Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Tuning repliki G&G typu M4


Recommended Posts

Witam Was serdecznie, chciałem przeprowadzić wymianę głowicy cylindra, tłoka i jego głowicy w replice G&G typu M4. Gearbox V2 wg. oznaczeń na obudowie. Kupiłem głowicę tłoka od SHS'a, która ma łożysko, zamontowałem na tłok od tej samej firmy, ale nie znalazłem nigdzie informacji, czy głowica powinna mieć możliwość obrotu po takiej instalacji (chodzi mi o obrót jak np wskazówka zegara wokół osi - jedyne znane mi uzasadnienie obecnego tu łożyska). U mnie głowca jest nieruchoma względem tłoka, jak trochę poluzuję wewnętrzną śrubę montażową już się rusza, ale boję się odkręcenia w trakcie używania repliki.

Wysyłam kilka zdjęć, będę wdzięczny za opinie dot. montażu i wskazówki, co można zrobić lepiej. Używam smaru silikonowego na gumkę głowicy i uszczelki cylindra, a teflonowego na metalowe zębatki, łożysko głowicy tłoka i prowadnicę tłoka.

20190911_151116.jpg

20190911_151133.jpg

20190911_151152.jpg

20190911_151210.jpg

20190911_151746.jpg

20190911_151754.jpg

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...