Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

mam problem ze złożeniem body, zakupiłem body G&P przeznaczone do marui. jednak spasowanie elementów starych z nowymi jest gorzej jak złe :evil: zwalniacz spustu od lewej strony trzeba było spiłować bo nie wchodził do body, dolna wypustka chamberblocka tez byla nieco szersza niż wcięcie w body. to też można spiłować.

największy problem jest z pierścieniem przytrzymującym chamberblock, wkręca się on na 2 obroty i zacina, tak jakby miał minimalnie mniejszą średnicę, albo inny gwint? hmm... czy ktoś ma pomysł jak nakręcić ten pierścień ? spiłować chyba się tu nic nieda..

Link to post
Share on other sites

gołym okiem nie widać różnicy, dokładne pomiary także nie wykazały różnic.

dziwne by bylo gdyby się różniło skoro producent produkuje je specjalnie pod kątem kompatybilności z elementami marui :)

 

po paru godzinach walki problem rozwiązałem, także temat do wyrzucenia.

 

trzeba było dokładnie zetrzeć farbę z obu elementów, przejechać parę razy pilniczkiem po rowkach, nasmarować, włożyć w imadło i zaryzykować :) na szczęście starcie warstwy farby z obu gwintów pomogło na tyle żeby udało się na chama wkręcić.

ale drugi raz bym juz tak nie robil :D metal body jest za drogie zeby ryzykowac pęknięcie, raczej poszukałbym gwintowarki do pogłębienia rowków :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...