy: Battle Arena - Piekary koło Piątku Zbiórka Uczestników : 18.03.2018r godz. 08:30 Wjazd uczestników na teren Battle Arena : 08:00 ( zalecany wcześniejszy przyjazd ) Rejestracja /chronowanie replik: od 08:30 – UWAGA w celu usprawnienia procesu uczestnicy proszeni są o zgłaszanie się do stanowiska chrono natychmiast po dotarciu na parking ( najpierw Rejestracja/ chrono, szpej po chronowaniu ) Gotowość bojowa: 09:15 Wymarsz stron na miejsce odpraw: 09:25 Odprawy stron: 09:30 Odprawy D-dców plutonów z D-dcami stron ( D-dców stron zapewnia org. ): 09:40 Zajęcie przez strony pozycji wyjściowych: 09:50 Rozpoczęcie działań: 10:00 Zakończenie działań: 15:00 Odprawa końcowa – określenie zwycięzcy: 15:15 WYPOSAŻENIE OBOWIĄZKOWE UCZESTNIKÓW ( WE WŁASNYM ZAKRESIE ) Okulary ochronne Czerwona szmata o wymiarach min. 30/30 cm Kamizelka odblaskowa Zapalniczka Zdrowy rozsądek Organizator zaleca używanie maski ochronnej twarzy – nie obowiązkowe ORGANIZATOR ZAPEWNIA Dowodzenie stronami Arbitrów na terenie działań Teren Rekwizyty Pirotechnika – symulacja granatów odłamkowych dla każdego uczestnika Opatrunek osobisty dla każdego uczestnika Ubezpieczenie dla uczestników – DLA CHĘTNYCH ( konieczność podania organizatorowi na mail wch@toya.net.pl Imienia Nazwiska i nr PESEL ) ZASADY OGÓLNE Teren podzielony został na 11 sektorów. Sektory oznaczone są masztami na których umieszczone są flagi w dwóch kolorach – Zielony ( strona Czeczeńska ), Czerwony ( Strona Rosyjska ) Panowanie nad sektorami strony oznaczają poprzez podniesienie na maszcie flagi w kolorze odpowiednim dla danej strony ( podniesiona flaga Zielona - Sektor kontrolowany przez stronę Czeczeńską, Podniesiona flaga Czerwona – Sektor kontrolowany przez stronę Rosyjską ) W momencie rozpoczęcia działań ( godz. 10:00 ) wszystkie sektory znajdują się pod kontrolą Czeczeńską – strona Rosyjska szturmuje miasto W przypadku jeśli strona atakująca przed godz. 15:00 opanuje wszystkie sektory miasta, następuje przerwanie działań , strony się przegrupowują ( zamiana stron ) – strona Rosyjska przejmuje miasto i przygotowuje się do obrony, Strona Czeczeńska zajmuje pozycje do kontrataku ( pozycje wyjściowe Rosjan ). W przypadku odbicia miasta przez Czeczenów ponownie strony są zmieniane. Warunek zwycięstwa – Wygrywa strona która po ostatecznym zakończeniu działań ( godz. 15:00 ) kontroluje więcej sektorów niż przeciwnik. Podsumowanie opanowanego terenu przez strony, zostanie wykonane przez arbitrów. OGRANICZENIA FPS Karabiny szturmowe do 350 FPS – b/o. Oznaczenie repliki przez organizatora – zielona izolacja Karabiny szturmowe do 450 FPS – W budynkach strzelamy tylko na singlu, poza budynkami b/o . Oznaczenie repliki przez organizatora – żółta izolacja Karabiny wsparcia do 450FPS - zakaz używania w budynkach. Dopuszcza się prowadzenie ognia ze stanowiska strzeleckiego znajdującego się w budynku, ale tylko na zewnątrz lub z zewnątrz do budynku warunek - minimalna odległość od celu 10m. Oznaczenie repliki przez organizatora – czerwona izolacja Karabiny snajperskie do 550FPS – zakaz używania w budynkach. Poza budynkami strzelamy tylko na singlu . Dopuszcza się prowadzenie ognia ze stanowiska strzeleckiego znajdującego się w budynku, ale tylko na zewnątrz lub z zewnątrz do budynku warunek - minimalna odległość od celu 10m. Oznaczenie repliki przez organizatora – czerwona izolacja MAGAZYNKI Organizator nie dopuszcza do imprezy magazynków typu hi-cap, pozostałe typy bez ograniczeń ładowania ZASADY ROZGRYWKI Manewry dzielą się na 2 Fazy 1 Faza – Respawnowa od 10:00 – 14:30. Zasady trafień oraz zasady postępowania opisane poniżej. 