Yarlan Posted April 16, 2006 Report Share Posted April 16, 2006 Dynamit A-G "Ruster" Sceneria Scenaruisz rozgrywa się na terenie niemieckiej fabryki w Krzystkowicach produkujacej materiały wybuchowe. Na terenie fabryki nalezy określić 3 punkty hydrotechniczne. Plutony W rozgrywce biorą udział dwa plutony. Niemieccy strażnicy oraz dywersanci AK. Liczebnie na dwóch strażników powinien przypadać jeden dywersant. Oba plutony znają lokalizację obiektów hydrotechnicznych. Czas Rozgrywka trwa 60 minut, ew. do momentu wycofania się dywerasntów lub wybicia ich przez Niemców. Misja Celem dywersantów AK jest wysadzenie dwóch z trzech obiektów hydrotechnicznych fabryki. Obiekty te zapewniają chłodzenie fabryki. Przy uszkodzeniu dwóch z nich fabryka zostanie zniszczona. Zniszczenie obiektu hydrotechnicznego następuje poprzez podłożenie w jego bezpośredniej bliskości ładunku wybuchowego oraz zdetonowanie go. Ładunki wybuchowe są uzbrojone i gotowe do odpalenia, wystarczy podpalić lont i wycofać się na bezpieczną pozycję poza zasięg rażenia bomby. Po zniszczeniu fabryki dywersanci muszą się wycofać na miejsce z którego zabierze ich wcześniej umówiony samochód. Samochód przybywa po 50 minutach od rozpoczęcia gry i czeka 10 minut. Zadaniem niemców jest uniemożliwienie dywersantom zniszczenia fabryki. Podsumowanie Rozgrywkę wygrywa pluton Niemców jeżeli dywersantom nie uda sie zniszczyć fabryki. Dywersanci wygrywają gdy po zniszczeniu fabryki uda mi się przedostać na miejsce spotkania z transporterem. Dla uproszczenia rozgrywki można wyeliminować fizycznie transporter, dywersanci poprostu muszą się wycofać na umówione wcześniej miejsce w odpowiednim czasie. autor: Yarlan - Kompania Nigdy Już Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.