Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Dr. Furstenau // Nigdy Już


Recommended Posts

Dr. Furstenau

 

Sceneria

Gra toczy się na terenie Niemieckich zakładów zbrojeniowych specjalnego przeznaczenia w Lubiążu. Na terenie zakładu należy wybrać główne biuro projektowe doktora Furstenau, oraz umieścić w nim teczkę z planami samolotów Messerschmitt.

 

 

Plutony

W rozgrywce biorą udział dwa plutony. Niemieccy strażnicy oraz Cichociemni. Liczebnie na trzech strażników powinno przypadać dwóch Cichociemnych. Po ustaleniu plutonów należy wybrać jednego człowieka spośród strażników który będzie szpiegiem AK. Losowanie najlepiej przeprowadzić za pomocą losów i powinno być ono tajne. Po losowaniu wszyscy gracze pozbywają się losów. Lokalizację czarnej teczki znają oba plutony.

 

 

Czas

Rozgrywka trwa 60 minut, ew. do momentu wycofania się Cichociemnych lub wybicia ich przez Niemców.

 

 

Misja

W pobliżu kompleksu zakładów zostaje zrzucony pluton Cichociemnych. Zadaniem Cichociemnych jest wykradzenie z biura projektowego planów samolotów Messerschmitt oraz wydostanie się poza teren zakładu, skąd zostaną zabrani przez podstawiony samochód AK. Pomocą dla Cichociemnych jest członek wywiadu AK ukrywający się w przebraniu jednego ze strażników. Szpieg może się ujawnić w dowolnym momencie np. strzelając swojemu "koledze" w plecy.

Po przechwyceniu teczki z dokumentami Cichociemni wraz z człowiekiem AK muszą przedostać się na miejsce spotkania z transpotrerem. Transporter przybywa 50 minut po rozpoczęiu gry i czeka przez 10 minut.

Zadaniem niemców jest ochrona dokumentów przed ich wykradzeniem.

 

 

Podsumowanie

Rozgrywkę wygrywa pluton Niemców jeżeli niedopuszczą do wykradzenia planów samolotów. Cichociemni wygrywają gdy po odnalezieniu czarnej teczki uda mi się wraz ze zdobyczą przedostać na miejsce w którym oczekuje na nich samochód AK.

Dla uproszczenia rozgrywki można wyeliminować fizycznie transporter. Cichociemni poprostu muszą się wycofać w odpowiednim czasie na umówione wcześniej miejsce.

 

autor: Yarlan - Kompania Nigdy Już

Link to post
Share on other sites

Opcjonalnie do scenariusza mozna dodac zasade ataków skrytobojczych.

 

Atak skrytobojczy:

Atak wykonywany jest przy pomocy gumowego noza treningowego.

Atak jest skuteczny tylko w przypadku zadania ciosu w korpus albo glowe.

Poprzez zadanie ciosu rozumiemy dotkniecie nozem przeciwnika (oczywiscie wystylizowanie dotkniecia na cios pozytywnie wplynie na realizm gry ;))

Zasztyletowany osobnik jedyne co moze zrobic to opasc bezwładnie na zienie, nie wydajac z siebie najcichszego dzwieku.

Oposcic miejsce zgonu (i udanie sie do trupiarni) moze jedynie w przypadku gdy jego zwloki zostana odkryte przez sily sprzymierzone.

Jezeli w grze uczestnicza medycy - nie sa wstanie pomoc zasztyletowanemu.

 

W przypadku gdy polozenie sie w miejscu zasztyletowania jest niemozliwe (np. jakas zatechla kaluza gdzies w bunkrze) - doposzczalne jest kucniecie i zastosowanie sie do wszelkich zasad oznakowania sie jako trupa (wg. obowiazujacych podczas gry regul)

 

Mam nadzieje ze powyzsza zasada urozmaici scenariusz :D

 

 

Pozdrawiam

 

PS Watek uzywania broni treningowej byl poruszany na forum w innych tematach, wiec prosze o niekomentowanie tej zasady pod tym wzgledem. Jest ona opcjonalna - jak sie nie podoba to jej nie stosuj.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...