Tadeusz Posted January 2, 2006 Report Share Posted January 2, 2006 Jedyny zimowy zlot Airsoftowy w naszej części Europy znów się odbędzie! Rezerwujcie sobie czas w ostatni weekend stycznia, tj. 27-29.01.06 na imprezę IGLOO 2006 "Szkarłatny Mróz" Scenariusz zlotu będzie luźno oparty na 2-giej wojnie Czeczeńskiej (czyli opanowaniu Groznego przez separatystów Czeczeńskich) Więcej informacji o samym zlocie i scenariuszu pojawi się wkrótce Miejsc noclegowych w hotelu, niestety niestety jest tylko 100, co ogranicza liczbę uczestników. (Proszę miejsca rezerwować wcześniej) Więcej na: www.warrior.pl i na forum zlotu: http://www.warrior.pl/forum/viewforum.php?f=44 [ Dodano: Pon Sty 02, 2006 3:31 pm ] jest juz 90 zgłoszonych Quote Link to post Share on other sites
dzeq:) Posted January 5, 2006 Report Share Posted January 5, 2006 Tadek pare slow do generala prowadzacego: 1. jestes wielki za niezmordowana energie wkladana w organizowanie skomplikowanych popijaw zwanych CQB Hardcore :lol: 2. Podziwiam Twoja energie w bieganiu po calej polibudzie i sprawdzanie kiedy mi nie pasuje i organizacje zlotow dokladnie w tym czasie :ściana: Reasumujac jak narazie tylko raz udalo mi sie byc na Twoim zlocie super sie bawilem i szczerze mowiac wlasnie lysieje w trybie aktywnym (pomagam sobie rekami) ze znow mam sesje w poniedzialek a w piatek dopiero wracam z Reichu.... Pozdrawiam KAtange i zycze agonii Gorgoni Pozdro Quote Link to post Share on other sites
Tadeusz Posted January 6, 2006 Author Report Share Posted January 6, 2006 kiedys skonczysz te studia :idea: Quote Link to post Share on other sites
dzeq:) Posted January 11, 2006 Report Share Posted January 11, 2006 Predzej wykoncze ale to inna kwestia. No nic bawcie sie dobrze Quote Link to post Share on other sites
Tadeusz Posted January 27, 2006 Author Report Share Posted January 27, 2006 SCENARIUSZ WALK IGLOO 2006 PIATEK scenariusz nocny („Cisza przed Burzą”) Rozpoczęcie działań dla obu stron o godz. 2330 Zakończenie 0200 Siły Federalne ZADANIA: -Patrolują drogi na całym terenie Groznego, -Mogą zatrzymywać do wyjaśnienia napotkanych Separatystów. -Mogą zatrzymywać „podejrzane ładunki” -Poruszają się tylko po drogach, nie wchodzą w las. -Mogą palić ogniska na skrzyżowaniach. -Odpowiadają ogniem tylko na bezpośredni ogień lub na próbę ucieczki Separatysty. -Mają sprawić by miasto było „Bezpieczne”, by ustał napływ grup zbrojnych z terenu Republiki do miasta. RESPAŁN: Pałac Prezydencki (15min) MEDYCY: W tym scenariuszu Siły Federalne nie mają medyków. Separatyści ZADANIA: -Przeniknięcie do miasta transportów broni i materiałów wybuchowych -Utworzenie na terenie walk RESPÓW, na dzień następny (każdy z nich ma być w osłoniętym miejscu) poprzez fizyczne przyniesienie na obrane miejsce skrzyń ze sprzętem medycznym oraz amunicją. - Należy unikać wpadnięcia skrzyń w ręce Sił Federalnych. Każda utracona skrzynia to jeden RESP mniej następnego dnia. - Liczba skrzyń, a tym samym RESPÓW jest znana tylko Separatystom - Separatyści nie muszą być uzbrojeni. Zatrzymany separatysta przy którym nie znaleziono broni MUSI być zwolniony po przesłuchaniu na miejscu przez Siły Federalne. - Separatyści schwytani lub „zabici” w trakcie przenoszenia „podejrzanych ładunków” zaczynają sobotni scenariusz z godzinnym opóźnieniem. - Separatyści powinni robić maksimum zamieszania w mieście, tak aby ułatwić transporty „broni i medykamentów” swoim towarzyszom. - Przewidziane są AKCJE SPECJALNE DLA WYBRANYCH GRUP RESPAŁN: W tym scenariuszu Separatyści nie maja RESPÓW MEDYCY: W tym scenariuszu Separatyści nie mają medyków. SOBOTA scenariusz dzienny („Dawid i Goliat”) Rozpoczęcie działań dziennych dla Separatystów 0830 Rozpoczęcie działań dziennych dla Sił Federalnych 0900 Rozpoczęcie działań dziennych dla Separatystów zabitych/pojmanych poprzedniej nocy 0930 Zakończenie walk ok 1630 Siły federalne ZADANIA: - Poruszają się tylko w konwojach/kolumnach po drogach. Dojeżdżają w miejsce szturmu i desantują się przechodząc do ataku. - W chwili zaatakowania konwoju (głośna eksplozja w pobliżu pojazdów) konwój się zatrzymuje, żołnierze opuszczają pojazdy i zwalczają zasadzkę. Samochody stoją aż do rozstrzygnięcia starcia. W trakcie zwalczania zasadzki Siły Federalne mogą opuszczać drogę. -Mają opanować całe miasto. Część budynków zniszczyć, nad częścią utrzymać kontrolę do końca scenariusza. (lista budynków z wyróżnieniem które zniszczyć a które opanować tylko do wiadomości