Archiballd Posted May 17, 2022 Report Share Posted May 17, 2022 Witam kupiłem niedawno m14 od cymy i w stoku mam 1.5j strzela to zadowalająco ale.... Zawsze jest ale..chciał bym zasięgnąć troszkę wiedzy co potrafi stokowy GB Wiem ze spokojnie można tam wkładać m130 i podnieś osiągi do limitu auto 1.8-1.9j bez problemu wymieniając sprężynę... I teraz moje pytanie co musiał bym zmienić w pneumatyce by zrobić z tego DMR-ke... Rozumiem ze potrzebna by była skorupa GB jakaś lepsza.. pytanie jaka zwłaszcza ze to v7.. Wiem ze ogólnie nie bardzo opłaca sie stosować to jako baze do dmr ale jak ma sie grosiwo i checi na eksperymenty czemu nie..Dodatkowo wiem ze sporo ludzi porobiło z tego dmr i mam nadzieję ze podzielą sie swoją wiedzą na ten temt..Co tam powkładać tłok głowica tłoka cylinder gowica cylindra wybór jest dos spory wiec tu nie ma pytań... w dyszach wybór za to tak mały ze brak również pytań.. sprawa rozbija sie o przekładnie( jesli trzeba) i szkielet GB bo prowadnica juz zakupiona spręzyny i czeka...Zamówiłem juz dębowe body za marne kilka monet. I wiem co pomyślicie... jak zamieniłeś body pneumatykę i lufe to tak naprawdę zbudowałeś od nowa reple .. niby tak ale co poradzę ze ten model mi sie bardzo podoba...a w tamtym czasie nie miałem monet na g&g i chce zrobić z tego:-)) Jesli ktos budował na tej bazie dmr prosił bym o porady w tym temacie...za rady nie opłaca sie ,zostaw ,nie rób,zła baza,strata kasy bardzo z góry dziękuje ..zdaje sobie z tego sprawę to jest po prostu taki projekt Z góry dzięki za każdy konstruktywny komentarz.... pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.