Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam spotkałem się z dziwnym problemem podczas tuningu repliki.
Zakupiłem podwójnie doszczelnianą głowicę cylindra do gb v2 i sprawa w tym jest o tyle dziwna, że głowica wydaję się za duża żeby zamknąć gearbox. 
Ma ktoś jakiś pomysł jak temu zaradzić, przypominam, że nie jestem jakimś kozakiem w serwisowaniu a lubię grzebać w replice.

Link to post
Share on other sites

Może otwory na bolce utrzymujące głowice cylindra są za małe? Sytuacja akurat nie jest dziwna bo w teorii wszystko to jest to samo a tak naprawdę nawet kostki stykowe się różnią i często trzeba piłować... Tak samo dysze jedna się uszczelni a druga nie itp :P 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...