2 Faza – Death mecz od 14:30 – 15:00 . Zasady trafień oraz zasady postępowania opisane poniżej z tą różnicą że uczestnik manewrów po przejściu w stan KIA nie wraca do rozgrywki. STRONY/PODZIAŁ MUNDUROWY Wojska Rosyjskie – Pełne umundurowanie w jednym kamuflażu Bojownicy Czeczeńscy – do wyboru: umundurowanie inny kamuflaż góra inny dół , lub elementy ubrania cywilnego – góra lub dół , lub całkowity ubiór cywilny pod szpejem, lub całkowita stylizacja ( mile widziana ) DOWODZENIE Każda ze stron wyposażona jest w sztab. Sztaby są off game. Sztaby pełnią rolę respawnów. Każda ze stron dowodzona jest przez D-cę strony ( zapewnia org. ), któremu podlega 3 D-ców Plutonów. Rolą D-cy strony jest dowodzenie całością sił strony . D-cy stron nie biorą bezpośredniego udziału w walkach – nie są uzbrojeni, nie podlegają zasadom trafień, są off game ( staramy się nie strzelać do D-ców stron ). D-cy stron nie opuszczają sztabów, wyjątek stanowi zmiana stron w przypadku opanowania wszystkich sektorów przez stronę atakującą. Uwaga: Wszyscy wpisując się na listę uczestników imprezy automatycznie zgadzają się na podporządkowanie - wykonywanie rozkazów D-ców stron i D-ców plutonów. POSTRZAŁ - POSTĘPOWANIE Uczestnik który otrzymał postrzał Informuje o fakcie krzykiem „DOSTAŁEM” i zobowiązany jest położyć się w miejscu gdzie się znajduje. Sprawdza godzinę otrzymania postrzału . Do momentu opatrzenia , ranny jest całkowicie wyłączony z walki . Może odczołgać się spod ognia (max. 2 m) . Może wzywać pomocy medycznej , np. krzycząc „Medyk”. Ranny oznacza miejsce trafienia czerwoną szmatą Za miejsce trafienia po detonacji „granatu” uznaje się korpus. Ranny nie może sam się opatrywać . Opatrywać rannego może każdy nie ranny ( już opatrzony może udzielać pomocy innym rannym ). Ranny opatrzony zostaje własnym opatrunkiem osobistym ( zapewnia org. ) Rannego nie można dobić w żaden sposób , kolejne postrzały nie mają żadnego znaczenia Jeśli ranny nie zostanie opatrzony w ciągu 5 minut od momentu otrzymania postrzału przechodzi w stan KIA , zakłada kamizelkę odblaskową i udaje się na respawn. Po poprawnym założeniu opatrunku ranny wraca do pełnej sprawności. Kolejny otrzymany postrzał ( już po opatrzeniu ) skutkuje KIA i udaniem się na respawn. OPATRYWANIE RANNEGO Udzielić pomocy rannemu może każdy nie ranny uczestnik ( już opatrzony może udzielać pomocy innym rannym ). Opatrunek musi zostać założony w ciągu 5 minut od otrzymania postrzału. Opatrunek musi zostać założony w miejscu postrzelenia. Nie zabandażowana rana po 5 minutach skutkuje KIA i koniecznością udania się na respawn. Ranny po opatrzeniu wraca do pełnej sprawności. Opatrunek musi zostać założony poprawnie, nie może się zsuwać, czerwona szmata nie może wystawać spod opatrunku w przeciwnym razie następuje wykrwawienie co skutkuje natychmiastowym przejściem w stan KIA i koniecznością udania się na respawn – kontrola arbitrów znajdujących się w terenie. Jeśli masz już założony opatrunek i dostajesz kolejny postrzał przechodzisz w stan KIA i udajesz się na respawn. W przypadku rany korpusu w celu założenia opatrunku konieczne jest zdjęcie z rannego oporządzenia. RESPAWN Role respawnów pełnią sztaby stron i znajdują się one w strefie off game. Każdy