Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Kolejny scenariusz... :roll:

 

Oddział specjalny Delta miał zapewnić wsparcie ogniowe niewielkiemu oddziałowi Alpha wyposażonemu w najnowocześniejsze technologie i sprzęt. Coś poszło nie tak. Śmigłowiec błednie rozpoznany przez Delta został ostrzelany. Delta tuz przed katastrofą zameldowała o dezercji. Rząd przygotowuje do wystrzelenia pociski rakietowe aby zlikwidować dezerterów którzy z tą bronią stanowią poważne zagrożenie. Alpha straciła jednak łączność i nie może powiadomić o zaistaniałej pomyłce. Beta jako oddział mający ostatecznie ocenic sytuację zostaje wysłany na teren katastrofy.

 

TEREN

 

Pole, budynek, w połowie co pewną odległość umocnienia. Po drugiej stronie również.

 

GRUPY

 

Alpha (4-8 osóB) - Dezerterzy

Uzbrojenie: Dowolne, ciężka broń.

 

Beta (5-6 osóB) - Oddział rozpoznawczy, najlepsi gracze

Uzbrojenie: Granaty, flary, PMy i KMy

 

Delta (1-2 osoby) - Resztki oddziału

Uzbrojenie: KMy, niewiele amunicji

 

Zulu (6-9 osóB) - Wróg

Uzbrojenie: Dowolne

 

Sędzia - Posiada radio

 

REKWIZYTY

 

Radio dla Beta

 

CELE MISJI

 

Alpha:

:arrow: utrzymać sie za wszelką cenę

:arrow: Wyjaśnić zaistniałą sytuację

 

Beta:

:arrow: Rozpoznac sytuację

:arrow: Pomóc Alpha

:arrow: Odnaleźć Deltę

:arrow: Odeskortować resztki oddziałów do śmigłowca

:arrow: Powiadomić załoge śmigłowca o pozycji przez odpalenie flary

 

Delta:

:arrow: Odnaleźć Alpha

:arrow: Odwołac odpalanie przez radio Beta

 

Zulu:

:arrow: Przeszkodzic wrogowi

 

PRZEBIEG

 

Alpha zaczynaja w budynku, część oddziału w umocnieniach, Zulu w umocnieniach, co pewien czas rozlega się seria strzałów. Delta w odległości 700m od Alpha i 500m od Beta. Beta nie są powiadomieni o sytuacji, maja jedynie upewnić sie czy można odpalić rakiety. Podczas misji okazuje sie że Alpha potrzebują pomocy a Delta zostali zestrzeleni. Część Beta wyrusza na poszukiwania Delta a część wspiera Alpha. Po zgrupowaniu wszystkich oddziałów wszyscy udaja się na wyznaczone miejsce, po czym eta odpalają flare i czekaja 3 min na śmigłowiec. Jesli sędzia nie otrzyma komunikatu anulowania odpalenia, misje wygrywa Zulu. Jeśli Alpha, Beta lub Delta zostanie zlikwidowany lub nie uda sie na czas anulowac odpalenia, misję wygrywa Zulu.

 

Proszę o ocenę :wink:

Link to post
Share on other sites
Guest Kret

Trochę za bardzo zakładasz rozwój wydarzeń.

 

To się może różnie potoczyć, więc raczej zrób to w formie rozkazów i wyborów dla dowódców.

 

Czy dezerterzy okupują jakąś rozpoznaną strukturę? Bo likwidacja rozproszonej siły żywej w lesie jakimikolwiek pociskami (nawet napalmem) nie przynosi 100% prawdopodobieństwa zażegnania niebezpieczeństwa...

 

Poza tym, bardzo fajny pomysł. Jeśli odpowiednio to ubrać w karty rozkazów dowódców, to wyjdzie z tego całkiem kombinowana rozgrywka.

 

Pozdrawiam serdecznie

 

Kret

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...