Sił Federalnych) - Należy przeciągnąć i uruchomić linię telefoniczną pomiędzy sztabem Sił Federalnych a Pałacem Prezydenckim -Należy rozpoznać RESPY Separatystów. Jeśli w pościgu za zasadzka separatystów Federalni natkną się na RESPA separatystów (skrzynki) mogą je zabrać ze sobą do sztabu. Przeniesienie skrzyni do sztabu równa się zlikwidowaniu RESPA Separatystów - Obowiązkowo należy brać do niewoli Separatystów. Mogą posiadać oni przy sobie mapy z naniesionymi ukrytymi RESPAMI, pozwoli to na ich lokalizacje i w przyszłości zniszczenie. - Przewidziane są AKCJE SPECJALNE DLA WYBRANYCH GRUP RESPAŁN: Sztab Sił Federalnych; Fabryka Chemiczna (Federalni „odżywają” z chwilą przyjechania transportu, do tego czasu mogą aktywnie prowadzić obronę. Zabici w trakcie obrony idą do drugiego RESPA) W RESPACH NIE FUNKCJONUJĄ MEDYCY! MEDYCY: 10 medyków, każdy po 30 bandaży (Głównodowodzący określa przy której akcji powinny być wykorzystywane MedPaki Separatyści ZADANIA: - Obronienie miasta -Separatyści walczą w grupach po 4-6 osób, na polecenie głównodowodzącego dozwolone jest łączenie się kilku grup w celu przeprowadzenia akcji - Zaminowanie dróg i wysadzanie kolumn wroga, oraz likwidowanie desantujących się przeciwników. - Zakładanie min odciągowych na drogach podejścia do obiektów „miejskich” - Opanowanie i zniszczenie (w miarę możliwości) sztabu Sił Federalnych (jeśli w sztabie znajdowałyby się skrzynie z medykamentami zabrane Separatystom, można będzie je zabrać by odtworzyć RESPY. Każdorazowe opanowanie sztabu przeciwnika powoduję wstrzymanie „odżywanie” jego żołnierzy na godzinę. - Branie do niewoli Medyków by zabrać im MedPaki które ci mieliby przy sobie (co prawda Separatyści w tym scenariuszu nie mają medyków, ale odebrane wrogowi MedPaki znacząco osłabią jego siłę ofensywną) - Przewidziane są AKCJE SPECJALNE DLA WYBRANYCH GRUP WAZNE: Separatyści posiadają pewna liczbę MOBILNYCH RESPÓW wyróżnionych obecnością skrzyń na medykamenty i materiały wybuchowe. W dobrze rozumianym interesie Separatystów jest to żeby wróg tych miejsc nie namierzył. Nie należy stać w takim miejscu na widoku, należy się ukryć, na czas przebywania w RESPIE, jak najdokładniej. W sytuacji gdy w bezpośredniej bliskości jakiegoś RESPA toczą się walki, w takim RESPIE nie można „ODŻYWAĆ” zablokowani w nim ”zabici” nie powinni go opuszczać. Oznaczeni jako trupy powinni czekać do końca starcia. RESPAŁN: (5 min) W tym scenariuszu Separatyści maja RESPY w pewnej ilości miejsc na terenie „miasta”. MEDYCY: W tym scenariuszu Separatyści nie mają medyków. SOBOTA scenariusz nocny („Dzień Sądu”) Rozpoczęcie działań nocnych dla obu stron o godz. 2330 Zakończenie 0200 Siły Federalne ZADANIA: - Zniszczyć wszystkie RESPY wroga zlokalizowane w czasie działań dziennych, oraz zlokalizować i zniszczyć pozostałe. - Można się poruszać po całym terenie „miasta” - Zlikwidować terrorystów broniących się w Gmachu Sądu (Grupa Specjalna) RESPAŁN: (każda pełna PIĄTKA) Dowódcy grup szturmowych przed likwidacja poszczególnych punktów oporu określają każdorazowo gdzie jest RESP (nie bliżej niż 100m od terenu walk). MEDYCY: W tym scenariuszu Siły Federalne nie mają medyków. Separatyści ZADANIA: - Dezorganizować próby namierzenia przez przeciwnika własnych RESPÓW - Przetrwać - Odeprzeć wszystkie ataki RESPAŁN: (10min) W RESPACH pozostających POZA strefą walk. MEDYCY: W tym scenariuszu KAŻDY z Separatystów ma DWA MedPaki których może użyć do ratowania rannego towarzysza (MedPaków nie można przekazywać innym osobom, ani użyć ich do ratowania siebie) NIEDZIELA scenariusz dzienny („Obława na Wilki”) Rozpoczęcie działań dla obu stron o godz. 1300 Zakończenie 1430 Siły Federalne ZADANIA: -Siły Federalne rozpoczynają grę patrolując wszystkie ulice „Miasta” - Mają uniemożliwić pozostałym przy życiu Separatystom ucieczkę z miasta RESPAŁN: Pałac Prezydencki (5 min) MEDYCY: W tym scenariuszu Siły Federalne nie mają medyków. Separatyści ZADANIA: - ucieczka możliwie jak największej liczby ludzi z miasta (będą podanie miejsca zbiórek) - uratowanie jak największej liczby broni i medykamentów, które są potrzebne do kontynuowania dalszej walki (skrzynie) RESPAŁN: W tym scenariuszu Separatyści nie mają RESPÓW. MEDYCY: W tym scenariuszu Separatyści wykorzystują wszystkie zdobyte lub zachowane MedPaki z poprzednich walk (Przed rozpoczęciem walk powinno się je podzielić w miarę równo pomiędzy graczy) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.