DodiSlaw123 Posted August 8, 2019 Report Share Posted August 8, 2019 Witam spotkałem się z dziwnym problemem podczas tuningu repliki. Zakupiłem podwójnie doszczelnianą głowicę cylindra do gb v2 i sprawa w tym jest o tyle dziwna, że głowica wydaję się za duża żeby zamknąć gearbox. Ma ktoś jakiś pomysł jak temu zaradzić, przypominam, że nie jestem jakimś kozakiem w serwisowaniu a lubię grzebać w replice. Quote Link to post Share on other sites
erykxdxd Posted August 13, 2019 Report Share Posted August 13, 2019 Może otwory na bolce utrzymujące głowice cylindra są za małe? Sytuacja akurat nie jest dziwna bo w teorii wszystko to jest to samo a tak naprawdę nawet kostki stykowe się różnią i często trzeba piłować... Tak samo dysze jedna się uszczelni a druga nie itp :P Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.