wiewior Posted July 6, 2006 Report Share Posted July 6, 2006 mam problem ze złożeniem body, zakupiłem body G&P przeznaczone do marui. jednak spasowanie elementów starych z nowymi jest gorzej jak złe :evil: zwalniacz spustu od lewej strony trzeba było spiłować bo nie wchodził do body, dolna wypustka chamberblocka tez byla nieco szersza niż wcięcie w body. to też można spiłować. największy problem jest z pierścieniem przytrzymującym chamberblock, wkręca się on na 2 obroty i zacina, tak jakby miał minimalnie mniejszą średnicę, albo inny gwint? hmm... czy ktoś ma pomysł jak nakręcić ten pierścień ? spiłować chyba się tu nic nieda.. Quote Link to post Share on other sites
QBS Posted July 6, 2006 Report Share Posted July 6, 2006 Spróbuj opisać jak wygląda on względem starego elementu - czy "gołym okiem" idzie zauważyć różnicę? Quote Link to post Share on other sites
wiewior Posted July 6, 2006 Author Report Share Posted July 6, 2006 gołym okiem nie widać różnicy, dokładne pomiary także nie wykazały różnic. dziwne by bylo gdyby się różniło skoro producent produkuje je specjalnie pod kątem kompatybilności z elementami marui :) po paru godzinach walki problem rozwiązałem, także temat do wyrzucenia. trzeba było dokładnie zetrzeć farbę z obu elementów, przejechać parę razy pilniczkiem po rowkach, nasmarować, włożyć w imadło i zaryzykować :) na szczęście starcie warstwy farby z obu gwintów pomogło na tyle żeby udało się na chama wkręcić. ale drugi raz bym juz tak nie robil :D metal body jest za drogie zeby ryzykowac pęknięcie, raczej poszukałbym gwintowarki do pogłębienia rowków :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.