uczestnik przed rozpoczęciem działań otrzymuje kartę życia na której znajdują się informacje: Ksywa oraz pluton uczestnika. Uczestnik po przejściu w stan KIA zakłada kamizelkę odblaskową i nie przeszkadzając innym w działaniach udaje się na respawn. Po dotarciu do respawn, uczestnik w pierwszej kolejności udaje się do stanowiska organizatora odpowiedzialnego za obsługę strefy respawn , gdzie wrzuca swoją kartę życia do specjalnego pojemnika ( na podstawie kart życia zostaną obliczone straty stron oraz poszczególnych plutonów ). Uczestnik zdejmuje bandaż, zwija go. Chowa bandaż, chowa czerwoną szmatę. UWAGA: Bandaż jest wielokrotnego użytku. Uczestnik ponownie zgłasza się do stanowiska org. Gdzie otrzymuje kolejną kartę życia z informacją: Ksywa i pluton. Uczestnik melduje wyjście z respawn d-cy strony, otrzymuje aktualną lokalizację plutonu do którego został przydzielony, następnie wraca do swojego plutonu. PIROTECHNIKA ROZPRYSKOWA Pirotechnikę symulującą granaty odłamkowe zapewnia org. I tylko taka może być używana Ładunek pirotechniczny nie zawiera żadnego materiału rozpryskowego. Detonacja oznacza pole rażenia w promieniu 5m. Jeśli uczestnik znajdzie się w momencie detonacji w polu rażenia „granatu” stosuje się do zasad opisanych w punkcie POSTRZAŁ-POSTĘPOWANIE PIROTECHNIKA DYMNA Do udziału org. dopuszcza wykorzystanie pirotechniki dymnej. Uwaga: dopuszczona zostaje tylko pirotechnika atestowana. Zakazuje się stosowania wszelkich ładunków własnej konstrukcji. Pirotechnikę dymną uczestnicy zapewniają sobie we własnym zakresie. CICHA ŚMIERĆ W celu zadania przeciwnikowi cichej śmierci należy położyć obie dłonie na jego plecach i zakomunikować „nie żyjesz”. Zaatakowany w ten sposób natychmiast przechodzi w stan KIA. Uwaga : Nie dotyczy rannego przed założeniem opatrunku. WPISOWE Opłata organizacyjna wynosi 40zł od uczestnika płatność przelewem na konto 93 1560 0013 2390 5491 5000 0001 Wojciech Chojnacki, W tytule przelewu podajemy Bastion Grozny / Nazwa Drużyny / ilość operatorów / Lub Bastion Grozny / ksywka ( tak jak zostało wpisane na listę uczestników ) /Drużyna . W jednym i drugim przypadku wpisujemy adres e-mail, na który zostanie wysłane potwierdzenie przyjęcia przelewu. Wpłaty do 04.03.2018 do godz. 20:00 UWAGA: tylko wpłata gwarantuje udział w imprezie. DOWÓDCY PLUTONÓW UWAGA : Poszukujemy kandydatów na Dowódców plutonów - po trzech dowódców plutonów na stronę Dowódcy Plutonów zwolnieni są z opłaty organizacyjnej – wstęp gratis Zgłoszenia chętnych na D-ców plutonów przyjmujemy na wch@toya.net.pl W przypadku większej ilości chętnych od przewidzianej decydować będzie: Kolejność zgłoszeń, doświadczenie. D-ca plutonu musi być wyposażony w radio – warunek konieczny LISTA UCZESTNIKÓW Chętni do udziału w imprezie proszeni są o wpisywanie się do plutonów – osobna lista dla każdego plutonu Na liście wpisujemy : Ksywa /nazwa drużyny Lista zostanie zamknięta w dniu 28.02.2018r godz. 21:00 W przypadku dysproporcji sił organizator zastrzega sobie prawo do przesuwania uczestników między stronami lub plutonami ( drużyny nie będą rozdzielane ) Minimalna ilość uczestników – 80 osób ,w przypadku jeśli minimum nie zostanie osiągnięte impreza zostanie odwołana , a wpłacone pieniądze zostaną zwrócone. Zapisy na listę >>-----> LINK >>----> REGULAMIN DO POBRANIA I ZAPOZNANIA SIĘ. <----<< Edited February 9, 2018 by grounge Link to post Share on other sites
Recommended Posts