qrchack Posted May 11, 2006 Report Share Posted May 11, 2006 Kolejny scenariusz... :roll: Oddział specjalny Delta miał zapewnić wsparcie ogniowe niewielkiemu oddziałowi Alpha wyposażonemu w najnowocześniejsze technologie i sprzęt. Coś poszło nie tak. Śmigłowiec błednie rozpoznany przez Delta został ostrzelany. Delta tuz przed katastrofą zameldowała o dezercji. Rząd przygotowuje do wystrzelenia pociski rakietowe aby zlikwidować dezerterów którzy z tą bronią stanowią poważne zagrożenie. Alpha straciła jednak łączność i nie może powiadomić o zaistaniałej pomyłce. Beta jako oddział mający ostatecznie ocenic sytuację zostaje wysłany na teren katastrofy. TEREN Pole, budynek, w połowie co pewną odległość umocnienia. Po drugiej stronie również. GRUPY Alpha (4-8 osóB) - Dezerterzy Uzbrojenie: Dowolne, ciężka broń. Beta (5-6 osóB) - Oddział rozpoznawczy, najlepsi gracze Uzbrojenie: Granaty, flary, PMy i KMy Delta (1-2 osoby) - Resztki oddziału Uzbrojenie: KMy, niewiele amunicji Zulu (6-9 osóB) - Wróg Uzbrojenie: Dowolne Sędzia - Posiada radio REKWIZYTY Radio dla Beta CELE MISJI Alpha: :arrow: utrzymać sie za wszelką cenę :arrow: Wyjaśnić zaistniałą sytuację Beta: :arrow: Rozpoznac sytuację :arrow: Pomóc Alpha :arrow: Odnaleźć Deltę :arrow: Odeskortować resztki oddziałów do śmigłowca :arrow: Powiadomić załoge śmigłowca o pozycji przez odpalenie flary Delta: :arrow: Odnaleźć Alpha :arrow: Odwołac odpalanie przez radio Beta Zulu: :arrow: Przeszkodzic wrogowi PRZEBIEG Alpha zaczynaja w budynku, część oddziału w umocnieniach, Zulu w umocnieniach, co pewien czas rozlega się seria strzałów. Delta w odległości 700m od Alpha i 500m od Beta. Beta nie są powiadomieni o sytuacji, maja jedynie upewnić sie czy można odpalić rakiety. Podczas misji okazuje sie że Alpha potrzebują pomocy a Delta zostali zestrzeleni. Część Beta wyrusza na poszukiwania Delta a część wspiera Alpha. Po zgrupowaniu wszystkich oddziałów wszyscy udaja się na wyznaczone miejsce, po czym eta odpalają flare i czekaja 3 min na śmigłowiec. Jesli sędzia nie otrzyma komunikatu anulowania odpalenia, misje wygrywa Zulu. Jeśli Alpha, Beta lub Delta zostanie zlikwidowany lub nie uda sie na czas anulowac odpalenia, misję wygrywa Zulu. Proszę o ocenę :wink: Quote Link to post Share on other sites
Guest Kret Posted May 15, 2006 Report Share Posted May 15, 2006 Trochę za bardzo zakładasz rozwój wydarzeń. To się może różnie potoczyć, więc raczej zrób to w formie rozkazów i wyborów dla dowódców. Czy dezerterzy okupują jakąś rozpoznaną strukturę? Bo likwidacja rozproszonej siły żywej w lesie jakimikolwiek pociskami (nawet napalmem) nie przynosi 100% prawdopodobieństwa zażegnania niebezpieczeństwa... Poza tym, bardzo fajny pomysł. Jeśli odpowiednio to ubrać w karty rozkazów dowódców, to wyjdzie z tego całkiem kombinowana rozgrywka. Pozdrawiam serdecznie Kret Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.